آشنایی با نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید

هم اکنون بیش از هزاران برنامه یا اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید منتشر شده، اما به واقع کدامیک از این برنامه‌ها نسبت به سایر اپلیکیشن‌های موجود کیفیت بیشتری دارند؟ ما در این مقاله به معرفی چند برنامه ویرایش عکس اندرویدی برتر می‌پردازیم.
شنبه، 11 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید

معرفی نرم افزار ویرایش عکس اندروید

 
نرم افزار PicsArt
یکی از آسان ترین و جذاب ترین نرم افزارهای ادیت عکس، نرم افزار ویرایش عکس اندروید به نام PIcsArt است.

اپلیکشین PicsArt در رده برنامه های سرگرمی و همینطور ادیت عکس قرار می گیرد.

این برنامه با قابلیت های ویژه ای که دارد به شما امکان می دهد تا جایی که ممکن است، عکس مورد نظرتان را تغییر دهید.

شما می توانید با کات کردن عکس، چرخاندن آن، ادغام تصاویر با هم، اضافه کردن متن و پس زمینه، اضافه کردن فریم های متفاوت، ساخت عکس هایی با کلاژ و قالب هایی که همگی رایگان هستند، با پالت ابزاری که برنامه PicsArt در اختیار شما قرار می دهد هر بلایی که دلتان می خواهد برسر عکس بیاورید.

پس اگر در کنار ویرایش عکس های خود، به دنبال سرگرمی و جذابیت بیشتر در عکس هایتان هستید، این برنامه را از لینک زیر دریافت نمایید و از امکانات آن استفاده کنید.

این برنامه بیش از ده بار به روز رسانی شده و به امکانات آن اضافه شده است ؛ اما ما در لینک زیر دانلود آخرین ورژن برنامه PicsArt را قرار داده ایم.
 
نرم افزار Camera360: Selfie Photo Editor with Funny Sticker apk
بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های ادیت عکس در گوشی های اندروید، نرم افزار ویرایش عکس اندروید به نام Camera360: Selfie Photo Editor with Funny Sticker apk است.

این برنامه در سال 2016 وارد برنامه های اندروید شد و از آن موقع به بعد تغییرات زیادی کرده است. اما همواره مخاطبان و کاربران خود راضی نگه داشته است.

Camera360 – Photo Editor یک دوربین زیبای زیبایی و جامعه جهانی عکاسی با بیش از 800 میلیون کاربر است.

این شامل ابزار ویرایش حرفه ای و همه برچسب های خنده دار مضمون و برچسب حرکت، فیلتر های هنری، قالب های پوستر و جلوه های ویدئویی است.

استودیو عکس شما است و شما می توانید همه عکس های خود را با ویرایشگر دوربین و ویرایش عکس خودتان بهتر کنید.

شما با استفاده از نرم افزار ویرایش عکس camera360 می توانید به راحتی عکس های ادیت شده خود را ذخیره کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

و هم چنین ویرایش عکس های خود را به شکل حرفه ای و با امکانات ویژه نرم افزار در اختیار داشته باشید.
 
برنامه Photoshop Express
برنامه فتوشاپ یکی از معروف ترین برنامه های ویرایشگر مخصوص طراحان است و کاربری در سطح جهانی پیدا نمی شود که نام فتوشاپ را نشنیده باشد و یا از آن استفاده نکرده باشد.

اما یکی از نرم افزارهای محبوب که در همین رده برای ادیت عکس در اندروید کاربرد دارد، نرم افزار ویرایش عکس اندروید به نام Photoshop Express است.

برنامه ویرایش عکس اندروید Photoshop Express رایگان است و شما می توانید به راحتی با نصب آن از طریق لینک زیر، از امکانات فوق العاده آن استفاده نمایید.

این برنامه تبلیغات درون برنامه ای دارد پس اگر بعد از نصب برنامه Photoshop Express تبلیغات روی گوشی شما دیده شد، نگران نشوید. به شما قول می دهیم کاربردهای این برنامه ارزش دیدن تبلیغات آن را دارد.

برنامه ویرایش عکس اندروید Photoshop Express ، را می توانید با خیال راحت نصب نمایید و به راحتی می توانید عکس هایی با فرمت RAW بگیرید آنها را و ویرایش کنید.

چرا که فرمت RAW در بین طراحان حرفه ایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است چون می توانید به تصاویر خام برای افزودن افکت و ویرایش ها دسترسی داشته باشید.

البته خروجی های دیگری مانند JPEG را نیز فراهم می کند. با فتوشاپ اکسپرس می توانید عکس ها را به آثار هنری تبدیل کنید و امکان استفاده از بیش از 80 استایل و تعدادی فیلترهای آماده را دارید که کاملا می توانید روی کنتراست رنگ و نور تصویر خود تسلط داشته باشید و حتی می توانید واترمارک متن یا لوگو به عکس خود اضافه کنید خلاصه اگر دنبال یک برنامه جامع و کاملی برای ویرایش عکس هستید می توانید از Photoshop Express استفاده کنید.
 
برنامه VSCO Cam
اگر علاقمند به گرفتن عکس های هنری با تم های خاص هستید، بدون شک نرم افزار ویرایش عکس اندروید VSCO Cam می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای شما باشد.

این برنامه در بین نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید توانسته میزان درصد رضایت مخاطبین و کاربران خود را همیشه حفظ نماید و البته در هر بار به روز رسانی قابلیت های تازه ای به آن اضافه شده است.

برنامه VSCO Cam از محصولات شرکت معروف Visual Supply است که ابزارهای تخصصی برای تولید محتوا فراهم میکند و تعداد دانلودهای آن در گوگل پلی به بیش از 50 میلیون می رسد و در حال حاضر ورژن 84 آن در دسترس قرار گرفته است.

این نرم افزار از بهترین برنامه های دوربین و ادیتور حرفه ای عکس به شمار می رود که از طریق آن می توان با گوشی در حالت RAW عکس گرفت و تعادل رنگ سفید و ISO و Exposure را دستی تنظیم کرد.

به محض عکس گرفتن فقط باید به استودیو VSCO بروید تا فیلترهای طراحی شده تخصصی را روی تصویر اعمال کنید تا یک نتیجه حرفه ای و منحصر به فردی را آماده کنید. در این برنامه به صورت ماهانه فیلم های جدید استوک اضافه می شوند.

جذابیت های برنامه ویرایش عکس اندروید Vsco برای همه کاربران اندروید بدون شک آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین ها کرده است.

شما می توانید بعد از گرفتن عکس های خود، سلفی های جذاب و همینطور دسته بندی آنها، به راحتی عکس ها را به اشتراک بگذارید و از جذابیت های این برنامه لذت ببرید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما