شهلا پارسا

سلام طاعات و عبادات قبول یک ماه قبل تحت تاثیر آگهی...

سلام طاعات و عبادات قبول یک ماه قبل تحت تاثیر آگهی سایت شما در خصوص مرورگر فایر فاکس فارسی قرار گرفتم و آخرین ورژین آن یعنی Mozilla firefox 13.0.1 final/farsi را دانلود کردم با 3 مشکل روبرو هستم . 1 – چگونه میتوانم در حالیت آفلاین صفحات از قبل کش شده را مشاهده کنم لطفا مراحل طی آن را از ابتدا تا انتها برایم مرقوم فرمایید . 2 – چگونه میتوانم صفحه هایی را از وب ذخیره بکنم لطفا مراحل طی آنرا از ابتدا تا انتها برایم مرقوم فرمایید . 3 – با توجه به اینکه نرم افزارAdobe flash player 11.2.202.233 Active x 32 بیتی به روی کامپیوترم ویندوز xp سرویس پک 3 نصب و فعال است بعضی اوقات پیغامی میآید که عنوان میکند که به متصل شونده نیاز دارید که برای جستجو نرم افزار Adobe flash player را میآورد و میگوید دانلود کنم در صورتیکه نرم افزار مذکور در سیستم نصب و فعال است . لطفا این مشکلم را با اطلاعات دقیقی که میدهید بر طرف کنید . چون به همین خاطر این مرورگر را کنار گذاشته و دیگر از آن استفاده نمی کنم . با تشکر و سپاس فراوان .
چهارشنبه، 18 مرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

شهلا پارسا

سلام طاعات و عبادات قبول یک ماه قبل تحت تاثیر آگهی...

شهلا پارسا ( تحصیلات : لیسانس ، 38 ساله )

سلام طاعات و عبادات قبول یک ماه قبل تحت تاثیر آگهی سایت شما در خصوص مرورگر فایر فاکس فارسی قرار گرفتم و آخرین ورژین آن یعنی
Mozilla firefox 13.0.1 final/farsi را دانلود کردم با 3 مشکل روبرو هستم .
1 – چگونه میتوانم در حالیت آفلاین صفحات از قبل کش شده را مشاهده کنم لطفا مراحل طی آن را از ابتدا تا انتها برایم مرقوم فرمایید .
2 – چگونه میتوانم صفحه هایی را از وب ذخیره بکنم لطفا مراحل طی آنرا از ابتدا تا انتها برایم مرقوم فرمایید .
3 – با توجه به اینکه نرم افزارAdobe flash player 11.2.202.233 Active x 32 بیتی به روی کامپیوترم ویندوز xp سرویس پک 3 نصب و فعال است بعضی اوقات پیغامی میآید که عنوان میکند که به متصل شونده نیاز دارید که برای جستجو نرم افزار Adobe flash player را میآورد و میگوید دانلود کنم در صورتیکه نرم افزار مذکور در سیستم نصب و فعال است . لطفا این مشکلم را با اطلاعات دقیقی که میدهید بر طرف کنید . چون به همین خاطر این مرورگر را کنار گذاشته و دیگر از آن استفاده نمی کنم . با تشکر و سپاس فراوان .


مشاور: عالی نژادیان

با سلام شما می توانید افزونه ی زیر را نصب کنید : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/13694 پس از نصب افزونه به راحتی میتوانید دکمه افزونه را به منو بار مرورگر خود اضافه کنید همچین در هر صفحه با راست کلیک کردن و انتخاب ‪”‬Gchace Page‪”‬ و یا فشردن کلید های میانبر آن (Ctrl‪+‬Alt‪+‬Shift‪+‬G) می توانید به صفحه کش شده آن دسترسی داشته باشید همینطور با راست کلیک کردن روی هر لینک و انتخاب گزینه “Gcache Link” می‌توانید صفحه کش شده لینک مربوطه را مشاهده کنید. ***************************************************** برای ذخیره صفحات باید روی صفحه ی مورد نظر Ctrl‪+‬s را فشار دهید و سپس پس از مشخص کردن مسیر مورد نظر ذخیره نمایید فقط همراه صفحه ی ذخیره شده یک فولدری هم ایجاد می شود که حتماً باید در کنار صفحه ی ذخیره شده باشد. ***************************************************** ‪ شما از طریق لینک زیر فلش پلیر مخصوص فایرفاکس را دریافت کنید http://www.rasekhoon.net/software/show-2063.aspx



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.