AZADEH

سلام: پسري 3 ساله دارم 7ماه به دنيا آمده و عادت به شيشه خوردن دارد و هنوز هم اين عادت را دارد و درست...

سلام: پسري 3 ساله دارم 7ماه به دنيا آمده و عادت به شيشه خوردن دارد و هنوز هم اين عادت را دارد و درست غذا نمي خوره از گوشت بيزار است فقط برنج سفيد و آب مرغ مي خورد و من مواد غذايي ديگر را از طريق ميكس كردن و ريختن در شيشه به پسرم مي دهم خيلي نگرانم چه كار كنم لطفا راهنمايي كنيد ( قد فرزندم : 92 و وزن : 16/700)
جمعه، 29 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

AZADEH

سلام: پسري 3 ساله دارم 7ماه به دنيا آمده و عادت به شيشه خوردن دارد و هنوز هم اين عادت را دارد و درست...

AZADEH ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

سلام:
پسري 3 ساله دارم 7ماه به دنيا آمده و عادت به شيشه خوردن دارد و هنوز هم اين عادت را دارد و درست غذا نمي خوره از گوشت بيزار است فقط برنج سفيد و آب مرغ مي خورد و من مواد غذايي ديگر را از طريق ميكس كردن و ريختن در شيشه به پسرم مي دهم خيلي نگرانم چه كار كنم لطفا راهنمايي كنيد
( قد فرزندم : 92 و وزن : 16/700)


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی شما باید سریعا این عادت را از ایشان می گرفتید . به هر حال ترک عادت برای بزرگترها نیز سخت است چه برسد به کودکان . پیشنهاد ما به شما اینست که یک سری ظرف مخصوص و زیبا برای او آماده کنید مانند بشقاب و قاشق و لیوان و .. . و به مرکز بهداشت ببرید و از پزشک بخواهید بخواهید این ظرفها را به او بدهد و شیشه را از او بگیرد . اگر این کار درست صورت بگیرد مشکلی پیش نمی آید البته ناآرامی های ابتدایی و بهانه ها عادی است اما تحمل آن بهتر است .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما