20 راهکار ساده برای زیبایی، بدون نقاشی صورت

همیشه لازم نیست صورت خود را برای زیباتر به نظر رسیدن نقاشی کنید؛ شما می توانید با رعایت نکات بهداشتی و ظریفی در مورد نگهداری از پوست خود، استفاده از لوازم آرایش را به سادگی کنار بگذارید. در مقاله زیر با 20 راهکار ساده برای زیبایی بدون آرایش آشنا می­ شوید.
يکشنبه، 13 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
20 راهکار ساده برای زیبایی، بدون نقاشی صورت
 اعتماد به نفس داشته باشید و زیبایی خود را وابسته به آرایش ندانید.
 
چکیده: همیشه لازم نیست صورت خود را برای زیباتر به نظر رسیدن نقاشی کنید؛ شما می توانید با رعایت نکات بهداشتی و ظریفی در مورد نگهداری از پوست خود، استفاده از لوازم آرایش را به سادگی کنار بگذارید. درمقاله زیر با 20 راهکار ساده برای زیبایی بدون آرایش آشنا می­شوید.

تعداد کلمات  770 /  تخمین زمان مطالعه 4 دقیقه
 
زیبای بدون نقاشی صورت

مقدمه

روزی را تصور کنید که وقتی صبح از خواب بیدار می­شوید، لوازم آرایش شما ناپدید شده است! چه می­کنید؟ حتما در گوشه­ای نشسته و زانوی غم در بغل می­گیرید و به این فکر می کنید که در میهمانی ظهر چگونه می­توانید بدون استفاده از لوازم آرایش شرکت کنید! غصه نخورید، این مقاله را مطالعه کنید.
 

20 راهکار ساده برای زیبایی صورت بدون آرایش

1. به جای آرایش به سلامت پوست صورتتان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش، داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوستتان را مراقبت کنید و مراقب جوش های مزاحم باشید.
2. به جای صرف هزینه برای خرید لوازم آرایش، یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست خود تهیه کنید.
|3. یک لایه بردار ملایم دارای spf بالا هم می تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
4. اغلب کرم های ضد پیری پوست، برای بانوان زیر ۳۰ سال خیلی قوی هستند و نیازی به استفاده از آنها نیست، اما اگر هنوز فکر می کنید که باید از یکی از این انواع کرم ها استفاده کنید یک مدل ملایم­تر و ضعیف­تر آن را انتخاب کنید.
5. آرایش ساده و مناسب مو در زیبا به نظر رسیدن ظاهر بسیار مؤثر است؛ حتی زمانی که احساس می کنید چهره تان زیبایی و طراوت همیشگی را ندارد یک مدل موی مناسب می تواند همه چیز را تغییر دهد.
6. به جای انواع رژلب سعی کنید فقط از یک مرطوب کننده ساده برای مرطوب نگه داشتن لب­های خود استفاده کنید.
7. اگر لب­ها سالم و مرطوب به نظر برسند، زیبایی خاص خود را خواهند داشت.
8. اگر خیلی اصرار دارید، که حتما کرمی روی پوست صورتتان استفاده کنید، سعی کنید کرم ضد­آفتابی که ته­رنگ مختصری دارد به کار ببرید.
9. این نکته بسیار مهم را از یاد نبرید که حتی بدون آرایش هم باید هرروز از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
10. اگر قرار است فقط کمی آرایش کنید، سعی کنید فقط ایرادهای کلی را برطرف کنید؛ لکه گیری روی پوست صورت با یک کرم ملایم یا یک نوک انگشت از ماسک صورت روی جای آبله کوچکی که دارید، کافی است.
11. لوازم آرایش اضافه خود را دور بریزید. یک میز آرایش خلوت کمتر شما را برای آرایش کردن تحریک می کند.
12. اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرایشی انتخاب کنید، یک پودر یا پنکیک ساده و یک مرطوب کننده و براق­کننده لب از مارک­­های معتبر را انتخاب کنید.
13. نیازی به استفاده ازکرم­های دور چشم ندارید؛ با استفاده از ماسک­های طبیعی برای دور چشم، که به راحتی در منزل نیز قابل تهیه هستند، از پوست دور چشمان خود به خوبی مراقبت می کنید.
14. پوست دور چشم را ماساژ دهید تا پف زیر چشم کم شود؛ پف چشم به دلیل جمع شدن آب زیر پوست است. اگر به آرامی دور چشم را ماساژ دهید، آب اضافی زیر پوست حرکت می کند.
14. خواب شبانه مناسب یکی از مهم ترین عوامل موثر در شادابی و سلامتی پوست شما است
15. اثر ورزش در کاهش استرس را می توان به وضوح در زیبایی پوست مشاهده کرد. پیاده­روی، دوچرخه سواری و شنا کردن باعث افزایش آرامش و در نتیجه زیبایی پوست می شوند.
16. در مصرف نمک مراقب باشید؛ نمک موجب پف کردن صورت و و همچنین زیر چشم می شود.
17. همیشه سعی کنید ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید؛ شکل ابروها نقش بسیار موثری در زیبایی طبیعی چهره دارند.
 18.  از دندان­های خود به خوبی مراقبت کنید. هرچه دندان­­ها زیباتر و سفیدتر باشد، چهره را نیز زیباتر و روشن­تر نشان خواهند داد.
19. دیگر برای پرپشت به نظر رسیدن مژه­ هایتان، نیازی به استفاده از ریمل ندارید؛ اگر برای تقویت مژه هایتان از کرم­ها و یا سرم­های مختلفی که برای تقویت مژه­ها وجود دارد، استفاده نمایید.
20. شما زیبا هستید. اعتماد به نفس داشته باشید؛ و اطمینان داشته باشید که نیازی به استفاده از لوازم آرایش ندارید.


نویسنده : خانم اسفندیار
 
 

بیشتر بخوانید:
 چند ترفند ساده برای زیبایی بدون آرایش
 رازهای زیبایی پوست صورت
 بدون فرمژه، مژه­هایتان را فر کنید
جوان سازی پوست



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.