ناشناس

من 12سال است که خودارضايي مي کنم. هيچ کدام از مشکلاتي...

من 12سال است که خودارضايي مي کنم. هيچ کدام از مشکلاتي که براي خودارضايي ذکر مي کنيد در من ديده نشده. خدا رو شکر در مقطع کارشناسي ارشد در بهترين دانشگاه کشور درس مي خونم و دانشجو ممتاز هم هستم و مشکلات جسمي و روحي که شما يا ساير افراد مي گن به هيچ عنوان در من نيست. همين مساله باعث شده که کاملا احساس خوبي نسبت به خودارضايي داشته باشم. در واقع من هيچ مشکلي با خودارضايي ندارم الا اين که خدا گفته حرامه. اين مساله باعث شده که از خدا بدم بيايد چون براي من امکان ازدواج نذاشته و از طرفي همه چيز را حرام کرده است. آرزو مي کردم شماهايي که به سوالات جوانان پاسخ مي ديد اين توانايي رو داشتيد که مي تونستيد واقعا خودتون رو جاي ما احساس کنيد. ولي افسوس که نداريد! و فقط بلديد حرف بزنيد و يه سري چيز‌هاي تکراري که از سال‌ها پيش براي نياز جنسي مي گفتيد رو دوباره بگيد. جالبه که سايت‌هاي سکسي روز به روز جديدتر مي شن و شما مشاور‌ها هنوز همون حرف‌هاي 20 سال پيش رو مي زنيد. :-) واقعا يک لحظه فکر کنيد: يک انسان نياز جنسي داره، هيچ راهي (هيچ راهي) براي تخليه ي اون غير از خودارضايي نداره. چي کار بايد بکنه؟؟؟ اگر خداي من اين قدر بي انصاف باشه که بخواهد فرداي قيامت من رو به خاطر اين گناه مجازات کنه. باور کنيد ترجيح مي دهم در جهنم باشم تا در بهشت چنين خداي بي انصافي!
جمعه، 10 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

من 12سال است که خودارضايي مي کنم. هيچ کدام از مشکلاتي...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

من 12سال است که خودارضايي مي کنم. هيچ کدام از مشکلاتي که براي خودارضايي ذکر مي کنيد در من ديده نشده. خدا رو شکر در مقطع کارشناسي ارشد در بهترين دانشگاه کشور درس مي خونم و دانشجو ممتاز هم هستم و مشکلات جسمي و روحي که شما يا ساير افراد مي گن به هيچ عنوان در من نيست. همين مساله باعث شده که کاملا احساس خوبي نسبت به خودارضايي داشته باشم. در واقع من هيچ مشکلي با خودارضايي ندارم الا اين که خدا گفته حرامه. اين مساله باعث شده که از خدا بدم بيايد چون براي من امکان ازدواج نذاشته و از طرفي همه چيز را حرام کرده است.
آرزو مي کردم شماهايي که به سوالات جوانان پاسخ مي ديد اين توانايي رو داشتيد که مي تونستيد واقعا خودتون رو جاي ما احساس کنيد. ولي افسوس که نداريد! و فقط بلديد حرف بزنيد و يه سري چيز‌هاي تکراري که از سال‌ها پيش براي نياز جنسي مي گفتيد رو دوباره بگيد. جالبه که سايت‌هاي سکسي روز به روز جديدتر مي شن و شما مشاور‌ها هنوز همون حرف‌هاي 20 سال پيش رو مي زنيد. :-)
واقعا يک لحظه فکر کنيد:
يک انسان نياز جنسي داره، هيچ راهي (هيچ راهي) براي تخليه ي اون غير از خودارضايي نداره. چي کار بايد بکنه؟؟؟
اگر خداي من اين قدر بي انصاف باشه که بخواهد فرداي قيامت من رو به خاطر اين گناه مجازات کنه. باور کنيد ترجيح مي دهم در جهنم باشم تا در بهشت چنين خداي بي انصافي!


مشاور: حسن نجفی

دوست گرامی ممنون که برای ما نوشتی . اینطور که شما میفرمایید نیست و امکان ندارد که چیزی را که خدا حرام کرده آسیب ها و پیامدهای منفی نداشته باشد . بعضی از آسیب ها ممکن است به جسم شما نخورده باشد که البته بعید است حالا باید صبر کنید و وقتی ازوداج کردید ببنید که چه آسیب هایی دیده اید . دوست عزیز فکر نکنید خداوند به گناه نکردن ما احتیاج دارد و اگر ما گناه نکنیم خداوند نفعی میبرد . نه برای خداوندی که غنی از همه چیز است فرقی ندارد او کمال مطلق است اما این که به ما راه صحیح را نشان داده به خاطر خوشبختی و سعادت خود ماست نه خوشبختی خدا . کمی واقع بینانه فکر کنید تعصب و بسیاری از این توجیهات را کنار بگذار آنوقت می بینی که سودش برای ماست . مثل پدری که راه صحیح را به فزرندش نشان میدهد خب اگر فزرند گوش نکند خودش آسیب میبیند . می خواهی یکی از اسیب هایی که گناه استمنا در شما ایجاد کرده را به شما بگویم . این آسیب ممکن است روحی و جسمی با هم باشد . همین اعتیادی که شما به آن پیدا کرده اید آیا میتوانید کاملا آن را ترک کنید . نگویید که میتوانم چون به راحتی نیست . قابل ترک هست اما همت میخواهد . خب این اعتیاد فکر میکنید به نفع شماست . خود شما هم بهتر میدانید که ممکن است چند لحظه ای احساس لذت کنید اما مدتی که از ان میگذرد چنان تشنه تر میشوید که هیچ راهی جز گناه مجدد نمیتواند شما را آرام کند . بیایید منطقی عمل کنید . کمی فکر کنید شما یک نیاز جنسی دارید که مشترک است بین همه بشر مانند نیاز به غذا و آب . آیا غذا خوردن و آب نوشیدن شما برنامه ای ندارد . آیا محدودیت ندارد ؟ اِیا هر چه بدستتان رسید میخورید ولو به شدت گرسنه باشید . آیا حاضرید با نجاسات گرسنگی خود را رفع کنید و یا با نوشیدنی نجس و یا آلوده و بد بو تشنگی خود را رفع کنید حتی اگر گرسنه باشید و البته بتوانید تحمل کنید که به آب گوارا و لذیذ برسید . خب عقل سلیم چه میگوید ؟ ازدواج از شما دور نیست ؟ همسر و آرامش غیر قابل دسترسی نیست . فقط کمی همت میخواد که شما دارید . خداوند همسر را برای آرامش شما در نظر گرفت . خب این میل جنسی را هم خود خدا قرار داد اما برنامه داد . فرمود هر گاه نیاز پیداکردید ازوداج کنید . بله البته شرایطی نیاز دارد خب همت و تلاش شما میتواند فراهم کند شرایط را . دوست من سعی کنید به مسیر درست برگردید بله سخت است اما غیر ممکن نیست . جوانی و نشاط و توان شما هدیه و نعمت خداست با خودارضایی آن را از دست ندهید . بگذارید این نیرو در مسیر صحیح خود و با ازوداج به تعادل برسد . برخی از بزرگان این نیرو را به جان انسان تشبیه کردند و فرمودند منی تو جان توست ببین جان خودت را در کجا هدایت میکنی . حدیثی گهرباری است است پیامبر اکرم که فرمودند در روز قیامت از افرادی که در شهوت خود تقوا و حدود الهی را نگه نداشتند سوال میشود مگر یوسف پیامبر شهوت نداشت اما با کمک خداوند تقوای الهی داشت و خود را نجات داد . کمی فکر کنید و بهترین راه را انتخاب کنید . من که باور نمیکنم شما آسیبی ندیده باشید ممکن است خودتان خبر ندارید . از خدا کمک بگیرید و در فکر ازوداج باشید . موفق باشید .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.