دعا به افتخار محمّد بن صلت قمّی از ناحیه مقدّسه امام عصر(روحی له الفداء)

بار خدایا! تو را به کریم و آن فروغی که از جمال احدیّت تو جلوه گر است و نیز تو را به هستی و حیات دایمی و جاودانت می خوانم. ای آن که زنده و پا برجایی! تو را به آن اسمی که آسمان و زمین را بدان وسیله روشن کردی و نیز به
دوشنبه، 23 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دعا به افتخار محمّد بن صلت قمّی از ناحیه مقدّسه امام عصر(روحی له الفداء)
دعا به افتخار محمّد بن صلت قمّی از ناحیه مقدّسه امام عصر(روحی له الفداء)


نویسنده: آیت الله محمد خادمی شیرازی



 
اللهم رب النور التعظیم و رب الکرسی الرفیع و رب البحر المسجور و منزل التوراة و الانجیل و رب الظل و الحرور، ‌منزل الزبور و القرآن العظیم و رب الملائکة المقربین و الانبیاء المرسلین انت اله من فی السماء و اله من فی الارض لا اله فیهما غیرک و انت جبار من فی السماء و جبار من فی الارض لا جبار فیهما غیرک و انت خالق من فی السماء و خالق من فی الارض لا خالق فیهما غیرک و انت حکم من فی السماء و من فی الارض لا حکم فیهما غیرک.
ای پروردگار نور عظیم و کرسی رفیع و بلند پایه و ای پروردگار دریای بیکران، و ای آن که تورات و انجیل و زبور و قرآن عظیم را فرو فرستادی! ای پروردگار ملائکه ی مقرّب و انبیاء و رسولان! تو خداوند ساکنان آسمان و زمینی و غیر از تو در آسمان و زمین خدایی نیست؛ تنها قدرتمند آسمان و زمین تویی و جز تو صاحب قدرتی نیست؛ تو خالق همه موجوداتی و جز ذات پاک تو آفریدگاری نیست؛ تنها حکمفرمای آسمان و زمین تویی و غیر از تو حکم کننده ای نیست.
اللهم انی أسألک بوجهک الکریم و بنور وجهک المنیر و ملکک القدیم یا حی یا قیوم أسألک باسمک الذی أشرقت به السموات و الارضون و باسمک الذی یصلح به الاولون و الآخرون یا حیاً قبل کل حی و یا حیاً بعد کل حی و یا حیاً حین لا حی و یا محیی الموتی و یا حی لا اله الا انت یا حی یا قیوم اسألک ان تصلی علی محمد و آل محمد و ارزقنی من حیث احتسب، من حیث لا احتسب رزقاً واسعاً حلالاً طیباً و ان تفرج عنی کل غم و کل هم و ان تعطینی ما ارجوه و آمله انک علی کل شیء قدیر.(1)
بار خدایا! تو را به کریم و آن فروغی که از جمال احدیّت تو جلوه گر است و نیز تو را به هستی و حیات دایمی و جاودانت می خوانم. ای آن که زنده و پا برجایی! تو را به آن اسمی که آسمان و زمین را بدان وسیله روشن کردی و نیز به نامی که بدان همه پیشینیان و اولین و آخرین را اصلاح فرمودی می خوانم. ای کسی که پیش از همه موجودات بوده ای و پس از همه مخلوقات خواهی بود! ای آن که زنده ای آنگاه که موجود زنده ای نیست و ای حیات بخش و زنده کننده مردگان! ای خداوند حیّ و زنده! خدایی جز ذات پاک تو نیست. ای پروردگار زنده و باقی و استوار! از تو تقاضا می کنم که بر محمّد و آل او درود فرستی و از جایی که گمان آن را دارم و ندارم مرا روزی دهی، روزی بسیار حلال و پاکیزه،‌ و نیز غمهای مرا از بین ببری و آنچه امید و آرزویش را دارم به من عطا کنی؛ زیرا تو بر همه چیز قادر و توانایی.
و صلی الله علی محمد و آل الطیبین و الطاهرین.

پی نوشت ها :

1-البلد الامین، ص 59.

منبع: خادمی شیرازی، محمّد، (1387)، تحفه امام مهدی، تهران، نشر موعود عصر(عج)، چاپ سوم.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.