کار مدیرعامل ذوب آهن درست نبود

مهدی تارتار در گفتگو با راسخون: از نیامدن دوربین ها به ورزشگاه ترسیدم!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر گفت: از راه ندادن دوربین ها به ورزشگاه فولادشهر اصفهان ترسیدم و برای ما شک و شبهه ایجاد شد اما واقعا داور بازی قضاوت بی نقصی داشت.
دوشنبه، 5 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مهدی تارتار در گفتگو با راسخون: از نیامدن دوربین ها به ورزشگاه ترسیدم!
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر گفت: از راه ندادن دوربین ها به ورزشگاه فولادشهر اصفهان ترسیدم و برای ما شک و شبهه ایجاد شد اما واقعا داور بازی قضاوت بی نقصی داشت.
 
مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون در خصوص پیروزی پارس جم مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از لحاظ کیفی انجام دادیم و دو تیم با تلاش زیاد سعی داشتند، بر دیگری مسلط شوند. خدا را شکر می کنم که بازیکنانم در همان نیمه اول کار حریف را تمام کردند. ما واقعا در این نیمه بهتر و برتر از ذوب آهن کار کردیم و مزد برتری خود را هم با پنالتی گرفتیم.

از ذوب آهن 3 امتیاز شیرین گرفتیم
وی افزود: در نیمه دوم ذوب آهن همان ابتدای کار خیلی خوب بازی کرد و توانست یکی دو موقعیت خیلی خوب گلرنی روی دروازه ما ایجاد کند. ما خوش شانس بودیم که در آن لحظات گل نخوردیم. بعد از آن دقایق ابتدایی بازیکنانم به خوبی توانستند تیم حریف را کنترل کنند و با حفظ نتیجه، 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را بگیرند. این برد خیلی مهم بود و توانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

منصوریان به زمان نیاز دارد
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان این که منصوریان برای بهتر کردن وضعیت ذوب آهن نیاز به زمان دارد، تصریح کرد: فوتبال این طور نیست که مربی سریع بتواند تفکرات خود را در تیم جا بیاندازد. باید حداقل 4 هفته زمان بگذرد تا مربی تاکتیک های مد نظر خود را پیاده کند. شناخت پیدا کردن روی تیم و نفرات زمان می خواهد و اطمینان دارم که منصوریان می تواند تیم را به روزهای خوب خود برساند. به هرحال این تیم تلاش خود را مقابل ما انجام داد اما تیم پارس هم منسجم و یک دست بود و خیلی خوب با کنترل حریف، پیروزی شیرینی کسب کردیم.

از نیامدن دوربین ها به ورزشگاه ترسیدم!
مهدی تارتار در خصوص داور بازی با ذوب آهن گفت: باید از رضا عادل تشکر کنم که یکی از بهترین قضاوت های لیگ تا اینجای کار را انجام داد. تا به حال چنین قضاوت بی نقصی را در لیگ ندیده بودم. با اینکه دوربین ها را هم به ورزشگاه راه نداده بودند اما خیلی خوب قضاوت کرد. وقتی فهمیدیم دوربین های صداوسیما را به ورزشگاه راه ندادند، ترسی در وجود ما آمد و شک و شبهه ای برای ما ایجاد شد اما آقای عادل و کادر داوری و جلال مرادی(ناظر داوری) که آدم های سالم فوتبال ما هستند، عدالت را به ما نشان دادند.

کار آذری درست نبود
وی با اشاره به راه ندادن دوربین های صداوسیما توسط سعید آذری(مدیرعامل ذوب آهن)، تاکید کرد: اصلا این کار درستی نبود چون به خاطر یک مسئله شخصی دوربین ها را راه ندادند. اگر راه ندادن دوربین صداوسیما به خاطر گرفتن حق پخش تلویزیونی بود، ما هم استقبال می کردیم. می خواستیم بازیکنان ما دیده شوند چون تک بازی روز شنبه بود. باید می گذاشتند بازی پخش شود. همه ی بوشهری ها و اصفهانی ها می خواستند بازی را ببینند. دو تیم فوتبال بازی کردند و حیف شد این فوتبال زیبا را مردم ندیدند. اگر همه ی باشگاه ها سر حق پخش تلویزیونی، دوربین ها را به ورزشگاه راه ندهند، خیلی خوب است. بالاخره باید ما فوتبالی ها حق خود را از تلویزیون بگیریم ولی کار خوبی نبود که به خاطر یک موضوع شخصی نگذاشتند بازی و عملکرد خوب بازیکنانم دیده شود.

بعضی قضاوت ها شک و شبهه ایجاد می کند!
سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص وضعیت داوری لیگ امسال افزود: ما یکی از تیم هایی هستیم که از ناحیه داوری صدمه دیدیم ولی تا جایی که داور به خاطر جوانی و اشتباه سهوی عملکرد بدی داشته باشد و برای همه ی تیم ها اتفاق بیافتد، اعتراضی نداریم. اما در بعضی بازی ها شک و شبهه ایجاد می کند. مثلا بازی ما با سپیدرود در رشت، داور برای حریف پنالتی گرفت ولی پنالتی مسلم ما دیده نشد و ما باختیم. وقتی یک تیمی در بحران است و این اتفاقات می افتد و تیم مقابل از بحران خارج می شود، آدم دچار شک و شبهه می شود. ما داوران سالمی داریم. جامعه داوری ما تا 95 درصد و حتی بیشتر سالم است. به هرحال در همه ی قشرها برخی مشکلات وجود دارد. امسال کمیته داوران جوانگرایی کرده است اما اشتباهات باید به حداقل برسد. ای کاش داوران یک بازی به جای ما مربیگری کنند تا ببینند روی نیمکت چه می کشیم.
مهدی تارتار در گفتگو با راسخون: از نیامدن دوربین ها به ورزشگاه ترسیدم!
کیفیت لیگ امسال بالاست
مهدی تارتار با اشاره به کیفیت لیگ امسال گفت: کیفیت لیگ ما امسال خیلی بالاست چون نتایج از قبل قابل پیش بینی نیست. به غیر از 3، 4 تیم که هزینه های هنگفتی داشتند و مدعی قهرمانی هستند و هدفشان گرفتن سهمیه آسیاست، بقیه ی تیم ها خیلی به هم نزدیکند و رقابت فشرده ای در جدول دارند.

کار بزرگی انجام دادیم
وی در خصوص هدف تیم پارس جنوبی در لیگ امسال تاکید کرد: تیم ما برای سقوط نکردن تلاش می کند البته با کسب جایگاه مناسب ولی از تیم خودم انتظار دارم این روند خوب را ادامه دهیم. ما امسال بودجه ی کمی داشتیم. کل بازیکنان و کادر فنی تیم ما با زیر 10 میلیارد بسته شدند. به اندازه هزینه یک بازیکن تیم های مدعی. با این که تیم ما مشکلات وحشتناک مالی ای که دارد، بازیکنانم کار بزرگی انجام داده اند.

مسئولان استانی حمایت نمی کنند
سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: متاسفانه از استان هیچ حمایتی نمی کنند. فقط مسئولان شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی منطقه که مدیرعامل جدید (سید پیروز موسوی) هم آمدند، از تیم حمایت می کنند. با اخباری که به ما رسیده، مدیریت جدید هم ورزشی هستند و هم به تیم ما نگاه ویژه دارند. امیدوارم با درایت وی مشکلات ما حل شود.

یک ریال حقوق نگرفتیم
تارتار در خصوص دریافتی بازیکنان و کادر فنی برای لیگ امسال گفت: بازیکنان ما تا الان که تقریبا به پایان نیم فصل اول نزدیک می شویم، فقط 15 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند. کادر فنی هنوز ریالی دریافتی نداشته است. قول دادند تا انشالله این هفته مشکلات را حل کنند.

در اصفهان احساس غریبی نکردیم
وی در پایان تصریح کرد: باید تشکر ویژه از هواداران داشته باشم که در هیچ شهری ما را تنها نمی گذارند. در اصفهان با آن شرایط جوی، برای تیم سنگ تمام گذاشتند و ایستاده ما را تشویق کردند. ما احساس غریبی نکردیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که واقعا با قراردادهای کم و بدون دریافتی آنچنانی، شرافت خود را نشان می دهند و این جور نتیجه می گیرند تا ما مربیان سرمان بالا باشد.
 
گفتگو از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.