شيشه با ترک اسپارلکس

1-ابتدا شيشه را با شيشه پاک کن و پارچه نرم کاملاً پاک کرده تا عاري از مواد زائد باشد. شيشه دستمال کاغذي طرح را بريده همه ي لايه هاي آن را جدا کرده سپس توسط چسب دستمال کاغذي طرح دستمال کاغذي را در قسمت هاي مختلف لبه کاملاً بچسبانيد. بگذاريد کاملاً خشک شود. 2-ماده ي ترک کراکل مديوم را داخل ظرفي ريخته و توسط قلم مو تمام پشت سطح شيشه را به طور يکنواخت مواد بزنيد. اين عمل را دوبار تکرار کنيد.
پنجشنبه، 22 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شيشه با ترک اسپارلکس

شيشه با ترک اسپارلکس
شيشه با ترک اسپارلکس


 





 
لوازم موردنياز:
1-ماده ترک اسپارکلس
2-رنگ شامپاين(ترکيب طلائي و نقره اي)
4-چسب دستمال کاغذي
5-شيشه
6-دستمال کاغذي طرح دار
7-ماده کريستال سيرورنيک

شيشه با ترک اسپارلکس

شيشه با ترک اسپارلکس

1-ابتدا شيشه را با شيشه پاک کن و پارچه نرم کاملاً پاک کرده تا عاري از مواد زائد باشد. شيشه دستمال کاغذي طرح را بريده همه ي لايه هاي آن را جدا کرده سپس توسط چسب دستمال کاغذي طرح دستمال کاغذي را در قسمت هاي مختلف لبه کاملاً بچسبانيد. بگذاريد کاملاً خشک شود.
2-ماده ي ترک کراکل مديوم را داخل ظرفي ريخته و توسط قلم مو تمام پشت سطح شيشه را به طور يکنواخت مواد بزنيد. اين عمل را دوبار تکرار کنيد.

شيشه با ترک اسپارلکس

شيشه با ترک اسپارلکس

3-ماده اسپارکلس را داخل ظرفي ريخته و توسط قلم مو يا ابر تمام سطح شيشه را مواد اسپارکلس بزنيد بلافاصله ترک ها ظاهر مي شوند. حدود يک الي 2 ساعت صبر کنيد تا تمام ترک ها ديده شوند.

شيشه با ترک اسپارلکس

4-رنگ طلائي و نقره اي را به نسبت مساوي با هم مخلوط کرده و رنگ جديدي بسازيد و پشت ظرف را با اين رنگ رنگ آميزي کنيد. براي ثبات کار روي شيشه از ماده کريستال سيرورنيک استفاده کنيد.
منبع:نشريه ترمه، شماره 9.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.