حمیدرضا

مشکلات خانوادگی

سلام خسته نباشید اگه پدر مادری 27 سال به فرزندشون ظلم کرده باشنو حقوق اونو نادیده گرفته باشند و نیازهای جسمی روحی ذهنی و روانی اونو تامین نکرده باشن باتوجه به اینکه مسئولن و هیچ ارزشی برای فرزند آخر خانواده خودش و حرفاش و نظرها و خواسته هاش قائل نباشند و به شدت با فرزندان دیگه خانواده تبعیض قائل بشن نسبت به آخری باید جلوشون چیکار کرد؟ چطور میتونن گذشته رو جبران کنن طوری که فرزند آخر رضایت قلبی کسب کنه با توجه به اینکه این فرزند به شدت ضربات جدی و جبران ناپذیری جسمی روحی ذهنی و روانی خورده و به شدت هم منزوی و افسرده شده و هیچ انگیزه ای برای زندگی نداره و فقط دنبال اینه اول گذشته رو پدر مادرش چبران کنن بعد زمینه رشتش فراهم بشه و والدین به شدت اونو سرکوب و تحقیر میکنن و اجازه بلند شدن و حرکتی بهش نمیدن چ کنه؟
دوشنبه، 30 اسفند 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

حمیدرضا

مشکلات خانوادگی

حمیدرضا ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

سلام
خسته نباشید
اگه پدر مادری 27 سال به فرزندشون ظلم کرده باشنو حقوق اونو نادیده گرفته باشند و نیازهای جسمی روحی ذهنی و روانی اونو تامین نکرده باشن باتوجه به اینکه مسئولن و هیچ ارزشی برای فرزند آخر خانواده خودش و حرفاش و نظرها و خواسته هاش قائل نباشند و به شدت با فرزندان دیگه خانواده تبعیض قائل بشن نسبت به آخری باید جلوشون چیکار کرد؟ چطور میتونن گذشته رو جبران کنن طوری که فرزند آخر رضایت قلبی کسب کنه با توجه به اینکه این فرزند به شدت ضربات جدی و جبران ناپذیری جسمی روحی ذهنی و روانی خورده و به شدت هم منزوی و افسرده شده و هیچ انگیزه ای برای زندگی نداره و فقط دنبال اینه اول گذشته رو پدر مادرش چبران کنن بعد زمینه رشتش فراهم بشه و والدین به شدت اونو سرکوب و تحقیر میکنن و اجازه بلند شدن و حرکتی بهش نمیدن چ کنه؟


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام دوست عزیز؛ پدر ومادر از مهربانترین و دلسوزترین افراد به فرزند خود می باشند. البته گاهی با ناآگاهی های خود موجبات رنجش فرزند خود را فراهم می سازند که البته این مسئله نباید ما را در خصوص مهربانی و رأفت آنها دجار شک و تردید نماید. به نظر اینجانب شما دارای روحیه بسیار حساس ولطیفی بوده و کمی نیز دچار افراط و سوء برداشت گردیده اید. توصیه به شما دوست عزیز این است که شما با تلاش برای رشد شخصیت خود و ارتقاء جنبه های مختلف شخصیتی و اخلاقی خود موجبات افزایش محبت و توجه آنها را فراهم نمایید. قبول و پذیرش خطا و نقصان در آنها و انتظار جبران از ایشان از خصایص اخلاقی نیکویی نبوده و این طرز تفکر به کدورت های فیمابین دامن زده و شدت می بخشد. شما دوست عزیز با تغییر نگرش خود و همچنین ایجاد تغییرات مثبت شخصیتی در خود براحتی می توانید پدر ومادری مهربان ودلسوز در کنار خود داشته و از زندگی در کنار آنها لذت ببرید. یک مشاور باتجربه در این راستا می تواند کمک شایانی به شما دوست عزیز بنماید. با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.