سینماگران جنایات غزه را به تصویر بکشند

ما باید رنج‌های مردم غزه، عبودیت مردم غزه و مظلومیت آنان را به تصویر بکشیم. جعفری‌جلوه گفت: برگزاری جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین بسیار خوب و سزاوار است و ما باید برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال‌های آینده تلاش بیشتری داشته باشیم. وی اضافه کرد: نشان دادن تصویر عمومی از عبادت و ترسیم کردن عاشورای امروز که همان غزه است از نکات بارز جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین بوده است. ..
جمعه، 27 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سینماگران جنایات غزه را به تصویر بکشند
  ویرایش عکس آذر ماه 98

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز عاشورایی دیگر در غزه در حال رقم خوردن است و سینماگران باید جنایات غزه را به تصویر بشکند.
 محمد‌رضا جعفری جلوه پنج‌شنبه شب در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین که در مدرسه عالی امام خمینی قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: نماز و نیایش تصویر انسان‌هایی است که می‌خواهند به خداوند بگویند که عاصی نیستند و نماز جلوه ابراز برائت از خداوند است.

وی با بیان این که تصویر نماز و نیایش، آری گفتن به خداوند و نه گفتن به شیطان است، بیان داشت: نماز و نیایش اوج تصویر عبودیت است که توسط بندگان خداوند ترسیم می‌شود و آنان به خداوند می‌گویند که از تودهستم و به شیطان می‌گویند که با خدایم و دیگر کاری به کار من نداشته باش.

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: تصویر عاشورا عالی‌ترین تصویر نماز و نیایش است که باید به دست ما سینماگران این تصویر جلوه کند، ولی عاشورای امروز غزه است که اسرائیل مردم مظلوم و مسلمان غزه را به خاک و خون می‌کشد.
وی تصریح کرد: ما باید رنج‌های مردم غزه، عبودیت مردم غزه و مظلومیت آنان را به تصویر بکشیم.
جعفری‌جلوه گفت: برگزاری جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین بسیار خوب و سزاوار است و ما باید برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال‌های آینده تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: نشان دادن تصویر عمومی از عبادت و ترسیم کردن عاشورای امروز که همان غزه است از نکات بارز جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین بوده است.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.