ناشناس

شوهرم می گوید از چشمش افتادم؛ چی کار کنم؟

سلام ممنونم از وقتی که میزارید تروخدا کمکم کنید دو ساله عقدم از اوایل عقد خیلی به شوهرم غر میزدم و گیر میدادم خیلی دهن بین بودم و با کوچکترین بحثی اسم طلاق میاوردم آخرین بار که گفتم طلاق پدرشوهرم شنید و تشنج کرد رفتیم مشاوره پدرم با داد و بیداد رفت سمت شوهرم و گف مگه تو چی داری به چیت می‌نازی و... شوهرمم حالش بد شد و اورژانس اومد بعد ازین اتفاقات که تو ی سال اول عقدمون بود اشتی کردیم و رابطه هم داشتیم با همسرمو رابطه منو شوهرم بعد از اشتی تو اون دعواها خوب شده بود من دیگه کارای گذشترو تکرار نمیکردم اما بازم مدام غر میزدم عصبانی میشدم حرفای بدی بهش میزدم و بهش شک داشتم الان ۶ ماهه قهره هی اشتی میکنه و می‌ره میگه دلم باهات صاف نمیشه من دوسش دارم شوهرم از هر نظر عاااالیه فقط کینه‌ایه یعنی حق داره که میگه از چشمش افتادم؟؟ تروخدا بگین چیکار کنم
يکشنبه، 27 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

شوهرم می گوید از چشمش افتادم؛ چی کار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

سلام ممنونم از وقتی که میزارید
تروخدا کمکم کنید دو ساله عقدم از اوایل عقد خیلی به شوهرم غر میزدم و گیر میدادم خیلی دهن بین بودم و با کوچکترین بحثی اسم طلاق میاوردم
آخرین بار که گفتم طلاق پدرشوهرم شنید و تشنج کرد
رفتیم مشاوره پدرم با داد و بیداد رفت سمت شوهرم و گف مگه تو چی داری به چیت می‌نازی و... شوهرمم حالش بد شد و اورژانس اومد
بعد ازین اتفاقات که تو ی سال اول عقدمون بود اشتی کردیم و رابطه هم داشتیم با همسرمو رابطه منو شوهرم بعد از اشتی تو اون دعواها خوب شده بود
من دیگه کارای گذشترو تکرار نمیکردم اما بازم مدام غر میزدم عصبانی میشدم حرفای بدی بهش میزدم و بهش شک داشتم
الان ۶ ماهه قهره هی اشتی میکنه و می‌ره میگه دلم باهات صاف نمیشه من دوسش دارم شوهرم از هر نظر عاااالیه فقط کینه‌ایه یعنی حق داره که میگه از چشمش افتادم؟؟
تروخدا بگین چیکار کنم


مشاور: مشاوره راسخون

سلام، متاسفانه به نظر می‌رسد که این رفتارها به دلیل عدم تفاهم و ارتباط بین شما و همسرتان است. برای حل این مشکل، مهم است که ابتدا از خودتان شروع کنید و سعی کنید خود را رشد دهید تا بتوانید با شوهرتان بهتر ارتباط برقرار کنید.

اولین گام برای بهبود رابطه شما با شوهرتان، آرام کردن خودتان است. این کار بسیار مهم است که به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرید. سپس، با شوهرتان صحبت کنید و موضوعاتی را که باعث بحث و جدال می‌شود، به صورت آرام و با احترام مطرح کنید. همچنین، سعی کنید به نقاط قوت و ضعف هر کدام از شما توجه کنید و با یکدیگر در راستای پیش‌برد رابطه همکاری کنید.
 

می توانید با انجام چند کار ساده، روابط خود با همسرتان را بهبود بخشید:

آرام کردن خودتان: در هنگام بحث و جدال، سعی کنید آرام باشید و از برانگیختگی خودداری کنید. بهتر است قبل از اینکه صحبت کنید، کمی تنفس عمیق بکشید و سپس با احترام به همسرتان صحبت کنید.
 

فرصت دادن به همسرتان برای صحبت کردن: به همسرتان فرصت دهید تا در مورد نگرانی‌ها، نظرات و احساساتش صحبت کند. گوش دادن به همسرتان و اظهار احترام به نظرات و احساساتش باعث می‌شود که او احساس شنیده شدن کند.
 

اظهار عشق و محبت: به همسرتان اظهار عشق و محبت کنید. سعی کنید هر روز با یک حرکت کوچک به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و ارزش قائل هستید.
 

جستجوی راه‌حل‌های مشترک: در هنگام بحث، سعی کنید به دنبال راه‌حل‌هایی باشید که برای هر دو شما مناسب باشند. با توجه به نقاط قوت خود و شوهرتان، سعی کنید بهترین راه‌حل‌ها را پیدا کنید.
 

قراردادن خود در جای همسرتان: سعی کنید به جای همسرتان قرار بگیرید و احساساتش را درک کنید. با فهمیدن نگرانی‌ها و احساسات همسرتان، می‌توانید بهترین راه‌حل‌ها را پیدا کنید.
 

ارتباطات غیرکلامی: ارتباطات غیرکلامی مانند چشم‌پوشی، لبخند زدن، بوسیدن و آغوش گرفتن می‌تواند بهبود رابطه شما با همسرتان را تسهیل کند. سعی کنید در هر فرصتی به ارتباطات غیرکلامی اهمیت بدهید.
 

با انجام این کارها و بهبود روابط خود با همسرتان، می‌توانید رابطه خود را بهبود بخشید و از زندگی بهتری با همسرتان لذت ببرید. البته بهتر است در صورت نیاز، به مشاوره خانواده رجوع کنید تا با رویکرد حرفه‌ای تر و مستندتر بتوانید مشکلات رابطه‌ی خود را برطرف کنید
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.