لیگ برتر فوتسال بانوان قابل مقایسه با گذشته نیست

سارا شیربیگی در گفتگو با راسخون: پلی آف فرصت قهرمانی به "نامی نو" داد

خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان ایران با بیان اینکه امسال سطح مسابقات با سال های گذشته قابل مقایسه نبود، گفت: بعد از اینکه امتیازات حساسی را به خاطر جابه جایی تیم از دست دادیم، پلی آف فرصتی دوباره به ما داد تا به جام برسیم.
شنبه، 11 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سارا شیربیگی در گفتگو با راسخون: پلی آف فرصت قهرمانی به "نامی نو" داد
خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان ایران  با بیان اینکه امسال سطح مسابقات با سال های گذشته قابل مقایسه نبود، گفت: بعد از اینکه امتیازات حساسی را به خاطر جابه جایی تیم از دست دادیم، پلی آف فرصتی دوباره به ما داد تا به جام برسیم.
 
سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص قهرمانی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: لیگ فوتسال بانوان طولانی ترین لیگی بود که در تاریخ فوتسال بانوان داشتیم. از مرداد لیگ استارت خورد و تا اینجا ادامه داشت. امسال برای اینکه اولین بار پلی آف برگزار شد، لیگ طول کشید و جذابیت خیلی زیادی به بازی ها داد. این شیوه برگزاری باعث شد تا روز آخر همه ی تیم ها برای کسب جایگاه بهتر بجنگند.
 
وی افزود: تیم ما امسال شرایط خاصی را پشت سر گذاشت. ما ابتدا به اسم سپیدرود در لیگ شرکت داشتیم و از هفته ی پنجم به بعد تغییر نام دادیم و به اصفهان نقل مکان کردیم. ما در این فعل و انفعال 3 بازیکن خود را از دست دادیم چون شرایط آمدن به اصفهان را نداشتند. در اینجا ابتدا کمی شرایط برای ما سخت بود. 12 بازیکن غیربومی بودیم و خدا را شکر این قضیه مدیریت شد و رفته رفته تیم به شرایط خوب خود برگشت. شرایط خوب پیش رفت و توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.
 
بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان ادامه داد: شرایط امسال برای همه ی تیم ها خوب بود. سطح بازی ها قابل مقایسه با سال های قبل نبود چون ملی پوشان تقریبا در همه ی تیم ها پخش شده بودند. همه تلاش کردند تا جزو 4 تیم نهایی قرار بگیرند و دستشان به جام برسد. خیلی از بازی ها قابل پیش بینی نبود و شرایط فنی تیم ها نزدیک به هم بود.
 
سارا شیربیگی در خصوص مس رفسنجان که حریف نامی نو در فینال بود، گفت: شاید حریف کم تجربه تر از ما بود اما تیم ما هم بازیکن جوان در تیم داشت. همه می گفتند نامی نو به خاطر داشتن 4 ملی پوش پرستاره است. در حالی که تیم ملی حفاری هم 4 ملی پوش داشت و حتی شاید تجربه ی آنها از تیم ما بیشتر بود اما به فینال نرسیدند. مس رفسنجان تا اینجا هم که نایب قهرمان شد، کار بزرگی انجام داد. آنها تیم خوب ملی حفاری را شکست دادند و به فینال رسیدند. بازی رفت فینال مقابل مس که یک بر یک شد، شرایط خاصی داشتیم. 2 بازیکن ما اخطار داشتند. خودم مصدوم بودم و فقط روز بازی توانستم دقایقی بازی کنم. ما بازی را مدیریت کردیم تا در بازی برگشت بتوانیم کار را یکسره کنیم. خدا را شکر در بازی برگشت توانستیم قاطعانه ببریم و حتی می توانستیم بیشتر از 4 گل بزنیم.
 
وی با اشاره به خانم گلی خود در لیگ برتر امسال تاکید کرد: من 38 گل زدم و علاوه بر آن با 36 پاس بهترین پاسور لیگ برتر هم شدم. سبک بازی من طوری است که خوب شوت می زنم و بیشتر توپ ها چون به من ختم می شود و بازیکنان حریف حواسشان به من است، موقعیت ها را پاس هم می دهم.
 
خانم گل لیگ فوتسال بانوان ادامه داد: امسال در لیگ 7، 8 تیم خیلی خوب و در سطحی نزدیک به هم بودند و بازی ها قابل پیش بینی نبود. مثلا مس رفسنجان تیم چهارم بود اما به تیم ملی حفاری که اول جدول بود، 6 گل زد. این نزدیکی و حساسیت باعث شده بود تا بازی ها جذاب شود. ما بعد از تغییرات امتیازهای بدی از دست داده بودیم اما پلی آف فرصت دوباره ای به تیم ما داد تا بتوانیم با تلاش بیشتر، آن عقب افتادگی را جبران کنیم و به جام برسیم.
 سارا شیربیگی در گفتگو با راسخون: پلی آف فرصت قهرمانی به "نامی نو" داد
سارا شیربیگی گفت: تیم ما از اول فصل برای قهرمانی بسته شده بود. اما در وسط فصل وقتی آن تغییر مدیریتی صورت گرفت و به اصفهان رفتیم، تمرکز نداشتیم و ممکن بود، قهرمانی از دست برود اما کم کم تمرکز برگشت و توانستیم در بازی های پلی آف بهتر باشیم و قهرمانی را بگیریم.
 
وی در خصوص اینکه آیا انتخاب شدن "یاری" سرمربی نامی نو به عنوان مربی تیم ملی فوتسال ایران به تیم برای قهرمان شدن روحیه داد؟ تصریح کرد: تا دو روز قبل از فینال لیگ برتر فوتسال، هنوز اعلام نشده بود اما همه انتظار داشتیم که یاری سرمربی تیم ملی هم بشود. برای بازیکنان جوان خیلی خوب است که یاری در تیم ملی سمت گرفت چون لیگ امسال را کامل در جریان بود و استعدادها را از نزدیک تماشا کرد.
 
بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازیکنان گمنام و با استعداد زیادی امسال در لیگ ما خود را در تیم های مختلف نشان دادند. ای کاش تیم ملی امید یا تیم ملی ب داشتیم تا این استعدادها هدر نمی رفت. اگر این طور بود می توانستیم انتقال تجربه کنیم و برای تیم ملی هم پشتوانه ی خوبی ایجاد شود.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما