با حضور مراجع و علما؛

مراسم گرامیداشت همسر آیت الله جنتی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت همسر آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
يکشنبه، 16 فروردين 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مراسم گرامیداشت همسر آیت الله جنتی در قم برگزار شد

ویرایش عکس آذرماه 98

مراسم گرامیداشت همسر آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، مراسم گرامیداشت مرحومه صدیقه مظاهری همسر آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان دیشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم یادبود که آیت الله جنتی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند، حضرات آیات سید موسی شبیری زنجانی، حسین نوری همدانی، سید محمد علی علوی گرگانی، سید محمود هاشمی شاهرودی نیز از جمله حاضران در مجلس بودند.
 
همچنین آیات سید محمد جواد علوی بروجردی، یثربی، مرتضی مقتدایی، عباس کعبی، خائفی، سید هاشم حسینی بوشهری، سید محمد رضا مدرسی یزدی، محمد علی گرامی، محی الدین حائری شیرازی، ابراهیم امینی، محمد مؤمن، محمد جواد فاضل لنکرانی، محمد تقی مصباح یزدی، سید احمد خاتمی، سید محمد غروی و صلواتی حضور داشتند.
 
از دیگر حاضران می توان به حجج اسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، سید جواد شهرستانی، محمود عبداللهی، عسکر دیرباز، سید مجتبی طاهری خرم آبادی، محمد رضا آشتیانی، مروی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت،  استاندار قم، حجج اسلام علی بنایی، سید علی خمینی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان دفاتر و بیوت مراجع، حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان، اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره کرد.
 
حاضران در این مراسم گرامیداشت، با قرائت قرآن و ذکر فاتحه علو درجات را برای مرحومه مظاهری از خداوند متعال خواستار شدند؛در این جلسه پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب نیز قرائت شد.
 
در این مراسم آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت و گفت: مراسم های یادبود و بزرگداشت فرصتی برای بهره برداری همه انسان ها است، از این گونه مجالس باید برای بیان حقایق استفاده کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به مقام والای صبر افزود: صبر نسبت به ایمان همانند سر برای بدن است، همانگونه که اگر سر نباشد بدن بی فایده می شود، بدون صبر نیز ایمان انسان به مرحله فعلیت نرسیده و سبب نجات نمی شود.
 
 استاد اخلاق حوزه علمیه قم اظهار داشت: انسان باید توجه داشته باشد که در طول تاریخ ولایت الله و ولایت طاغوت وجود داشته و این دو پیوسته در حال تقابل هستند، هرکس ولایت الهی را مد نظر قرار دهد به یقین به سعادت رسیده و کسی که از ولایت طاغت و تبعیت می کند دچار ظلمی می شود که قبل را می میراند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.