با وعده و وعید نمی شود مربیگری کرد

نادر دست نشان در گفتگو با راسخون: در رشت از تراکتورسازی امتیاز می گیریم/سپیدرود شانس زیادی برای بقاء دارد

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه می توانیم در خانه از تراکتورسازی امتیاز بگیریم، گفت: تیم ما اگر بتواند امتیازات باقی مانده را جمع کند، قطعا حریفان امتیاز از دست خواهند داد و شانس زیادی برای بقاء داریم.
دوشنبه، 19 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
نادر دست نشان در گفتگو با راسخون: در رشت از تراکتورسازی امتیاز می گیریم/سپیدرود شانس زیادی برای بقاء دارد
سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه می توانیم در خانه از تراکتورسازی امتیاز بگیریم، گفت: تیم ما اگر بتواند امتیازات باقی مانده را جمع کند، قطعا حریفان امتیاز از دست خواهند داد و شانس زیادی برای بقاء داریم.
 
نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص تساوی سپیدرود مقابل ذوب آهن در هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی سنگین و خیلی مشکلی برای ما بود. تقابل با تیم خوب ذوب آهن که این هفته ها روی دور برد قرار گرفته بود، خیلی سخت بود. آنها تیمی هستند که در آسیا هم بازی های خیلی خوبی انجام داده اند و همه فکر می کردند ما از قبل بازنده هستیم اما خدا را شکر توانستیم یک امتیاز خیلی خوب بگیریم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و اجازه ندادند ذوب پیروز شود. کیفیت دو تیم هم خیلی خوب بود و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.
 
وی افزود: ذوب آهن از نظر نام، تجربه و امکانات از تیم ما سرتر بود و در حالت طبیعی باید پیروز می شد اما بازیکنان جوان ما که در این دیدار مهم از 4 بازیکن امید هم استفاده کردیم، حریف را خیلی خوب کنترل کردیم و گل نخوردیم. اگر در فاز هجومی کمی دقت می کردیم می توانستیم موقعیت هایی که در ضدحملات به دست آوردیم را به گل تبدیل کنیم. در مجموع به هوادارانی که عاشقانه سپیدرود را دوست دارند و آمده بودند در اصفهان از بازی تیم خودشان لذت بردند، تبریک می گویم.
 
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: همیشه اعتقاد دارم که باید در فوتبال به جوانها اعتماد کرد. همیشه در تیم هایی که بودم به نیروی جوان اهمیت ویژه دادم و در کنارش از بازیکنان باتجربه استفاده می کنم تا هم به آنها در امر فنی و هم به آنها از لحاظ روحی روانی در زمین کمک کنند. چند بازیکن در تیم امید ما هم می توانند به ما کمک کنند اما چون اسمشان در لیست رد نشده، نمی توانیم از آنها سود ببریم. دیدید که ما در چند بازی اخیر، بازیکنان جوان و خیلی خوبی را در تیم بازی دادیم و استعدادهای خود را نشان دادند.
 
نادر دست نشان در خصوص بازی با تیم تراکتورسازی تبریز در هفته ی بیست و پنجم گفت: تراکتور یکی از تیم های متمول و از هر نظر غنی. از امکانات و بازیکن گرفته تا اسپانسر قدرتمند است. مالکیت خوب و مربی خارجی توانمند و خیل عظیم هوادارانی که دارد، انتظار بازی دشواری داریم. واقعیت این است شرایطی که داریم طوری نیست که بخواهیم به وضعیت تیم مقابل فکر کنیم. به جایگاه و رتبه و امکانات و بازیکنانی که دارند، فکر کنیم. مهمترین اصل تیم خودمان است. باید بازیکنان را طوری برای این بازی آماده کنیم که بتوانیم در خانه امتیاز بگیریم. مطمئنم که اگر بازیکنانم توانایی های خودشان را به کار بگیرند، می توانیم مقابل تراکتور مدعی به فکر بردن باشیم. ما هواداران عاشقی داریم که تحت هیچ شرایطی تیم را تنها نمی گذارند و این حمایت به ما انرژی دوچندان می دهد تا انشالله از این بازی سخت نتیجه بگیریم.
 
وی خاطرنشان کرد: هنوز 6 بازی مهم مانده است. تیم ها فراز و نشیب زیادی دارند. اگر دقت کنید در این هفته ها به جز 2 تیم بالا، تقریبا همه ی بازی ها با نتایج نزدیک و مساوی تمام می شود و قدرت تیم ها در یک سطح است. تیم ها به هم نزدیک هستند و امتیازات زیادی ردوبدل می شود. علاوه براینکه خودمان دنبال نتیجه گرفتن در دیدارهای باقی مانده هستیم، به تیم های رقیب ما در پائین جدول هم نیم نگاهی داریم و مطمئنم که قطعا آنها هم امتیاز از دست می دهند. ما بتوانیم بازی های باقی مانده را امتیاز خوب بگیریم، شانس زیادی برای ماندن در لیگ داریم.
 
سرمربی تیم سپیدرود رشت ادامه داد: حتما دنبال این هستم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. قولی در مورد ماندن سپیدرود ندادم. فوتبال قولی نیست. من باید صادق باشم و دیگر همکارانم هم نباید قول بدهند. فوتبال با تلاش و کار کردن و انگیزه است که باید تلفیق شود و به موفقیت بیانجامد. با وعده و وعید نمی شود مربیگری کرد. هر کسی که قول می دهد فکر می کنم دارد به مسئولین تیم و مردم و اطرافیان خود بی احترامی می کند. در فوتبال اصلا چیزی از قبل مشخص نیست.
 
نادر دست نشان گفت: ما متاسفانه از اول با معضل بزرگی روبه رو بودیم که بازیکنان تیم در فاز دفاعی سخت گیری لازم را به خرج نمی دهند. البته مسئولیت پذیر هستند ولی سخت گیری آنها کم بوده است. ما در بازی با پرسپولیس و پیکان دقیقا این مشکل بزرگ را داشتیم. بیشتر سپیدرود چون در فاز تهاجمی بازی می کرده، کمی در دفاع راحت به حریفان موقعیت می دادیم که خدا را شکر یاد گرفتیم در فوتبال می شود گل نخورد و به حریف گل هم زد. ما مقابل ذوب آهن این نقیصه را برطرف کردیم و گل نخوردیم. امیدوارم در ادامه ی لیگ بتوانیم این رویه را پیش ببریم تا هم در دفاع قوی باشیم و هم بتوانیم به دروازه ی حریفان برسیم.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما