ستاد اقامه نماز پاسخ داد؛

چرا حجت الاسلام قرائتی تمبر اجلاس نماز را رونمایی نکرد؟

ستاد اقامه نماز به چرایی رونمایی نکردن تمبر یادبود اجلاس سراسری نماز توسط حجت الاسلام قرائتی پاسخ داد.
شنبه، 17 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چرا حجت الاسلام قرائتی تمبر اجلاس نماز را رونمایی نکرد؟

 ویرایش عکس دی ماه 98

ستاد اقامه نماز به چرایی رونمایی نکردن تمبر یادبود اجلاس سراسری نماز توسط حجت الاسلام قرائتی پاسخ داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، مراسم رونمایی از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز در حالی برگزار شد که حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز از تمبر یادبود بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز رونمایی نکرد. در پی این اتفاق ستاد اقامه نماز مرقومه ای منتسب به محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز تهیه کرده است که در ادامه می خوانید؛
 
اجلاس نماز فرصتی است که در آن موضوع اقامه نماز در جامعه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف عملکردی ، احصاء و بیان می گردد و از طرفی با دریافت پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقشه راهی روشن برای فعالیت های دست اندرکاران حوزه دین و فرهنگ در سالهای آتی می باشد.
 
در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که روز ۶ بهمن۹۴ در قزوین با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها"  برگزارگردید مطابق ارزیابی صورت گرفته  از عملکرد دستگاهها طی چند سال گذشته ، عملکرد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ، شایسته تقدیر تعیین گردیده بود.
 
شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات  درخواست داشتند که تمبر اجلاس۲۴مزین به جمله ای درباره نماز درصحن علنی اجلاس رونمایی گردد و در طول یکسال آتی روی پاکت های پستی مورد استفاده قرار گیرد  که ۱۰ روز قبل از مراسم از طرف ستاد اقامه نماز مخالفت گردید. در طول برگزاری مراسم ، نماینده شرکت پست با استدلال صرف هزینه۲۰ میلیون تومانی بابت تمبر اصرار بررونمایی داشتند و گفتند که حاج آقای قرائتی را خودمان قانع خواهیم کرد، اقدام به آوردن ملزومات رونمایی نمودند ولی حجت الاسلام قرائتی علی رغم مخالفت قبلی (بدلیل عدم اتلاف وقت و هزینه در امور کم تاثیر) به احترام نماینده وزارت مجدداً از حضار و مدعوین نظرخواهی نمودند که اکثریت حاضر در اجلاس با رونمایی از آن موافقت نکردند.
 
هر چند رونمایی از تمبر نماز در اجلاس حذف شد ولی چیزی از ارزش ها و اقدامات مفید و موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درتوسعه و ترویج نماز در سایر بخشهاکم ننموده وقابل تقدیروستایش می باشد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.