هنوز پاداش قهرمانی آسیا را نگرفتیم

فاطمه اعتدادی در گفتگو با راسخون: باورم نمی شد بین 10 فوتسالیست جهان باشم

مهاجم گلزن تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: وقتی نامم را در بین 10 بازیکن برتر فوتسال جهان دیدیم، شوکه شدم و باورم نمی شد.
شنبه، 17 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
فاطمه اعتدادی در گفتگو با راسخون: باورم نمی شد بین 10 فوتسالیست جهان باشم
مهاجم گلزن تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: وقتی نامم را در بین 10 بازیکن برتر فوتسال جهان دیدیم، شوکه شدم و باورم نمی شد.
 
فاطمه اعتدادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص قرار گرفتن نامش بین 10 فوتسالیست برتر جهان گفت: اتفاقی بود که یک دفعه ای افتاد و خودم خبر نداشتم. واقعا انتظار نداشتم بین 10 بازیکن برتر جهان باشم. چون درگیر لیگ داخلی بودیم و حواسم به آن اتفاقات نبود. واقعا وقتی به من خبردادند که نامم در بین 10 بازیکن جهان هست، شوکه شدم و باورم نمی شد.
 
وی افزود: این خبر واقعا باعث خوشحالی من شد و افتخار می کنم که بین 10 بازیکن برتر جهان هستم.مهمتر این که این اتفاق بزرگ برای فوتسال ایران و ورزش بانوان و کشورما خیلی خوب بود. این اتفاق متعلق به من نیست و به همه ی بازیکنان هم تیمی من و تیم ملی تعلق دارد.
 
گلزن تیم ملی فوتسال بانوان ایران تصریح کرد: قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا باعث شد تا همه ی هم تیمی ها و من دیده شویم. در این دوره از مسابقات خدا را شکر من آماده بودم و تلاش دیگر بازیکنان ما هم بود که دیده شویم. وقتی تیم نتیجه گرفت، قرعه به نام من و خانم توسلی دروازه بان تیم ملی افتاد تا در بین بهترین ها اسم ما باشد.
 
فاطمه اعتدادی در خصوص شانس خود برای کسب بهترین بازیکن فوتسال دنیا، گفت: کار ما سخت تر می شود نسبت به قبل. این انتخاب شدن همان طور که خوشحالی دارد، وظیفه ی ما را سنگین تر کرده و باید بیشتر تلاش کنیم. من در هر مسابقاتی تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را چه در مسابقات باشگاهی و چه ملی داشته باشم. باید واقع بین باشیم. خیلی از تیم ها مثل برزیل و اسپانیا هم تیمی و هم فردی از ما بهتر و جلوترند. همین که جزو 10 نفر شدیم برای ما افتخار است. خیلی مهم نیست که چندم شوم. ما خیلی با فوتسال دنیا فاصله داریم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که این فاصله کمتر به چشم بیاید.
 
وی در خصوص اینکه آیا با در مس رفسنجان هم دنبال کسب خانم لی لیگ است یا نه؟ خاطرنشان کرد: واقعیت این است که با شرایطی سخت به تیم مس رفسنجان آمدم. الان شرایط تیم ما طوری نیست که بخواهم به رکورد فردی و خانم گلی فکر کنم. هدف ما کمک برای پیشرفت تیم است. تیم ما قدم به قدم و آهسته در حال پیشرفت است. خدا را شکر تیم ما از رده یازدهم به رده ششم صعود کرده و هدف ما در بازی های باقی مانده این است تا بتوانیم تیم را جزو 4 تیم بیاوریم و به پلی آف برسیم. روند تیم ما خیلی خوب است و در حال حاضر هدف من خانم گلی نیست.
 
ملی پوش فوتسال بانوان ادامه داد: کار تیم ما برای رسیدن به پلی آف خیلی سخت است. بازیکنان ما تجربه ی زیادی ندارند و جوانند اما در این مدت هرچه در توان داشتم سعی کردم، تجربه خود را انتقال دهم. استعداد بازیکنان ما خوب است که توانستیم به رده های بالاتر برسیم و نتیجه بگیریم.
 
فاطمه استعدادی در خصوص لیگ فوتسال بانوان گفت: شرایط فوتسال بانوان بعد از قهرمانی در آسیا، خیلی بهتر شده است و برنامه 2020 شبکه ورزش هم پوشش می دهد. کمی تصویرو فیلم بازی های بانوان پخش و دیده می شود. این باعث انگیزه بیشتر بازیکنان و ترغیب اسپانسرها برای سرمایه گذاری در این رشته می شود. امیدوارم با این شرایط سال آینده اسپانسرها نزدیک بیایند و شرایط مالی بهتر شود. اسپانسرها هم مقصر نیستند و وقتی دیده نمی شوند، هزینه نمی کنند. امیدواریم شرایط طوری شود که فوتسال بانوان هم پخش مستقیم داشته باشد.
 
وی در خصوص وضعیت خانم گلی لیگ فوتسال تصریح کرد: خانم شیربیگی، ارژنگی و پاپی در کورس گلزنان هستند اما هنوز 7 هفته از لیگ باقی مانده است. بعد از آن 4 تیم به پلی آف می روند، و بعد از یکی دو هفته استراحت، بازی ها بین 4 تیم برگزار می شود. آن موقع هم تکلیف قهرمان لیگ و هم خانم گلی مشخص می شود. من نزدیک 13 گل زده ام و فکر می کنم فاصله ی زیادی با رقبا دارم و بعید می دانم به آنها برسم.
 
گلزن تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص اینکه آیا پاداش قهرمانی آسیا را گرفته اید یا نه؟ ادامه داد: ما هنوز پاداش های قهرمانی آسیا را نگرفته ایم. خانم صوفی زاده که برای گفتن تبریک به من زنگ زده بود، گفتند که دنبال این هستیم تا هرچه زودتر پاداش ها را پرداخت کنیم. تا الان که خبری نشده است. 6 ماه قبل اگر می دانند بهتر بود اما با توجه به تورمی که در آن قرار داریم، پولی نمی شود. امیدواریم حداقل تا عید به ما بدهند.
 
فاطمه اعتدادی در خصوص قراردادهایی که در فوتسال بانوان بسته می شود، گفت: سقف قراردادهای ملی پوشان تا 50 میلیون است و آنچنانی نیست. هنوز فاصله ی زیادی با دریافتی آقایان داریم. امیدوارم با پخش شدن بازی بانوان، اسپانسرها وارد گود شوند تا برای سال آینده قراردادهای ما هم افزایش پیدا کند.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما