مراحل فنی «محمد(ص)» هنوز ادامه دارد؛ به اکران عید نمی‌رسیم

محمدمهدی حیدریان تهیه‌کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» با اشاره به اینکه سه هفته دیگر تا میکس نهایی فیلم باقی مانده است گفت: اکران عمومی فیلم «محمدرسول الله (ص)» در ایام نوروز امسال نخواهد بود.
سه‌شنبه، 28 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مراحل فنی «محمد(ص)» هنوز ادامه دارد؛ به اکران عید نمی‌رسیم

ویرایش عکس شهریور 99

محمدمهدی حیدریان تهیه‌کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» با اشاره به اینکه سه هفته دیگر تا میکس نهایی فیلم باقی مانده است گفت: اکران عمومی فیلم «محمدرسول الله (ص)» در ایام نوروز امسال نخواهد بود.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، فیلم سینمایی فیلم «محمدرسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در آخرین مراحل فنی قرار دارد. این فیلم در 20 بهمن ماه 93 برای اولین بار برای اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد و سه روز بعد برای اهالی رسانه و منتقدان به روی پرده سینمای فرهنگ رفت.

محمدمهدی حیدریان تهیه‌کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» با اشاره اینکه هنوز مراحل فنی این فیلم باقی مانده است گفت: اکران عمومی فیلم «محمدرسول الله (ص)» در ایام نوروز امسال نخواهد بود. از نظر ما باید «محمدرسول الله (ص)» در اولین فرصت اکران عمومی شود ولی اینکه این اولین فرصت چه موقع خواهد بود مشخص نیست مثلا سه ماه یا چهار ماه دیگر نمی دانم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر قرار نبود فیلم تهیه‌کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» را به این زودی اکران کنید پس دلیل اکران محمد برای اهالی رسانه چه بود؟ گفت: نمی‌شد فیلم محمد (ص) را اکران نکنیم، چون حرف‌هایی داشت زده می‌شد که حتما فیلم آماده نشده است و... خلاصه یک بدبینی داشت شکل می گرفت. اما شروع اکران فیلم برای اهالی رسانه به معنای آغاز اکران عمومی نبود. چون تولید این فیلم در شرایط خوبی صورت گرفته است،  می بایست اکرانش هم در شرایط نمایش هماهنگ جهانی انجام شود.

تهیه‌کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» همچنین در مورد اکران بین المللی این فیلم گفت: زمانی‌که کارهای فنی فیلم تمام شود با دوستانی مذاکره می کنیم که در سالهای گذشته پیگیر مذاکره برای عقد قرارداد نمایش بین المللی فیلم بودند. اما تا کارهای فنی تمام نشود، فیلم را نمی‌توانیم برای متقاضیان اکران بین المللی نشان دهیم.

حیدریان در مورد مراحل فنی این فیلم گفت: سه هفته کار تا پایان میکس نهایی فیلم باقی مانده است. ضمن اینکه نمایشهایی که برای دست‌اندرکاران و اهالی سینما داده شد و همچنین نوع نگاه کارگردان حائز نکاتی بود که کارگردان می خواهد آن‌ها را لحاظ کند.

وی در پایان در مورد بهترین زمان اکران «محمدرسول الله (ص)» گفت: تلاش داریم «محمدرسول الله (ص)» در بهترین فصل اکران داخلی و بین المللی، به نمایش عمومی در‌آید تا این فیلم بهتر دیده شود.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.