تسخير لانه جاسوسي ،جهاد ابتدايي عليه استکبار

تسخير لانه ي توطئه و جاسوسي که با الهام از فرمان حضرت امام خطاب به دانشجويان و دانش آموزان درباره ي گسترش اعتراضات انجام گرفت، اگر چه عکس العملي در قبال تهاجم جبهه ي استکبار عليه انقلاب بشمار مي رفت، ليکن در عين حال جهادي ابتدايي بود عليه استکبار و علامتي از فرا رسيدن نوبت سر بر کشيدن جبهه ي حق و به
يکشنبه، 28 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تسخير لانه جاسوسي ،جهاد ابتدايي عليه استکبار

تسخير لانه جاسوسي ،جهاد ابتدايي عليه استکبار
تسخير لانه جاسوسي ،جهاد ابتدايي عليه استکبار


 





 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
تسخير لانه ي توطئه و جاسوسي که با الهام از فرمان حضرت امام خطاب به دانشجويان و دانش آموزان درباره ي گسترش اعتراضات انجام گرفت، اگر چه عکس العملي در قبال تهاجم جبهه ي استکبار عليه انقلاب بشمار مي رفت، ليکن در عين حال جهادي ابتدايي بود عليه استکبار و علامتي از فرا رسيدن نوبت سر بر کشيدن جبهه ي حق و به هم خوردن موازنه هاي استعماري و در هم شکستن صولت امريکا و بطلان تلقينات دهها ساله ي آنان براي مرعوب کردن ملت ها.
همان امپراتوري قهاري که يک روز داعيه ي سروري و مصونيت قضايي مستشاران و اتباعش در ايران را داشت و نزديک به سي سال بود که در صحنه ي تصميم گيري سياسي و نظامي و اقتصادي ايران، قدرت بي رقيب و مسلط به حساب مي آمد و همواره منافع نامشروع خود را بر مصالح ملت ايران طلبکارانه ترجيح داده بود، اکنون با بيداري و عزم و راسخ ملت ايران- که از ايمان پر شور آنان ناشي مي شد- در برابر حرکت گروهي از جوانان مؤمن اين ملت انقلابي، احساس ضعف و شکست کرد و دچار انفعال شد. نه فقط ملت ايران، بلکه همه ي ملت هاي مسلمان که بر اثر تلقين مستمر قدرت هاي ضد اسلامي در نيم قرن اخير، بکلي اميد به خود و نيروهاي خود و حتي نيروي اسلام را از دست داده بودند، در هر يک از حوادث انقلاب و در هر سخن و اشاره يي از سوي امام انقلاب و در هر حرکتي از سوي مردم، پيامي متضمن اميد و نشاط و اعتماد مي گرفتند و به نيروي خود معتقد و از ضعف ذاتي استکبار آگاه مي شدند.

تسخير لانه جاسوسي ،جهاد ابتدايي عليه استکبار

اگر دنيا شاهد آن است که پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و تا امروز، ملت هاي مسلمان در همه جاي جهان، حرکاتي از سر اعتماد به خود، در جهت بازگشت به هويت و فرهنگ اسلامي خود انجام مي دهند، درست به اين دليل است که مبارزه ي فداکارانه ي ملت ايران، اين ترفند استعماري و استکباري را که ملل شرق و ملل مسلمان، قادر به عقب نشاندن قدرت هاي اروپا و امريکا نيستند، ابطال کرده و جايگاه قدرت واقعي را نشان داده است. قدرت واقعي، مردم با ايمانند و در برابر چنين مردمي، هيچ قدرت مادي- هر چند بزرگ و مجهز- قادر به اعمال اراده ي خود نخواهد بود.
اين، بزرگترين درس روز سيزدهم آبان ماه است. روزي که هم شاهد غربت و مظلوميت امام جبهه ي حق بود، هم شاهد مقاومت خونين و فداکارانه ي امت آن امام و تا حد قرباني دادن نوجوانان دانش آموز، و هم شاهد ذلت دشمنان آن امام به دست مريدان و شاگردان پر شور و انقلابيش ... لذا درس اين روز، درسي بس عبرت آموز و استثنايي است.
منبع:www.khamenei.ir



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.