جعفری جلوه: سینمای مستند، سینمای خوب نگریستن است

معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت :"سینمای مستند" ، سینمای دقیق و خوب نگریستن و هم افزایی داشته ها، است .
دوشنبه، 22 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جعفری جلوه: سینمای مستند، سینمای خوب نگریستن است
 ویرایش عکس آذر ماه 98

معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت :"سینمای مستند" ، سینمای دقیق و خوب نگریستن و هم افزایی داشته ها، است . "محمدرضا جعفری جلوه" در پیامی به دومین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران - "سینما حقیقت" - که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا ارسال شد، تاکید کرد: پیوند سینمای مستند با دانستن و اگاهی بخشیدن ، ژرف و دیرپاست. اشراف بر شرایط خویشتن و آگاهی از توانایی ها و دشواری های موجود، به عنوان مضمون مشترک بسیاری از فیلم های مستند ،‌ضرورتی انکار ناپذیر برای حرکت در مسیر تعالی و توسعه است. معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: پی بردن به داشته ها و دستاوردهای خود در کنار امکان ارزیابی فعالیت های سایرین، نیل به آفاق و چشم اندازهایی تازه را نوید می دهد.

جعفری جلوه ، تاکید کرد: از این منظر، تداوم برپایی جشنواره سینما حقیقت، آن هم در آستانه گام نهادن به چهارمین دهه انقلاب اسلامی، فرصتی برای خویشتن یابی و خودشناسی است .معاون امور سینمایی، افزود: نگاه ایرانی ، نگاهی متعادل و متوازن به داشته هاست . اساس نگرش ایرانی ، نگاه عظمت بخشیدن است به آنچه که هست و نه بزرگنمایی آنچه که نیست. جعفری جلوه تاکید کرد که سینمای مستند از توانمندی های متنوعی برخوردار است تا بازتاب دهنده فرهنگ و هویت ایرانی - اسلامی و عرضه کننده واقعیات این جامعه و نقد دلسوزانه این واقعیات باشد. جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران - "سینما حقیقت" - از فردا ( سه شنبه ) با حضور آثار سینماگران 86 کشور جهان برای شش روز در سینماهای فلسطین ، قیام و تالار فارابی دانشگاه هنر برپا می شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما