5 جایگزین برای مرورگر سافاری

تمام دستگاه‌های اپل به صورت پیش‌فرض دارای مرورگر Safari هستند. اگر اهل تنوع هستید دانلود مرورگرهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم. مرورگر سافاری مزایا و معایب زیادی دارد. طراحی قوی و سازگار با بقیه نرم‌افزارهای اپل، سرعت لود بالای صفحات و سادگی همه کاربران iOS را شیفته خود می‌کند. البته بسیاری از کاربران هم از عدم پشتیبانی از کلیپ‌های فلش، محدود بودن صفحاتی که به صورت همزمان باز می‌شوند و نداشتن گزینه ذخیره و مدیریت کلمه عبورها دل همه با می‌زند.
پنجشنبه، 28 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
5 جایگزین برای مرورگر سافاری

5 جایگزین برای مرورگر سافاری
5 جایگزین برای مرورگر سافاری


 





 
تمام دستگاه‌های اپل به صورت پیش‌فرض دارای مرورگر Safari هستند. اگر اهل تنوع هستید دانلود مرورگرهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم.
مرورگر سافاری مزایا و معایب زیادی دارد. طراحی قوی و سازگار با بقیه نرم‌افزارهای اپل، سرعت لود بالای صفحات و سادگی همه کاربران iOS را شیفته خود می‌کند.
البته بسیاری از کاربران هم از عدم پشتیبانی از کلیپ‌های فلش، محدود بودن صفحاتی که به صورت همزمان باز می‌شوند و نداشتن گزینه ذخیره و مدیریت کلمه عبورها دل همه با می‌زند.
در زیر 5 مرورگر پرطفدار سیستم عامل iOS را معرفی می‌کنیم. نصب کنید و لذت ببرید!

مرورگر iChromy
 

طراحان این مرورگر همانطور که از نامش پیداست خیلی تلاش کرده‌اند آن را شبیه مرورگر گوگل کروم بسازند. طراحی زیبا، محل قرارگیری صفحات (Tab) در کنار یکدیگر در بالای صفحه، قابلیت وارد کردن جستجو در آدرس بار و قابلیت بوکمارک کردن صفحات با لمس علامت ستاره که همگی کاملا از روی مرورگر کروم کپی برداری شده از مزیای پرطفدار این مرورگر است. توجه داشته باشید که این مرورگر فقط برروی آی‌پد قابل نصب است.

5 جایگزین برای مرورگر سافاری

مرورگر Mercury
 

این مرورگر شبیه سافاری است ولی چندین برابر سافاری قابلیت دارد. از جالب‌ترین آن‌ها به سازگاری با نرم‌افزار Dropbox، ذخیره فایل‌های و قابلیت ایمیل کردن آن‌ها، همزمان‌سازی با مرورگر فایرفاکس کامپیوتر و حالت مرور شخصی می‌توان اشاره کرد. این نرم‌افزار یک نسخه مجانی هم دارد که البته پر است از تبلیغ و آگهی.

5 جایگزین برای مرورگر سافاری

مرورگر Atomic
 

مرورگر اتومیک از نظر قابلیت‌ روی همه مرورگرهای دیگر را کم کرده‌است! جالب‌ترین و در عین حال خاص‌ترین این قابلیت‌ها این است که در مرور صفحات می‌توانید اتومیک را به عنوان هر مرورگر دیگری جا بزنید. برای مثال بعضی از سایت‌های اینترنتی که با نسخه‌های خاصی مانند IE‌ و فایرفاکس سازگاری دارند در این حالت قابل نمایش هستند.
ابزار مدیریت دانلودها، حالت مرور خصوصی، بزرگ و کوچک کردن فونت‌ها، باز کردن بی‌نهایت صفحه به صورت همزمان و تنظیم نور صفحه در داخل مرورگر از سایر قابلیت‌های این مرورگر است.
علاوه بر این اتومیک کاملاً با سرویس AirPrint سازگاری دارد و با استفاده از آن می‌توانید هر صفحه وبی را به راحتی به صورت بی‌سیم دانلود کنید.

5 جایگزین برای مرورگر سافاری

مرورگر SkyFire
 

این مرورگر را دیگر همه حرفه‌ای‌ها می‌شناسند. Skyfire با دارا بودن قابلیت اجرای کلیپ‌های فلش در چند سال اخیر طرفداران زیادی در بین کاربران آی‌فون جمع کرده و اکنون برروی آی‌پد نیز قابل نصب است.

5 جایگزین برای مرورگر سافاری

مرورگر Browser Duo
 

این مرورگر در مقایسه با 4 مرورگری که در بالا معرفی کردیم تفاوت زیادی ندارد. تنها نکته جالب آن قابلیت باز کردن صفحات وب در کنار یکدیگر است که برای نویسندگان و مترجمان بسیار کاربردی است.

5 جایگزین برای مرورگر سافاری


منبع:همشهری آنلاین
ارسال توسط کاربر محترم سایت :hasantaleb




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.