نازي

با سلام، به علت بالا بودن پرولاکتين هفته اي 2 قرص داستينکس...

با سلام، به علت بالا بودن پرولاکتين هفته اي 2 قرص داستينکس برام تجويز شد. که به دليل مصرف هر شب برومو کريپتين در ماه قبل ، به اشتباه به مدت 6 شب هر شب يک عدد داستينکس مصرف کردم. بعد متوجه شدم و طبعد از سه روز طبق دستور پزشک يک قرص ديگر استفاده کردم. اما مشکل اين است که دو روز بعد از استفاده از قرص متوجه بارداري شده ام. و خيلي نگرانم ، ايا مصرف دوز بالاي قرص بر جنين اثر خواهد گذاشت و آيا بايد جنين سقط شود. با احترام
يکشنبه، 29 آذر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

نازي

با سلام، به علت بالا بودن پرولاکتين هفته اي 2 قرص داستينکس...

نازي ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 37 ساله )

با سلام، به علت بالا بودن پرولاکتين هفته اي 2 قرص داستينکس برام تجويز شد. که به دليل مصرف هر شب برومو کريپتين در ماه قبل ، به اشتباه به مدت 6 شب هر شب يک عدد داستينکس مصرف کردم. بعد متوجه شدم و طبعد از سه روز طبق دستور پزشک يک قرص ديگر استفاده کردم. اما مشکل اين است که دو روز بعد از استفاده از قرص متوجه بارداري شده ام. و خيلي نگرانم ، ايا مصرف دوز بالاي قرص بر جنين اثر خواهد گذاشت و آيا بايد جنين سقط شود.
با احترام


مشاور: خانم دکتر محمدی زاده

مشکلي ايجاد نمي‌کند چون داستينکس در بارداري در صورت اجبار بر مصرف، مي‌تواند هدف شود اگر درست متوجه شده باشم فقط 6 روز به اين رويه دارو خورده‎ايد که زياد نيست. در ماه اول بارداري داروهايي که براي جنين مضر هستند خيلي وقتها خود باعث سقط جنين مي‌شوند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.