ناشناس

باسلاممن چندسال قبل با پسری دوست شدم واین رابطه 1ماهی...

باسلام من چندسال قبل با پسری دوست شدم واین رابطه 1ماهی طول کشید ولی فقط یه دوستی ساده بود و الان با شخصی قصد ازدواج دارم که واقعا دوستش دارم اما نمیدانم که این رابطه قبلی را باید به او بگویم یا نه.او خیلی اصرار دارد که چیزی مخفی بینمان نباشد ولی من میترسم یه رابطه ساده در گذشته باعث بی اعتمادی همسرم بشود.به نظرشما با او در میان بگذارم این مساله را یانه؟ باتشکر
سه‌شنبه، 12 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

باسلاممن چندسال قبل با پسری دوست شدم واین رابطه 1ماهی...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

باسلام
من چندسال قبل با پسری دوست شدم واین رابطه 1ماهی طول کشید ولی فقط یه دوستی ساده بود و الان با شخصی قصد ازدواج دارم که واقعا دوستش دارم اما نمیدانم که این رابطه قبلی را باید به او بگویم یا نه.او خیلی اصرار دارد که چیزی مخفی بینمان نباشد ولی من میترسم یه رابطه ساده در گذشته باعث بی اعتمادی همسرم بشود.به نظرشما با او در میان بگذارم این مساله را یانه؟
باتشکر


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام و عرض ادب دوست عزیز به پیشنهاد بسیاری از افراد صاحب نظر در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، بهتر است در مورد گذشته و روابطی که در دوران پیش از ازدواج صورت گرفته صحبتی نشود. پیشنهاد بنده این است که بررسی کنید این رابطه تا چه حد عمیق بوده و به چه شکلی صورت گرفته است.اگرچه روابطی از این دست برای آینده بی ضرر نخواهد بود اما در صورتیکه این رابطه سطحی بوده و ضرر و زیان آنچه در گذشته رخ داده برای زندگی آینده چندان زیاد نیست و نیز احتمال آگاهی این آقا از رابطه شما در گذشته بسیار کم و نادر است بهتر است چیزی از این گذشته مطرح نگردد. چراکه بی اعتمادی حاصل از افشای این گذشته احتمالاً ضرر و زیانی بیش از طرح گذشته و صداقت شما در این زمینه خواهد داشت.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.