ناشناس

روانشناسی: از مشکلات جنسی رنج می برم، خواهش می کنم کمکم کنید.

سلام خیلی وقته ازدواج کردیم . همسرم اعتیاد دارد . میل جنسی صفر . خیلی اذیت میشم . لطفا راهنماییم کنید. سالی یک بار هم کنار هم نمی خوابیم خواهش میکنم کمکم کنید
چهارشنبه، 23 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

روانشناسی: از مشکلات جنسی رنج می برم، خواهش می کنم کمکم کنید.

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 40 ساله )

سلام
خیلی وقته ازدواج کردیم . همسرم اعتیاد دارد . میل جنسی صفر .
خیلی اذیت میشم . لطفا راهنماییم کنید. سالی یک بار هم کنار هم نمی خوابیم
خواهش میکنم کمکم کنید


مشاور: مهدی پورقلی

با سلام
متاسفانه از عوارض بلای خانمان سوز اعتیاد، ایجاد مشکلات عدیده در روابط خانوادگی و از جمله روابط جنسی و زناشوئی همسران است. چرا که اعتیاد به مواد مخدر باعث سردی شدید مزاج می‌شود که بی میلی و سردی جنسی را در پی دارد.آسیب دیده بزرگ این معضل نیز همسران این افراد هستند که هم از جهت خلق و خو و هم از جهت سردی در روابط، باید این وضعیت را با سختی تحمل کنند. برای حل این مشکل راهکارهایی وجود دارد که به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم:
اول اینکه خانم با شناخت سلایق همسر و پوشش ها و رفتارهایی که برای او تحریک کننده است و با استفاده از شرایط تحریک دفعی مردان، باید سعی کند هیجانات جنسی را در او بیدار و فعال کند.
دوم اینکه با روغن مالی شبانه با روغن خراطین خون رسانی به آلت و نعوظ را در مرد تحریک کند تا در زمان تمایل به رابطه، توانایی آنرا داشته باشد.
سوم ماساژ با روغن سیاهدانه و تحریک جنسی برای آقا در زمانی که خانم تمایل به رابطه دارد.
نکته قابل توجه اینست که در برابر این مردان، خانم ها نباید چندان توقع پیشقدم شدن آقا را در رابطه داشته باشد و خودش باید پیشقدم شود. همچنین در این روابط توصیه می‌کنیم از پوزیشن هایی که معمولا خانم در آن فعال است استفاده شود. البته راهکار ها برای حل این مشکلات زیاد است اما به دلیل محدودیت های فضای مجازی توصیه بیشتر به مشاوره حضوری داریم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما