جعفری جلوه، از ساخت فیلم های مستند ضدصهیونیستی حمایت کرد

"محمدرضا جعفری جلوه " در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سرزمین زیتون در اصفهان گفت:صندوق حمایت از سینمای مستند با هدف حمایت از تولید فیلمهای مستند در حاشیه بازار بین المللی فیلم جشنواره"کن" امسال از مستندسازان جهان برای بر ملاکردن استیلا و استثمار رژیم صهیونیستی دعوت بعمل می آورد. این صندوق با محوریت و حمایت موسسات ایرانی تشکیل...
پنجشنبه، 17 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جعفری جلوه، از ساخت فیلم های مستند ضدصهیونیستی حمایت کرد

ویرایش عکس تیر 99

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ساخت فیلم های مستند ضدصهیونیستی اعلام حمایت کرد.   

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا"محمدرضا جعفری جلوه " در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سرزمین زیتون در اصفهان گفت:صندوق حمایت از سینمای مستند با هدف حمایت از تولید فیلمهای مستند در حاشیه بازار بین المللی فیلم جشنواره"کن" امسال از مستندسازان جهان برای بر ملاکردن استیلا و استثمار رژیم صهیونیستی دعوت بعمل می آورد.
این صندوق با محوریت و حمایت موسسات ایرانی تشکیل شده و خواستار ایفای نقش مسوولانه تر برای سینما بویژه در بخش مستند است .
وی افزود: توجه گونه های مختلف سینمایی به مقوله فلسطین می تواند پیام جذابی را به مخاطبان برای جبهه بندی حق علیه باطل منتقل کند که این موضوع در سینمای کشورهای مسلمان کمتر ظهور دارد.
وی گفت: ساخت آثار سینمایی بلند داستانی در دستور کار این صندوق است و تولید ، عرضه،توزیع و همچنین برگزاری آیین ها و جشنواره های سینمایی با موضوع فلسطین و مقاومت ازدیگر اقدامات این صندوق برای تشویق هنرمندان این عرصه درآینده خواهد بود.
وی گفت: از سینما برای تثبیت یک رژیم غاصب بهره گیری کاذب صورت گرفته و این رژیم توانسته است از اشغال فلسطین و ظهور پدیده صهیونیزیم از طریق انگاره سازی سینما به نفع خودسود ببرد و مظلوم نمایی و دروغپردازی بسیاری ازجنگ جهانی دوم به بعد را ازطریق آثار سینمایی داستانی و گونه های دیگر، مظلومیت کاذب یک قوم را تبدیل به یک بهانه برای استیلا در یک سرزمین الهی کرده است .
وی افزود: سینما در جبهه باطل مورد استثمار قرار گرفته و باید شانه های خود را از زیر این بار نامناسب بابر ملا کردن دروغ بزرگ صهیونیزم خارج کند .
وی برگزاری این جشنواره را گامی مهم در به نتیجه رساندن آثار تولید شده با موضوع فلسطین دانست و گفت: معاونت سینمایی ارشاد علاوه بر برگزاری این قبیل رویدادها از تولید آثار کوتاه،مستند و داستانی از طریق صندوق حمایت از سینمای مستند حمایت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: سینمای ایران در عرصه جهان باید عطر و طعم خود را داشته باشد و این ویژگی درتمام تولیدات این هنر باید ظهور داشته باشد هرچند طعم و رنگ سینمای ایران به طعم زیتون و مقاومت مردم مسلمان است .
نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سرزمین زیتون با موضوع غزه از 14 تا 16 اردیبهشت در اصفهان برپا بود


/1001/


منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط