جایزه من به کل فوتسال ایران تعلق دارد

علی اصغر حسن زاده در گفتگوبا راسخون: خوشحالم بهترین فوتسالیست آسیا شدم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: خوشحالم جایزه بهترین فوتسالیست آسیا در سال 2018 را از آن خود کردم و این عنوان به کل فوتسال ایران تعلق دارد.
شنبه، 10 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
علی اصغر حسن زاده در گفتگوبا راسخون: خوشحالم بهترین فوتسالیست آسیا شدم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: خوشحالم جایزه بهترین فوتسالیست آسیا در سال 2018 را از آن خود کردم و این عنوان به کل فوتسال ایران تعلق دارد.
 
به گزارش راسخون، علی اصغر حسن زاده ملی پوش ایرانی تیم شنزن چین، مهدی جاوید بازیکن ایرانی باشگاه بانک بیروت لبنان و سائوری تاکاردا از ژاپن برای کسب بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2018 با همدیگر رقابت داشتند که در نهایت کاپیتان تیم ملی ایران موفق شد برای چهارمین بار این عنوان را از آن خود کند. این بازیکن در سالهای 2014، 2016 و 2017 هم موفق به دریافت جایزه بهترین فوتسالیست آسیا شده بود و حالا بعد از وحید شمسایی که توانسته 5 بار این عنوان را به دست آورد، به عنوان پرافتخارترین فوتسالیست ایران لقب گرفته است.
 
در این رابطه خبرنگار ورزشی راسخون با علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران مصاحبه ای انجام داده است که در ذیل می آید:

خوشحالم بهترین فوتسالیست آسیا شدم
علی اصغر حسن زاده در خصوص انتخاب خود به عنوان بهترین فوتسالیست آسیا در سال 2018 گفت: خدا را شکر می کنم و خیلی خوشحالم که به عنوان یک ایرانی ونماینده فوتسال ایران توانستم این جایزه را از آن خود کنم. این جایزه حق تک تک بازیکنان تیم ملی ایران است که یک سال فوق العاده را با همکاری هم پشت سرگذاشتیم.

با مس سنگون قهرمانی را به ایران برگرداندیم
وی ادامه داد: در سال 2018 با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت های آسیا شدیم که آنجا من بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم. با تیم مس سنگون هم قهرمان جام باشگاه های آسیا شدم.دوره قبل تنها دوره ای بود که نماینده ایران نتوانسته بود، قهرمانی را کسب کند که خدا را شکر با مس سنگون توانستیم جام را به ایران برگردانیم.

جایزه من به کل فوتسال ایران تعلق دارد
کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اینکه که جاوید هم یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازیکن سال آسیا بود واز اینکه توانسته او را پشت سربگذارد و این عنوان را کسب کند، تصریح کرد: همان طور که گفتم این جایزه متعلق به کل فوتسال ایران و همه ی بازیکنان تیم ملی بود که هم به عنوان نامزد انتخاب شوند و هم جایزه را ببرند. این جایزه را به نمایندگی کل بازیکنان تیم ملی وفوتسال ایران گرفتم. مهم این بود که در این مراسم نام و پرچم ایران در آسیا برافراشته شود که این اتفاق افتاد و یک ایرانی جایزه را برد و اسم شخص برنده زیاد مهم نبود.
علی اصغر حسن زاده در گفتگوبا راسخون: خوشحالم بهترین فوتسالیست آسیا شدم
خوشحالم در مراسم "ای اف سی" بودم
علی اصغر حسن زاده در خصوص مراسم انتخاب بهترین های آسیا در سال 2018 و خط خوردن علیرضا بیرانوند از بین نامزدهای عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا، گفت: مراسم خوب و شکیلی برگزار شد. مثل همیشه ای اف سی مراسم باشکوه وخوبی گرفت وخوشحالم که در این مراسم بودم. در جریان این که بیرانوند بین گزینه های انتخاب بهترین های فوتبال آسیا بودند و خط خوردند نبودم.به هرحال ای اف سی این انتخاب ها را انجام می دهد.

چین در فوتسال هم دنبال سرمایه گذاری است
لژیونر فوتسال ایران که در تیم شنزن چین توپ می زند، در خصوص وضعیت فوتسال چین افزود: سطح تیم ملی ایران با چین قابل مقایسه نیست اما چینی ها در فوتسال هم دنبال سرمایه گذاری هستند و می خواهند در این رشته ورزشی هم پیشرفت کنند. الان بازیکنان تیم ملی و برخی مربیان برزیلی و همچنین برخی بازیکنان تیم ملی ایران را به خدمت گرفتند تا از لحاظ کیفی پیشرفت کنند. تیم شنزن هم کیفیت خوبی دارد و صدرنشین هستیم. از لحاظ امکانات هم که واقعا در سطح بالایی قرار دارد.

جذابیت لیگ برتر فوتسال بیشتر می شود
وی در خصوص لیگ برتر فوتسال ایران تصریح کرد: چند بازی لیگ ایران را دیدم و از کیفیت خوبی برخوردار است. امسال برای اولین بار در لیگ برتر فوتسال ایران می خواهند پلی آف برگزار کنند که می تواند جذابیت لیگ را افزایش دهد.  

بازی دوستانه با روسیه و اسلواکی
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی شرایط خیلی خوبی دارد. الان در اردوی تیم ملی به سرمی بریم و خدا را شکر هم فضا و هم شرایط اردویی خیلی خوب و مطلوب است. 2 روز دیگر برای انجام 2 دیدار دوستانه به اسلواکی می رویم تا با تیم میزبان و روسیه که 2 تیم خوب دنیا هستند.

فوتسال ایران آینده خوبی دارد
علی اصغر حسن زاده تاکید کرد: تیم ملی ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار دارد که واقعا آینده خیلی خوبی در انتظار فوتسال ماست. این بازی های دوستانه کمک بزرگی می تواند به شرایط و آمادگی تیم ملی فوتسال کند به خصوص به بازیکنان جوان که تجربه کسب کنند.
 
گفتگو از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما