ناشناس

هزینه ی اقامت گرفتن در آلمان و گرفتن ویزا در آلمان چقدر است؟

هزینه ی اقامت گرفتن در آلمان و گرفتن ویزا در آلمان چقدر است و چه مدت طول می کشد؟ من رشته ی انسانی میخوانم چه کارهایی برای من در آنجا بازار کار دارد؟ شرایط ویزای آلمان چیست؟ چگونه ویزای شنگن معتبر بگیرم هنگام اقامت در آن کشور(آلمان) و چگونه مدرک زبان آلمانی بگیریم؟
جمعه، 1 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

هزینه ی اقامت گرفتن در آلمان و گرفتن ویزا در آلمان چقدر است؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 16 ساله )

هزینه ی اقامت گرفتن در آلمان و گرفتن ویزا در آلمان چقدر است و چه مدت طول می کشد؟ من رشته ی انسانی میخوانم چه کارهایی برای من در آنجا بازار کار دارد؟
شرایط ویزای آلمان چیست؟ چگونه ویزای شنگن معتبر بگیرم هنگام اقامت در آن کشور(آلمان) و چگونه مدرک زبان آلمانی بگیریم؟


مشاور: امیرحسین مرادی

با سلام
شما چون دانشجو هستید ابتدا باید بتوانید رزومه ی تحصیلی برای خود جمع اوری کرده یک انگیزه نامه هم از مهاجرت خود به المان نوشته در رزومه خود به دانشگاه مقصد ارسال کرده و به دنبال تاییدیه از یک دانشگاه باشید پس از گرفتن تاییدیه از دانشگاه مورد نظر سپس باید زبان المانی را خوانده و تا سطحB2یادگرفته در اموزشگاه های زبان معتبر و در محل های مشخص شده از طرف سفارت ازمون زبان المانی داده که هزینه تقریبا ۳ میلیون تومانی دارد و در صورت قبول شدن باید به دنبال تهیه ویزا باشید و باگرفتن ویزا به المان رفته که برای سفر باید بتوانید تمکن مالی خود را اثبات کرده و حداقل ۱۰۰۰ یورو برای سال اول سفر نزد خود سرمایه داشته باشید و پس از ۶ ماه اقامت در المان نسبت به گرفتن کارت اقامت و شهروندی اقدام کنید البته همه این موارد در صورتی است که شما کارت پایان خدمت داشته و مشکل قانونی یا سوءسابقه ای نداشته باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.