سعید

با سلام با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز همواره سربلند و موفق باشید من نزدیک به 3 سال...

با سلام با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز همواره سربلند و موفق باشید من نزدیک به 3 سال هست ازدواج کردم و دارای 1 فرزند 2 ساله هستم خانمم خیلی رو اعصابم راه میره بقدری که دیگه دلم میخواد از خونه بزنم بیرون. اولا که ما د رخانه پدری زندگی میکنیم و بدهی و مشکلات زیاد داشتیم و دلم هم می خواد که در کنار خانوادم باشم و حواسم بهشون باشه ولی خانومم با بهانه های مختلف منو از رفتن به پیش پدر مادرم و حتی سلام دادن و احوالپرسی با خواهر و برادرم جلوگیری میکنه و حتی پسرم رو نمی زاره زیاد پیش پدرو مادرم ببرم در ضمن خانومم حساس شده و میگه که مادر و خواهر شما به من محل نمی زارن و تحویل نمیگیرن از این ادا و اطفالها. در صورتی که من با پدر و مادر ایشون خیلی رابطه خوبی دارم و خیلی عادی عادی هستم و تا به حال مشکلی با اونا نداشتم. من با خانومم خیلی مدارا میکنم و اصلا دوست ندارم وارد این بچه بازیها بشم ولی بناچار از روی عصبانیت دعوا می کنیم حتی بزن بزن در حد شدید و من که ناراحت میشم و با ایشون تا یه مدت حرف نمی زنم ایشون هم به عذر خواهی رو میاره و میگه نمی دونم که چی شد چرا عصانی شدم من شمار ور خیلی دوست دارم از شما بهتر کسی نیست و از این حرفا من حقیقتش دیگه خسته شدم. نا شکری نباشه من کارمند هستم وضع مالی مون هم خوبه ولی این زدو خوردها و بچه بازیها خوشم نمیاد.از زنم خسته شدم و از آینده و تربیت پسرم می ترسم. و حتی هر چقدر پند و نصیحت دینی می کنم و گوشش بدهکار نیست من هم بی انصاف نیستم حجابشون خوبه-نماز و روزشون رو هم میگیرن . حرفهام زیاده ولی بسنده میکنم - ممنون
يکشنبه، 28 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سعید

با سلام با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز همواره سربلند و موفق باشید من نزدیک به 3 سال...

سعید ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 30 ساله )

با سلام با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز همواره سربلند و موفق باشید
من نزدیک به 3 سال هست ازدواج کردم و دارای 1 فرزند 2 ساله هستم خانمم خیلی رو اعصابم راه میره بقدری که دیگه دلم میخواد از خونه بزنم بیرون.
اولا که ما د رخانه پدری زندگی میکنیم و بدهی و مشکلات زیاد داشتیم و دلم هم می خواد که در کنار خانوادم باشم و حواسم بهشون باشه ولی خانومم با بهانه های مختلف منو از رفتن به پیش پدر مادرم و حتی سلام دادن و احوالپرسی با خواهر و برادرم جلوگیری میکنه و حتی پسرم رو نمی زاره زیاد پیش پدرو مادرم ببرم در ضمن خانومم حساس شده و میگه که مادر و خواهر شما به من محل نمی زارن و تحویل نمیگیرن از این ادا و اطفالها.
در صورتی که من با پدر و مادر ایشون خیلی رابطه خوبی دارم و خیلی عادی عادی هستم و تا به حال مشکلی با اونا نداشتم.
من با خانومم خیلی مدارا میکنم و اصلا دوست ندارم وارد این بچه بازیها بشم ولی بناچار از روی عصبانیت دعوا می کنیم حتی بزن بزن در حد شدید و من که ناراحت میشم و با ایشون تا یه مدت حرف نمی زنم ایشون هم به عذر خواهی رو میاره و میگه نمی دونم که چی شد چرا عصانی شدم من شمار ور خیلی دوست دارم از شما بهتر کسی نیست و از این حرفا من حقیقتش دیگه خسته شدم. نا شکری نباشه من کارمند هستم وضع مالی مون هم خوبه ولی این زدو خوردها و بچه بازیها خوشم نمیاد.از زنم خسته شدم و از آینده و تربیت پسرم می ترسم. و حتی هر چقدر پند و نصیحت دینی می کنم و گوشش بدهکار نیست من هم بی انصاف نیستم حجابشون خوبه-نماز و روزشون رو هم میگیرن . حرفهام زیاده ولی بسنده میکنم - ممنون


مشاور: hassan najafi

دوست گرامي سعي كنيد به ايشان بيشتر نزديك شويد و زماني را براي درد و دل قرار دهيد . هنگامي كه دوست دارد با شما صحبت كند به سخنان او خوب گوش كنيد اگر محبت شما خالصانه به او رسيد اگر ناملايمي هم ديد از آن مي گذرد . البته سعي كنيد زماني كه هر دو آرام هستيد يك سري توافقات را با هم ببنديد كه معلوم شود چه كسي تخلف مي كند . مثلا رعايت احترام به پدر ومادر و يا مثلا در روزانه شما يك ساعت و يا كمتر و بيشتر به خانواده خود سر بزنيد . دوست گرامي يقينا همسر شما احساس نياز به توجه بيشتر شما مي كند كه روي اين مساله حساس شده است . سعي كنيد در هنگام داوري بين ايشان و خانواده خود عدالت را رعايت كنيد واگر واقعا سخن او صحيح بود آن را بپذيريد و با درايت حل كنيد . سعي نكنيد كه تلقين كنيد كه از اين وضع خسته شده ايد . خدا رو شكر همسر شما سازگار و با مدارا است اما نياز به توجه بيشتر دارد . اعتماد به نفس را در ايشان تقويت كنيد . با محبت از او خواهش كنيد كه درباره ذهنيتش نسبت به خانواده شما تغيير موضع دهد . سعي كنيد مدتي چنين عمل كنيد ان شاء الله خداوند شما را كمك خواهد نمود. موفق باشيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.