45 ساله بودم که باید با عصا راه می رفتم

حسین کعبی در گفتگو با راسخون: خیلی ها از خداحافظی ام شوکه شدند

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با مشورت گرفتن از علی کریمی تصمیم گرفتم که دیگر بازی نکنم هرچند این کار خیلی ها را شوکه کرد.
چهارشنبه، 5 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
حسین کعبی در گفتگو با راسخون: خیلی ها از خداحافظی ام شوکه شدند
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با مشورت گرفتن از علی کریمی تصمیم گرفتم که دیگر بازی نکنم هرچند این کار خیلی ها را شوکه کرد.
 
حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص تصمیم به خداحافظی خود از فوتبال و اضافه شدن به کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: خیلی وقت بود تصمیم گرفته بودم که دیگر بازی نکنم. با این تصمیمم می خواستم به تیم سپیدرود و علی کریمی کمک کنم. کاری که کردم، عاقلانه بود. با شرایط بدنی و فنی ای که دارم، می توانستم یکی دو سال دیگر بازی کنم اما دوست داشتم به جای من یک جوان بازی کند. حواس و ذهنم به تیمم و علی بود. دوست داشتم روی نیمکت به او و تیمم کمک کنم.
 
وی افزود: شاید به خاطر خداحافظی ام بعضی از دوستانم ناراحت و شوکه شدند اما کار خیلی خوبی کردم. آدم یک روز می آید و یک روز می رود. الان سرم بالاست چون با خاطره خوب آمدم و با خاطره خوب هم دارم می روم. خدا را شکر برای شهر رشت، مردم گیلان و حتی مردم ایران به واسطه حضور در تیم ملی خاطره های خوب گذاشتم.
 
دستیار علی کریمی تصریح کرد: این تصمیم را با مشورت علی گرفتم. او خیلی با من حرف زد. در زمانه ای که برادر به برادر رحم نمی کند، به خوبی نصیحت برادرانه به من داشت. نصحیت او این قدر خوب بود که منفعتم را لحاظ کرد. بازیکن در اوج کنار برود، بهتر است. در این 3 ساله به جز خوبی چیزی از مردم رشت ندیدم. نمی خواستم خدای ناکرده با یک بازی بد همه چیز خراب شود و به باد برود. دوست داشتم با خاطره خوب بروم.
 
وی درمورد این که آیا خودش گفته بود که " نام واقعی او حسون است و صغر سن بوده؟" با خنده اظهار داشت: من این حرف را به شوخی گفتم. مگر می شود با 40 سال در سطح اول فوتبال بازی کرد؟ اگر 40، 45 ساله بودم که باید با عصا راه می رفتم و نمی توانستیم فوتبال بازی کنم.
 
کعبی در خصوص اینکه آیا هدف بعدی اش مربیگری است؟ گفت: دوست داشتم بعد از کنار گذاشتن دوران بازیگری، در فوتبال باشم و مربیگری کنم. دوست دارم در این راه از علی کریمی یاد بگیرم. امیدوارم که بتوانیم در نیم فصل دوم یک تیم خوب ببندیم و نتایج خوبی بگیریم.
 حسین کعبی در گفتگو با راسخون: خیلی ها از خداحافظی ام شوکه شدند
وی در خصوص عملکرد بد سپیدرود در نیم فصل اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: همه می دانند که اول فصل چه اتفاقاتی برای سپیدورد افتاد. مدیریت تیم تغییر کرد و نفرات دیگری تیم را در اختیار داشتند. به عقب برنگردیم بهتر است چون به هیچ جا نمی رسیم. فکر و ذهن ما این است که نیم فصل دوم شرایط خوبی رقم بزنیم.
 
مربی سپیدورد رشت در خصوص کیفیت نیم فصل اول لیگ برتر افزود: کیفیت لیگ واقعا بالا بود و همه ی تیم ها شرایط متفاوتی را دنبال می کردند. به نظرم نیم فصل اول با اینکه سپاهان بازیکنان و مهره های خوبی داشت و پدیده هم خوب نتیجه گرفت، اما به نظرم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. آنها تیم قدرتمندی دارند و اگر شرایط خوب خود را ادامه دهند می توانند سومین قهرمانی پیاپی را بگیرند.
 
کعبی در خصوص شایعه حمایت داوران از پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. به نظرم این صحبت ها به خاطر پوشش دادن ضعف های خودشان است وگرنه همه می دانند این تیم مربی ای چون برانکو دارد که خیلی با کلاس و باشخصیت و سطح بالاست. بازیکنان خیلی خوب و تیم همدلی دارند که این طور نتیجه می گیرند. در فوتبال ما حرف زیاد است و متاسفانه فوتبال ما به جز این حرف های بیهوده چیزی ندارد.
 
وی در خصوص وضعیت داوری نیم فصل اول خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری همیشه و در همه ی دنیا وجود دارد. متاسفانه خیلی ها کنار خط و داخل زمین هجمه های زیادی روی داور می گذارند که باعث استرس آنها می شود و دچار اشتباه می شوند. این اشتباهات عمدی نیست و سود و ضررش برای تمام تیم هاست. داوری شغل سختی است. اگر به داوران کمک کنیم، وضعیت فوتبال ما بهتر و بهتر می شود. هیچ داوری عملکرد خودش را الکی زیر سوال نمی برد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.