رئسای ترسناک (Horrible Bosses)

پنجشنبه، 16 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئسای ترسناک (Horrible Bosses)

کارگردان : ست گوردون( Seth Gordon )
بازیگران :
جیسون بتمن ، چارلی دی ، کالین فارل ، جنیفر آنیستون ، جیمی فاکس ، کوین اسپیسی ( Jason Bateman, Charlie Day ,Jason Sudeikis)
سبک فیلم : کمدی سیاه
خلاصه فیلم :
سه دوست با کارفرماهایی شبیه به هم. هر سه نفر از دست کارفرماهایشان به شدت عصبانی و خشمگین هستند.شرایط کاری و رفتار رئیس هایشان روز به روز برای آنها سخت تر و غیر قابل تحمل تر می شود.بنابراین کورت، نیک و دال نقشه ای می کشند .اینکه به صورتی جنایی سر هر سه رئیس را زیر آب کنند و آنها را بکشند!اما اجرای نقشه توسط سه ساده لوح و تا حدودی احمق به شکلی که فکر می کردند به پیش نمی رود.
در سینمای آمریکا کمتر کمدی‎ها با درجه ممنوعیت زیر 17 ساخته می‎شوند چون سعی می‎کنند اغلب مخاطبین را برای گیشه جذب کنند اما سث گوردون کارگردان این فیلم ترسی برای از دست دادن گروهی از مخاطبین نداشته است. گوردون چندین سریال کمدی و فیلم کمدی چهار کریسمس را در کارنامه دارد.
در رئسای ترسناک نقش شش رئیس را جیسون بیتمن، جنیفر انیستون، کالین فارل، چارلی دی، جیسون سادیکیس و کوین اسپیسی ایفا می‎کنند که در کنار آن‎ها به حضور جیمی فاکس هم می‎توان اشاره کرد. کمدی Horrible Bosses هشتم ژولای سال جاری در سراسر جهان اکران خواهد شد.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما