دکتر شاه‌آبادی در آیین تکریم و معارفه مدیر رادیو معارف:

بالاترین افتخار رادیو معارف، برخورداری از حمایت علما و مراجع دینی است

دکتر حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی گفت:علی رغم همه محدودیت ‌هایی که رادیو معارف داشته نه تنها توانسته به فعالیت خود ادامه بدهد بلکه از حمایت علما و مراجع دینی هم برخوردار بوده است.
سه‌شنبه، 23 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بالاترین افتخار رادیو معارف، برخورداری از حمایت علما و مراجع دینی است
به گزارش راسخون به نقل از رادیو معارف، در جلسه شورای مدیران معاونت صدا، آیین تودیع و معارفه مدیر رادیو معارف در سالن جلسات برگزار شد.
دکتر شاه‌آبادی با اشاره به گردن نهادن به قانون بازنشستگی گفت: مجبوریم به این قانون گردن نهیم که کسی رادیو را متهم به این مورد نکند که از قانون سر پیچی می‌کند.
وی خاطر نشان کرد :امیدوارم فاصله‌ای که با بازنشستگی آقای تونه‌ای صورت می‌گیرد ، فقط فاصله‌ای صرفا اداری باشد و همچنان رادیو معارف بتواند به نحو مقتضی از قلم ، دانش و تجارب ایشان بهره ببرد.
شاه‌آبادی در بخش دیگر سخنانش ضمن خیر مقدم به مسعود کاویانی سرپرست جدید رادیو معارف ، گفت: ایشان یار وهمکار فداکاری برای آقای تونه‌ای بودند که امیدوارم در دوره مسئولیت ایشان چنانچه ضعف و کاستی بود ، جبران و کارهای خوبی در رادیو معارف ادامه پیدا کند .
معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه بالاترین افتخار برای رادیو معارف ، حمایت علما و مراجع دینی از این رسانه است تصریح کرد: کمترین نقد را نسبت به رادیو معارف شنیده است .
وی مهمترین ویژگی این رادیو را پیدا کردن مخاطب دانست و ادامه داد:رادیو معارف برای مخاطبانش دستاورد خوبی دارد تا جایی که به نحو احسن از او استفاده می ‌کند.
شاه‌آبادی با بیان اینکه علی رغم همه محدودیت ‌هایی که وجود دارد ، این رسانه به خوبی توانسته به فعالیت خود ادامه بدهد ، گفت: رادیو معارف رادیویی کم غلط و اشتباه است که بخش مهم این توفیق به تیم مدیریتی و عقبه نیروی انسانی بر می‌گردد که از استخوان بندی خوبی برخوردار است که به پشتوانه آنها توانسته بعد از ۲۰ سال فعالیت، همچنان نقش آفرین باشد .
در ادامه آیین تکریم و تودیع مجتبی تونه‌ای مدیر سابق رادیو معارف و معارفه مسعود کاویانی سرپرست رادیو معارف برگزار شد .


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما