سرويس هاي شستشوي ماهواره اي

ماهواره ها به دسته هاي مختلفي طبقه بندي مي شوند که از آن جمله مي توان به چند مورد زير اشاره کرد: 1- ماهواره هاي ارتباطي و مخابراتي: اين گروها براي ارتباطات راديويي- تلويزيوني، اينترنتي و ارتباطات مخابراتي مورد استفاده قرار مي گيرد.2- ماهواره هاي هواشناسي: اين دسته از ماهواره ها جهت مطالعات جوي هواشناسي مورد استفاده قرار مي گيرند. 3- ماهواره هاي تحقيقاتي: اين گروه براي انجام مطالعات علمي مورد استفاده قرار مي گيرند. 4- ماهواره هاي نظامي: ماهواره هاي اين گروه عمدتاً در فعاليت هاي جاسوسي - دفاعي و تهاجمي به کار گرفته مي شوند.
سه‌شنبه، 29 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سرويس هاي شستشوي ماهواره اي

 سرويس هاي شستشوي ماهواره اي
سرويس هاي شستشوي ماهواره اي


 

نويسنده: زينت سادات جعفري




 

اشاره:
 

ماهواره ها به دسته هاي مختلفي طبقه بندي مي شوند که از آن جمله مي توان به چند مورد زير اشاره کرد:
1- ماهواره هاي ارتباطي و مخابراتي: اين گروها براي ارتباطات راديويي- تلويزيوني، اينترنتي و ارتباطات مخابراتي مورد استفاده قرار مي گيرد.
2- ماهواره هاي هواشناسي: اين دسته از ماهواره ها جهت مطالعات جوي هواشناسي مورد استفاده قرار مي گيرند.
3- ماهواره هاي تحقيقاتي: اين گروه براي انجام مطالعات علمي مورد استفاده قرار مي گيرند.
4- ماهواره هاي نظامي: ماهواره هاي اين گروه عمدتاً در فعاليت هاي جاسوسي - دفاعي و تهاجمي به کار گرفته مي شوند.

نکته اول:
 

مطلب قابل عرض اين که ما خودمان مي دانيم شما تماماً مطالب بالا را بلديد!
ذکر آن ها تنها به اين دليل بود که بگوييم ما هم بلديم (!) و اگر الان قرار است راجع به ماهواره بنويسم منظورمان دقيقاً مورد اول است؛ البته در ابعاد خانگي!...

نکته دوم:
 

اين ماهواره دقيقاً همان چيزي است که همسايه مورد نظر منزل پيشين (!) در زمان کودکي ما روي پشت بامش آن را نصب کرده بود و ما هميشه در اين فکر بوديم، سيني را چرا اين گونه جلوي آفتاب گذاشته اند؟! نگو که ماجرا چيز ديگري بوده و البته بعدها مدام مي ديديم مقاديري امواج ناشناس روي شبکه هاي کاملاً مجاز داخلي مانور مي دادند و پارازيت مي انداخت ... بگذرد که چه قدر غيبت صدا و سيماي محترم را کرديم که بلد نيستند برنامه پخش کنند و يک برنامه کودک ديدن هم به ما نيامده و ...!!!

نکته سوم:
 

بزرگتر که شديم تعداد سيني هاي نصب شده روي پشت بام افزايش يافت و حتي خاله جان و عمو بزرگه هم تصميم گرفتند جهت بهره برداري از مزاياي انرژي خورشيدي سيني هاي نصب شده رو به آسمان، يکي از آنها را خريداري کرده و داشته باشند!
ماي از همه جا بي خبر هم فکر کرديم کلاس دارد و از پدر جان خواستيم سيني مربوطه را يا خريداري کند يا همين سيني روحي سر جهاز مامان را در پشت بام رو به جهتي که همه ببينند نصب کند... با چشم غره ايشان همان لحظه توبه کرده و اصلاً سعي کرديم ديگر حتي به سيني نگاه هم نکنيم چه رسد به فکر بردن آن روي پشت بام!...

نکته چهارم:
 

بزرگ تر که شديم ( مقاديري بزرگ تر از اندازه نکته سوم با دختر خاله ها که جمع مي شديم مدام از مزاياي ارزان اما پر سود سيني ها که ديگر اسمش را بلد بوديم (بزرگ شده بوديم!) مي شنيديم... اين که مي تواني تغيير دکوراسيوني اساسي در جسم و روح خود بدهي به طوري که هيچ کس تو را نشناسد !... اين دستگاه به ظاهر کوچک حتي مي تواند تو را به چنان حمامي ببرد تا درون مغز و قلب و چشم و گوش و ... تو را بشويد، بي آن که آب در دلت تکان بخورد... از آن جمله مي توان به انواع سرويس هاي زير اشاره کرد:
1- شست و شوي مغزي: شامل تغيير در نگرش تو به دين، حجاب، خانواده، درس و ساير موارد مربوطه.
2- شست و شوي قلبي: کلاً عشق و محبت و مهر مادري و پدري - فرزندي - کوچکتري گفتند؛ بزرگتري گفتند- کمک به همنوع و از اين جور حرفها ديگر چرندياتي بيش نيست که تنها در افسانه ها ديده شده!
3- شست و شوي ديدي: البته اين نوع شست وشوي به بينايي شما هيچ ربطي ندارد شايد هم دارد اما موجب مي شود شما چيزهايي را ببينيد که عمراً در عمرتان مي توانستيد ببينيد! اما با اين سيني ها يعني ماهواره ها هر غير ممکني، ممکن مي شود!!
4- شست و شوي شنيدني: اين مدل خود دو جنبه دارد: اول هم اصواتي را مي شنويد که مثلش هيچ جا نمي شنويد و هم کاري مي کند به شنيده هاي پيش از اين تان شک کنيد و تنها به حرف هاي اين عزيزان فعال دل سوز مهربان در ماهواره گوش کنيد!
5- شست و شوي چهره: اين نوع شست و شوي در ابعاد مختلف و تکنيک هاي مد روز عرضه مي شود. از انواع اعمال زيبايي چهره گرفته تا آرايش هاي مختلف 24 ساعت دور دنيا تا حتي بي خيال حجاب و چادر و روسري و ...
لازم به ذکر است که موارد متعدد ديگري هم وجود دارد اما بنابر جدول زمان بندي کارهاي اين جانب هم اکنون زمان پخش يکي از فيلم هاي سينمايي معروف روز دنيا است و مجال زياده گويي نيست.
نکته آخر اين که تمامي نکات ذکر شده کاملاً براساس پژوهش هاي علمي و مطالعاتي بوده و هرگونه تجربه اي را در اين زمينه از بيخ و بن تکذيب مي کنيم!
منبع: نشريه ديدار آشنا - شماره 126



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما