جملاتی جادویی برای عاشق تر کردن همسر

وقتی مدتی از زندگی مشترک می گذرد، ممکن است روابط عاشقانه اندکی سرد شده و همسران آنگونه که باید و شاید از در کنار هم بودن لذت نبرند. اما نباید بگذاریم این اتفاق برای زندگی ما بیافتد. در این مقاله جملاتی جادویی را به شما می آموزیم تا به کمک آن ها بتوانید عشق و حرارت همیشگی را به زندگی خود هدیه دهید.
جمعه، 20 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جملاتی جادویی برای عاشق تر کردن همسر
مراقب زندگی و عشق خود باشیم.
 

مقدمه

وقتی تازه ازدواج می کنید، هر دوی شما همه چیز را گل و بلبل می بینید. همه چیز جدید و تازه است. وقتی به یکدیگر نگاه می کنید، به جز زیبایی و کمال چیزی از یکدیگر نمی بینید. حتی جهان پیرامونتان روشن تر و شادتر از زمانی است که هنوز یکدیگر را نیافته بودید. در این مرحله جدید از زندگی، گفتن کلمات عاشقانه به یکدیگر بسیار راحت است و همه به خوبی می توانند از عبارات و جملات و کارهای عاشقانه استفاده کنند. وقتی با هم هستید، به صورت خیلی طبیعی و عادی جملات و عبارات عاشقانه بینتان رد و بدل خواهد شد و حتی وقتی با هم نیستید و از طریق تلفن و یا پیام های متنی با هم گفتگو می کنید نیز این ارتباط عاشقانه ادامه می یابد. گاهی اوقات ممکن است تا پاسی از شب را فقط به رد و بدل نمودن حرف های عاشقانه بپردازید.
 
با این حال، هر چه می گذرد، وضعیت کم کم تغییر می کند. در طی زمان ممکن است به نقص ها و عیب های یکدیگر پی ببرید و به دلایل مختلف ممکن است چالش هایی را تجربه کنید. کم کم آن عینک زیبا بین از جلوی چشمانتات کنار می رود و نگاهتان به عشق ممکن است آهسته آهسته تغییر باید.
 
در واقع در این مرحله عشقتان مستقر شده و وارد مرحله ای جدید می شود. دیگر ممکن است از آن شور و حرارت اوایل ازدواج خبری نباشد. در این مرحله است که گفتن عبارات عاشقانه ممکن است به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد. عشق ورزی در این مرحله نیاز به تمرین دارد اما اگر موفق شوید عشقی به مراتب عمیق تر و پایدارتر را تجربه خواهید کرد. در ادامه به برخی عباراتی که می توانید این عشق را بار دیگر شعله ور نمایید، اشاره می نماییم.
 

عالی به نظر می رسی

وقتی سن و سالتان افزایش می یابد، تعریف و تمجید از یکدیگر بیش از هر زمان دیگری می تواند کارساز باشد، چرا که با افزایش سن، چین و چروک ها بر روی پوستتان ظاهر شده و تغییرات زیادی در ظاهرتان اتفاق خواهد افتاد. می توانید به همسر خود بگویید: "عالی و جذاب هستی!" یا اینکه بگویید: "هنوز هم مثل همیشه برایم جذاب هستی و از نگاه کردن به تو لذت می برم!" با گفتن این جملات، هر چه هم سن و سال همسرتان بالا برود، باز هم می داند که شما او را دوست دارید، هم خودش را هم ظاهرش را.
 

ازت  ممنونم

وقتی زن و شوهرها برای مدتی در کنار یکدیگر زندگی کنند، احتمالاً خدماتی را که به یکدیگر ارائه می دهند، برایشان عادی شود. ما پس از مدتی انتظار داریم طرف مقابل نقش های خود در زندگی را به خوبی انجام داده و به نحوی انجام آن ها را وظیفه او می پنداریم.
 
"از تو ممنونم" یا عباراتی شبیه به این بسیار ساده و در عین حال بسیار مهم هستند. وقتی از همسرتان تشکر می کنید و می گویید: "به خاطر تمام زحماتی که در زندگی می کشی از تو سپاسگذارم"، همسرتان از اینکه به او و کارهایی که انجام می دهید، توجه دارید، بسیار خوشحال خواهد شد.
 

در هر صورت عاشقتم

وقتی همسرتان اشتباهی مرتکب می شود، ممکن است این وضعیت برای هر دو شما بسیار دشوار باشد. اما آنچه شما در آن موقعیت بر زبان جاری می کنید، می تواند تأثیری عمیق بر روابطتان داشته باشد. اگر وقتی همسرتان اشتباهی مرتکب شود به او بگویید: "در هر حال عاشقت هستم"، در حقیقت به او گفته اید: "فارغ از اشتباهی که از تو سر زده، هنوز هم مانند سابق عاشقت هستن." ما انسان ها هر چه قدر هم بزرگ شویم، با وجودی که ممکن است برخی اوقات انتخاب های اشتباهی داشته باشیم و یا کار اشتباهی از ما سر بزند، دوست داریم که فریاد عشق را از زبان همسرمان بشنویم.
 

این روزا تموم می شن

در زندگی همسران ممکن است اتفاقات ناگواری بیافتد. مرگ یک عزیز، مشکلات مالی، از دست دادن شغل، مشکلات جسمی حاد و بسیار از موارد دیگر. مهم این است که همسرتان بداند در هر شرایطی در کنارش هستید. وقتی می گویید: "از این شرایط عبور خواهیم کرد"، این حرف به معنای این است که بگویید: "ما یک تیم هستیم و من هم در همان تیمی هستم که تو هستی."
 

درکت می کنم

وقتی عشق به بلوغ می رسد، همسران به شناختی جامع از یکدیگر دست خواهند یافت. هسمران با دقت یکدیگر را زیر نظر می گیرند و با گذشت زمان به اطلاعات زیادی در مورد یکدیگر پی می برند. وقتی زیر یک سقف می روند، نقاط ضعف و قوت هم را یافته و می فهمند که طرف مقابل از چه وضعیتی آزرده خاطر خواهد شد. ممکن است یکی از همسران در مورد مشکلی که در محل کارش برایش پیش آمده به دیگری سخن بگوید. بر اساس شناختی که همسران از یکدیگر پیدا کرده اند، می دانند که این مشکل تا چه اندازه ممکن است حال طرف مقابل را خراب کند. در این مواقع می توانید به همسرتان اطمینان دهید که حالش را درک می کنید. همین همدلی می تواند تا اندازه زیادی حال همسرتان را خوب کرده و بر عشقتان بیافزاید.
 
 

چه کاری از دستم بر می آد؟

یکی از اساسی ترین تعاریفی که برای عشق ورزی ارائه می دهند این است که عاشق رفع نیازهای معشوق را بر نیازهای خودش ترجیح دهد. ممکن است در مورد بچه ها و فرزندان خود به راحتی ایثار کنیم ولی خیلی از ماها معمولاً ایثار کردن برای همسر را فراموش می کنیم. مثلاً می توانید به همسرتان بگویید: "چه کاری از دستم بر می آید برایت انجام دهم؟" یا اینکه می توانید اینچنین بگویید: "دوست دارم در این موقعیت کنارت باشم و باری از روی دوشت بردارم."
 

می تونی رو من حساب بکشی

یکی از مهمترین وظایف و کارکردهای همسری این است که زوج ها بتوانند به یکدیگر تکیه کنند. به همسر خود اطمینان دهید که شما همیشه و در هر موقعیتی حامی او هستید. به او بگویید که شما را شریک زندگی خود در تمام مراحل زندگی بداند.
 

عاشقتم

این جمله در عین سادگی ممکن است گفتنش برای برخی دشوار باشد. یادتان باشد این جمله کوتاه و تأثیر گذار را باید هر روز به همسر خود بگویید. این عبارت به او اطمینان می دهد که به او تعلق خاطر داشته و مراقبش هستید. وقتی به همسرتان می گویید: "عاشقتم"، به این معناست که عشق اول و آخرم تو هستی، تا آخر عمر در کنارت هستم و هیچگاه تو را تنها نخواهم گذاشت.
 

سخن آخر

تمام این جملات و عباراتی که بیان شد اختصاص به زن یا مرد ندارد و هر دوی شما باید با گفتن چنین عباراتی سعی کنید عشق و صمیمتتان را هر روز افزایش دهید.
 
منبع: سایت وری ول مایند


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.