به همین سادگی در راه پنج جشنواره جهانی

نشست تخصصی بررسی مولفه های ماندگاری در عرصه تولید بازی های رایانه ای روز گذشته با حضور معاون امور سینمایی ارشاد، برخی مدیران فرهنگی، تولیدکنندگان بازی های رایانه ای، کارشناسان و سردبیران نشریات تخصصی بازی برگزار شد.در این نشست محمدرضا جعفری جلوه علاوه بر اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اهمیت این موضوع به آموزش و پرورش در قالب فعالیت میان بخشی پیشنهاد کردیم که آرام آرام کلاس های انشا و رایانه به ...
پنجشنبه، 10 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
به همین سادگی در راه پنج جشنواره جهانی
 ویرایش عکس آذر ماه 98

فیلم «به همین سادگی» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، در پنج جشنواره جهانی حضور خواهد داشت.
این فیلم به ترتیب از 8 تا 14 شهریور در جشنواره وارنا در بلغارستان، از 2 تا 5 مهر در جشنواره یاری در سوئد، از 4 تا 11 مهر در جشنواره هامبورگ، از 19 تا 28 مهر در جشنواره آنتالیا و از 24 آبان تا 10آذر در جشنواره بوستون در آمریکا شرکت می کند.

بهره گیری از سینما و بازی رایانه ای برای ارتقای هویت
احیا و ارتقای فرهنگ و هویت ملی با بهره گیری از سینما و بازی های رایانه ای در دستور کار معاونت سینمایی وزارت ارشاد قرار گرفت.
نشست تخصصی بررسی مولفه های ماندگاری در عرصه تولید بازی های رایانه ای روز گذشته با حضور معاون امور سینمایی ارشاد، برخی مدیران فرهنگی، تولیدکنندگان بازی های رایانه ای، کارشناسان و سردبیران نشریات تخصصی بازی برگزار شد.در این نشست محمدرضا جعفری جلوه علاوه بر اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اهمیت این موضوع به آموزش و پرورش در قالب فعالیت میان بخشی پیشنهاد کردیم که آرام آرام کلاس های انشا و رایانه به سمت فیلمنامه نویسی و داستان پردازی و فعالیت کلاس انیمیشن و کاریکاتور به سمت بازی رایانه ای سوق داده شود.
به همین سادگی در راه پنج جشنواره جهانی
جشنواره نماز، کودک و خانواده در مساجد
نخستین جشنواره کودک، خانواده و نماز با عنوان «سپیده نیایش» از عید مبعث تا نیمه شعبان در بیش از 200 مسجد تهران، برای نمازگزاران 6 تا 12 سال برگزار می شود.محل برگزاری این جشنواره در مساجد مناطق 14، 13، 8، 7، 4 و 15 است و هدف آن انس و الفت کودکان و نوجوانان با مسجد، ترویج فرهنگ نماز، توجه بیش از پیش خانواده ها به تربیت دینی فرزندان و... است.
این جشنواره دارای دو مرحله مقدماتی و نهایی است که از 8 تا 28 مرداد پیگیری خواهد شد و همچنین ائمه جماعات مساجد، حوزه های مقاومت بسیج نواحی، مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران را در برگزاری آن یاری می کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.