با رفتن کی‌روش فوتبال ما فلج نمی شود

قاسمپور در گفتگو با راسخون: کی‌روش گستاخ شده و بهانه می آورد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است کارلوس کی روش به دلیل اختیار بیش از حدی که رئیس فدراسیون به او داده، گستاخ شده و بهانه گیری می‌کند.
سه‌شنبه، 24 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
قاسمپور در گفتگو با راسخون: کی‌روش گستاخ شده و بهانه می آورد
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است کارلوس کی روش به دلیل اختیار بیش از حدی که رئیس فدراسیون به او داده، گستاخ شده و بهانه گیری می کند.
 
ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون با اشاره به صحبت های کارلوس کی روش مبنی بر عذرخواهی حمید استیلی از مک درموت اظهار داشت: نمی دانم واقعا در قبال این توهین های کی روش باید چه گفت. وقتی رئیس فدراسیون فوتبال هوای پیشکسوتان این رشته را ندارد، چه انتظاری باید از یک مربی خارجی داشت؟
 
وی ادامه داد: چون امکانات فدراسیون فوتبال برای تیم های ملی، یکسان تقسیم نشده، حمید استیلی شاکی شده و درخواست کرده به تیم ملی امید هم نگاه ویژه ای شود و همه امکانات در اختیار تیم ملی بزرگسال نباشد. این حرف استیلی چه درست چه غلط، کی روش و نوچه های او حق ندارند، به یک پیشکسوت فوتبال توهین کنند. مگر کی روش در این مدت 7 سال به انواع آدم های فوتبال ما حمله و توهین کرده، عذرخواهی کرده است؟ تازه استیلی حرفی نزده که بخواهد از دستیار کی روش عذرخواهی کند.
 
7 سال است کی روش رئیس فدراسیون فوتبال ایران شده!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جای تعجب و تاسف دارد که هروقت کی روش دلش می خواهد با انواع الفاظ بد به مربیان و بازیکنان ایرانی توهین و ناسزا می گوید و مهدی تاج هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. البته این کارهای کی روش سابقه دارد و 7 سال است با اختیاراتی که روسای فدراسیون به او داده اند، خودش ریاست فوتبال را برعهده دارد و هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد. متاسفانه هیچ وقت هم کسی اعتراضی نکرده و او نیز جوابگوی هیچ فردی نیست. کار به جایی رسیده که حتی نوچه های کی روش هم به مربیان ایرانی توهین می کنند.
 
حرف می زنیم به قبای آقایان برمی خورد
 
ابراهیم قاسمپور افزود: متاسفانه عده ای از خاک خورده های فوتبال ما مصلحتی حرف می زنند تا شاید کسی ناراحت نشود اما بعضی ها هم که مثل من حرف می زنند و درد فوتبال دارند، ما بد می شویم و به قبای آقایان برمی خورد. نباید این طور باشد که یک خارجی هرچه دلش خواست به فوتبالی ها بگوید و صدای کسی هم درنیاید. فدراسیون متاسفانه هیچ اختیاری از خود ندارد و از کی روش می ترسند.
 
انقلاب کردیم که موبورها به ما توهین نکنند

وی با اشاره به بداخلاقی های کی روش تصریح کرد: مردم ما هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی روند. ما انقلاب کردیم که موبورها و چشم رنگی ها به ما توهین نکنند. متاسفانه کی روش فقط پول می گیرد و در قبال این رفتارها و توهین هایی که می کند، هیچ توبیخ یا جریمه ای نمی شود. به هرحال او وقتی وضعیت ریاست فدراسیون ما را دید زرنگی کرده وقرارداد آنچنانی بسته است.
 
فردوسی پور مقصر است!
 
قاسمپور گفت: رسانه ها هم در شکل گیری رفتارهای غیر معقول کی روش نسبت به مربیان ایرانی مقصر است. چرا فردوسی پور کی روش را الکی به عرش می برد و مربیان ایرانی را این قدر می کوبد تا به فرش برسند؟ فردوسی پور طوری حرف می زند که انگار مربیان ایرانی چیزی بلد نیستند. وقتی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد و علی دایی را کنار گذاشت، رسانه ها کاری با او کردند که پشیمان شد. چرا وقتی کی روش، مهدی رحمتی آماده را کنار گذاشت و دعوت نکرد، حرفی نزدند؟ شاید من از لحاظ فنی رحمتی را قبول نداشته باشم اما او بهترین پنالتی گیر است. او را جام ملت ها نبردیم و به عراق جنگ زده روی پنالتی باختیم. حالا چطور شده وقتی سردار آزمون که مثل رحمتی خداحافظی کرده بود را دعوت کرده است؟ این دوگانگی چه معنایی دارد؟

 
قاسمپور در گفتگو با راسخون: کی‌روش گستاخ شده و بهانه می آورد
 
خدا، کی روش را بغل کرده است
 
وی ادامه داد: کی روش کار خاصی برای فوتبال ما انجام نداده است. واقعا تا الان یک بازی خوب از تیم ملی ندیدیم که بگوییم. او تنها شانسی که دارد، چون خارجی است، از ارتباط های خود استفاده می کند. کی روش آدم خوش شانس و خدا او را بغل کرده است. تیم ملی ما با کی روش فوتبال بازی نمی کند و مقابل هرتیمی حتی بنگلادش هم 90 دقیقه دفاع می کنیم تا شاید خدا به ما شانسی بدهد و روی یک موقعیت بتوانیم به گل برسیم.
 
کی روش چرا گفت استعفا می دهم، نرفت؟

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: سرمربی تیم ملی ما هر دفعه که کم می آورد، می گوید می خواهد برود. پس چرا نمی رود؟ او با این بهانه جویی ها دنبال امتیازگیری است. فوتبال ما چه با مربی خارجی چه بدون مربی خارجی همیشه شانس اول آسیاست. چون نیروی انسانی باهوش و بااستعداد داریم که هیچ کشوری حتی کره و ژاپن ندارند. تیم های شرق آسیا و عربستان کلی برای فوتبال خود هزینه می کنند اما همیشه مقابل ما به مشکل می خورند. کی روش کجا می توانست چنین تیمی را بگیرد؟ مطمئن باشید اگر پیشنهاد بهتری داشت، یک ثانیه در ایران نمی ماند.
 
تاج فکر می کند، کی روش برود فوتبال ما فلج می شود

قاسمپور در پایان گفت: کی روش مربی بدی نیست اما اخلاق ندارد. بازیکنان ایرانی از مربیان خارجی حرف شنوی دارند اما از مربیان ایرانی نه. مسئولان فدراسیون متاسفانه فکر می کنند، کی روش از ایران برود، فوتبال ما فلج می شود در حالی که چنین نیست. به خاطر این تفکر است که فدراسیون زیر بار هر خواسته معقول و غیر معقول کی روش می رود.

مصاحبه: سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.