ناشناس

چگونه توده رحمی رفع می شود؟

با عرض سلام مجدد . مرتبه ی سومی هست که از سایت راسخون مشاوره طب سنتی به جهت درمان توده های رحم میگیرم . در دفعات قبل فرمودید بعد از هر چهل روز از وضعیتم مجددا خبر بدم . در حال حاضر فقط 4 عدد از توده ها باقی موندن و بقیه از بین رفتن منتها هر از گاهی ساق پاهام بی قرار میشن و شروع به درد کردن میکنند . آیا هنوز هم باید دستورات قبلی رو انجام بدم ؟ و همچنین بعد از از بین رفتن کامل توده ها آیا امکان داره دوباره توده ی جدیدی شکل بگیره و برای جلوگیری از بازگشت بیماری باید چیکار کنم ؟ با تشکر فراوان
چهارشنبه، 15 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چگونه توده رحمی رفع می شود؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 46 ساله )

با عرض سلام مجدد . مرتبه ی سومی هست که از سایت راسخون مشاوره طب سنتی به جهت درمان توده های رحم میگیرم . در دفعات قبل فرمودید بعد از هر چهل روز از وضعیتم مجددا خبر بدم . در حال حاضر فقط 4 عدد از توده ها باقی موندن و بقیه از بین رفتن منتها هر از گاهی ساق پاهام بی قرار میشن و شروع به درد کردن میکنند . آیا هنوز هم باید دستورات قبلی رو انجام بدم ؟ و همچنین بعد از از بین رفتن کامل توده ها آیا امکان داره دوباره توده ی جدیدی شکل بگیره و برای جلوگیری از بازگشت بیماری باید چیکار کنم ؟
با تشکر فراوان


مشاور: خانم کیخا

با سلام خدمت شما و از حسن انتخاب و پیگیری شما سپاسگزارم.
باعث خوشحالی است که درمان تا این مرحله تحقق یافته است . هنوز هم ادامه دهید و در کنار این داروها ، شیر و عسل و پودر مالت و جوانه گندم و پودر سنجد را فراموش نکنید . ممکن است کلسیم بدنتان پایین باشد و دچار سردی مزاج شده اید، لذا با مصرف شیر و عسل و پودر مالت و پودر جوانه گندم و پودر سنجد میتوانید به تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت استخوان کمک کنید و در ضمن قبل از وعده غذایی حتما 21عدد مویز میل کنید و شبها قبل از خواب پاهایتان را با روغن بابونه ماساژ دهید. در کنار هر دارویی نیاز است بنیه خود را تقویت کنید ، زیرا دارویی که مصرف میکنید احتیاج دارد که سیستم دفاعی قوی داشته باشید ، بنابراین پیاده روی فراموش نشود و حتما تقویت کننده هایی که گفتم را مصرف کنید. بعد از درمان کامل ، پیاده روی و مصرف تقویت کننده ها را انجام دهید و به حول قوه الهی مشکل رفع میشود . شافی خداست و امیدوارم به همین زودی مشکل شما کامل رفع شود.
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.