ميگوي قارچ در خمير فيلو

خمير فيلو را به قطعات 20 سانتيمتري ببريد تا 16 عدد خمير مربع شکل داشته باشيد. آنگاه هر دو ورق را پس از ماليدن کره، روي هم قرار دهيد و در وسط آنها 2 قاشق سوپخوري از مواد مياني بگذاريد. سپس دو طرف خمير را روي مواد مياني تا کنيد. بعد آن را رول کنيد. به همين ترتيب 8 بسته از خمير و مواد مياني فراهم آوريد. حالا آنها را
چهارشنبه، 30 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ميگوي قارچ در خمير فيلو

ميگوي قارچ در خمير فيلو
ميگوي قارچ در خمير فيلو


 






 

مواد لازم براي 8 نفر:
 

خمير فيلو/به تعداد لازم
کره آبکرده/125 گرم
پرک بادام/يک چهارم پيمانه
ميگوي درشت/36 عدد
آب/دو سوم پيمانه (160 ميلي ليتر)
برگ بو/چند عدد
دانه ي فلفل سياه /3 عدد
کره/15 گرم
قارچ خرد کرده /100 گرم
آرد/2 قاشق سوپخوري
شير/يک چهارم پيمانه (60 ميلي ليتر)
پيازچه خرد کرده/2 قاشق سوپخوري
خامه ي ساده/يک چهارم پيمانه (60 ميلي ليتر)

طرز تهيه:
 

خمير فيلو را به قطعات 20 سانتيمتري ببريد تا 16 عدد خمير مربع شکل داشته باشيد. آنگاه هر دو ورق را پس از ماليدن کره، روي هم قرار دهيد و در وسط آنها 2 قاشق سوپخوري از مواد مياني بگذاريد. سپس دو طرف خمير را روي مواد مياني تا کنيد. بعد آن را رول کنيد. به همين ترتيب 8 بسته از خمير و مواد مياني فراهم آوريد. حالا آنها را روي سيني چرب کرده بچينيد، رويشان کره بماليد، بادام بپاشيد و در فر گرم شده، با دماي 190 درجه ي سانتيگراد، به مدت تقريبي 20 دقيقه يا تا زماني که روي خمير طلائي رنگ شود، بپزيد.

روش تهيه ي مواد مياني:
 

ميگو، آب، برگ بو و دانه ي فلفل را در ظرف مناسبي بريزيد و روي اجاق بگذاريد تا بجوشد و ميگو بپزد. کره را در تابه اي بريزيد و روي اجاق آب کنيد. آنگاه قارچ را بيفزاييد و تفت دهيد. سپس آرد را اضافه کنيد و تفت دهيد. حالا شير را درون تابه بريزيد و پيوسته هم بزنيد تا مخلوط بجوشد و کاملاً غليظ شود. اکنون آن را از روي اجاق برد اريد، پيازچه، خامه و ميگو را بيفزايد و مخلوط کنيد و پس از خنک شدن مصرف نماييد.

ميگوي قارچ در خمير فيلو

منبع: آشپزباشي شماره 49



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما