ناشناس

درمان سردی در روابط زناشویی چیه؟

سلام و عرض خسته نباشید. من یک خانم متاهل19سالم و همسرم 27سالشونه. ما جدیدا توی رابطمون یه کم فراز و نشیب داشتیم سر یه مسائلی و یه کم سردی بینمونه. اگه میشه کمکم کنین که بتونم یه کم از این سردی رو کم تر...
جمعه، 9 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درمان سردی در روابط زناشویی چیه؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

سلام و عرض خسته نباشید. من یک خانم متاهل19سالم و همسرم 27سالشونه. ما جدیدا توی رابطمون یه کم فراز و نشیب داشتیم سر یه مسائلی و یه کم سردی بینمونه. اگه میشه کمکم کنین که بتونم یه کم از این سردی رو کم تر...


مشاور: خانم قربانی

من هم عرض سلام و ادب و خداقوت دارم خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون
به دنبال راهی برای افزایش صمیمیت و پررنگ شدن رابطه مثبت بین خود و همسرتان هستید. از علتی که سبب این فاصله یا به قول خودتان فراز و نشیب، بوده سخنی به میان نیاوردید اما در هر حال زوجین موفق زوجینی هستند که این برای رابطه گرم و سازنده، همیشه تلاش کنند. دوست جوان، چند توصیه ارائه می شود که امیدوارم با بکار بستن آن به نتیجه برسید.
- روابط جنسی خود را پررنگ تر کرده و سعی کنید که همیشه در اختیار و تحت فرمان ایشان باشید و این نیاز همسرتان را در اولویت کارهایتان قرار دهید. مردان شریک جنسی همراه را بیشتر دوست می دارند.
- به اقتدار همسرتان بها داده و کارهایی که انجام میدهد را تایید کنید به طوری که کاملا حس کند شما او را بسیار قبول دارید.
- از همسرتان اطاعت کنید و گفتن واژه "چشم " را فراموش نکنید.
- از تمامی زحماتی که همسرتان متحمل میشود ، قدردانی کنید هر چند کوچک و بی اهمیت باشد. او باید بداند که شما تمامی تلاش های او را می بینید.
- همسرتان را انگونه که هست دوست بدارید و نخواهید که مدام طبق میل شما عمل کند.
- در بیان اعتراض با فرمول 3 در 1 ، سخن خود را بیان کنید. یعنی ابتدا 3 مورد از خوبی های وی را ذکر کرده و سپس ان مسئله منفی را بگویید. ان هم با لحن مناسب.
- در زمان انتقاد به همسرتان یاداور شوید که منظور و مقصود شما از این گفتگو رسیدن به مبنای مشترک و اصلاح رابطه است نه تخریب و زیر سوال بردن و مقصر دانستن کسی.
- محبت نامشروط به همسرتان را در هر لحظه از یاد مبرید.
- نکات مثبت همسرتان را هر روز مرور کرده تا بتوانید برای عشق ورزیدن به وی آمادگی داشته باشید.
- برای ارتقاء رابطه خود، حتما در دوره های اموزشی ارتباط زوجین شرکت کرده و یا از کتب مرتبط و یا سی دی های اموزشی مهارت زندگی استفاده کنید .
- در صورت عدم حل مسئله، به مشاوره حضوری مراجعه کنید و یا با بیان مشکل به صورت دقیق و علت آغاز کننده ان ، با ما در ارتباط باشید.
شاد و سلامت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.