پخش سری جدید برنامه «حاضر غایب از نظر»

پیوند عاشورا و مهدویت، همراه با حاضران و غایبان دلسوخته اربعین حسینی در برنامه «حاضر غایب از نظر» بررسی می‌شود.
سه‌شنبه، 25 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پخش سری جدید برنامه «حاضر غایب از نظر»

 ویرایش عکس آبان ماه 98

پیوند عاشورا و مهدویت، همراه با حاضران و غایبان دلسوخته اربعین حسینی در برنامه «حاضر غایب از نظر» بررسی می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام عبدالله رضایی تهیه‌کننده برنامه «حاضر غایب از نظر» از تولید سری جدید این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه بصورت زنده و تولیدی سه‌شنبه‌ها ساعت 19 الی 20 از صحن اصلی مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.

وی ادامه داد، در این برنامه به بیان مفاهیم مهدوی با رویکرد اجتماعی و کاربردی در زندگی جامعه منتظر و وظایف ایشان در زمینه‌سازی ظهور می‌پردازیم و در چند قسمت آغازین سری جدید با توجه به مناسبت‌های ماه صفر، موضوع پیوند عاشورا و مهدویت را مد نظر قرار داده‌ایم.

رضایی به مستندهایی که در قسمت‌های مختلف این برنامه برای اولین بار پخش می‌شود اشاره کرد و گفت: مستندهای «در مسیر وصل»، «غبار»، «فراتر از مرز» و چند مستند دیگر به عنوان آیتم‌های میانی این برنامه ارائه می‌شود.

تهیه‌کننده «حاضر غایب از نظر» پاسخ به شبهات مهدویت از جمله انحرافاتی که مدعیان و فرقه‌های نوظهور در مورد مهدویت داشته‌اند را از موضوع اصلی این برنامه دانست و یادآور شد: به زودی این مسئله با حضور کارشناسان مربوطه بررسی و برای عموم جامعه روشنگری خواهد شد.

وی تعامل با مرکز تخصصی مهدویت در حوزه علمیه و ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی را از شاخصه‌ها و نشانه علمی بودن این برنامه دانست و یادآور شد: امروز جامعه تشنه پیام‌های اصیل روشنگرانه و صریح درمورد نیازهای معرفتی خود علی‌الخصوص در حوزه مباحث مهدویت است و «حاضر غایب از نظر»، چنان که از نامش پیداست، بیانگر لزوم درک حضور امام زمان برای زمینه‌سازی ظهور است.

حجت‌الاسلام رضایی سامانه پیامکی 300004499 و سامانه پیامگیر 27868000 را از راه‌های ارتباط مخاطبان با این برنامه اعلام کرد و گفت: مخاطبان می‌توانند با مطرح کردن سؤالات مهدوی خود از طریق این دو سامانه، پاسخ خود را از کارشناسان برنامه بگیرند.

لازم به ذکر است، «حاضر غایب از نظر» کاری از گروه محافل و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که سه‌شنبه‌ها از ساعت 19 به روی آنتن این شبکه می‌رود.

پخش سری جدید برنامه «حاضر غایب از نظر»

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.