مسعود خادمی

با اهدا سلام و تحیت اینجانب دارای ۱۸ ماه کسر خدمت ( ۵/۹ ماه کسر خدمت فعالیت در بسیج + ۵/۸ ماه کسر خدمت...

با اهدا سلام و تحیت اینجانب دارای ۱۸ ماه کسر خدمت ( ۵/۹ ماه کسر خدمت فعالیت در بسیج + ۵/۸ ماه کسر خدمت حضور پدر در جبهه) و همچنین گواهی اعلام کفایت از آموزش بسیج (۴۵ روزه ماده ۶۳ قانون مقررات استخدامی سپاه و استناد ابلاغیه شماره ۱۰۱/۱۴/۲۰۱/۴/ن مورخه ۱/۸/۸۵ ستاد کل نیروهای مسلح) می باشم که با توجه به آن از خدمت معاف می باشم اما متاسفانه سرباز نیروی دریایی ارتش ( مرکز آموزش نداجا - سیرجان) شدم و آنها بنده را ترخیص نمی کنند و می گویند ما این قانون را قبول نداریم. خواهشمند است اینجانب را راهنمایی بفرمائید تا به حقم برسم. با تشکر
شنبه، 1 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

مسعود خادمی

با اهدا سلام و تحیت اینجانب دارای ۱۸ ماه کسر خدمت ( ۵/۹ ماه کسر خدمت فعالیت در بسیج + ۵/۸ ماه کسر خدمت...

مسعود خادمی ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

با اهدا سلام و تحیت
اینجانب دارای ۱۸ ماه کسر خدمت ( ۵/۹ ماه کسر خدمت فعالیت در بسیج + ۵/۸ ماه کسر خدمت حضور پدر در جبهه) و همچنین گواهی اعلام کفایت از آموزش بسیج (۴۵ روزه ماده ۶۳ قانون مقررات استخدامی سپاه و استناد ابلاغیه شماره ۱۰۱/۱۴/۲۰۱/۴/ن مورخه ۱/۸/۸۵ ستاد کل نیروهای مسلح) می باشم که با توجه به آن از خدمت معاف می باشم اما متاسفانه سرباز نیروی دریایی ارتش ( مرکز آموزش نداجا - سیرجان) شدم و آنها بنده را ترخیص نمی کنند و می گویند ما این قانون را قبول نداریم.
خواهشمند است اینجانب را راهنمایی بفرمائید تا به حقم برسم.
با تشکر


مشاور: porsesh far

دوست عزيز متأسفانه پاسخگويي به اين سوال در حيطه وظايف اين مركز نيست. لطفاً‌ از طريق مراجع ذي صلاح پيگير اين موضوع باشيد. قبلاً ‌از اينكه نتوانستيم به شما كمكي بكنيم پوزش مي طلبيم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما