قصد خداحافظی از فوتبال ندارم

محمد نوری در گفتگو با راسخون: بدشانسی گریبان گیر پارس جنوبی شده/پرسپولیس مستحق قهرمانی است

کاپیتان پارس جنوبی جم با بیان اینکه پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازی که با دیگر مدعیان ایجاد کرده، مستحق سومین قهرمانی پیاپی است، گفت: تیم بدون استرس اما باانگیزه بازی می کند و متاسفانه بدشانسی گریبان گیر ما شده است و امیدوارم هرچه زودتر دست از سر ما بردارد.
دوشنبه، 26 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
محمد نوری در گفتگو با راسخون: بدشانسی گریبان گیر پارس جنوبی شده/پرسپولیس مستحق قهرمانی است
کاپیتان پارس جنوبی جم با بیان اینکه پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازی که با دیگر مدعیان ایجاد کرده، مستحق سومین قهرمانی پیاپی است، گفت: تیم بدون استرس اما باانگیزه بازی می کند و متاسفانه بدشانسی گریبان گیر ما شده است و امیدوارم هرچه زودتر دست از سر ما بردارد.
 
محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست پارس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما می دانستیم بازی سختی در آبادان مقابل تیم خوب نفت داریم. آنها در خانه مدعیان را هم متوقف کرده بودند و کار ما هم دشوار بود اما با شرایطی که بازی داشت، می توانستیم برنده شویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های فراوانی را برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست رفت.
 
وی افزود: همیشه جو آبادان برای تیم های میهمان سخت است اما واقعا از لحاظ فوتبالی و موقعیت گل بهتر از نفتی ها کار کردیم و فقط نتوانستیم از فرصت ها خوب سود ببریم. در بازی هم وقتی گل نزنی، گل می خوری. متاسفانه در طول بازی یکی دو موقعیت در ضد حمله به نفتی ها دادیم و آنها به خوبی از موقعیت های به دست آورده، نهایت استفاده را کردند و به ما در دقایق آخر نیمه اول گل زدند. به تیم خوب نفت آبادان تبریک می گویم ولی ما خیلی خوب بازی کردیم و نباید می باختیم. انشالله در ادامه بتوانیم مزد این بازی خوب را با کسب امتیاز، بگیریم.
 
کاپیتان پارس جنوبی جم تصریح کرد: ما مقابل نفت آبادان واقعا مستحق باخت نبودیم. با اینکه تیم حریف خوب و قابل احترام بود اما سرتر از آنها کار کردیم. در کل بازی قشنگی بود و دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند. ما در کمترین حالت باید یک امتیاز می گرفتیم اما روی بد فوتبال به پارس جم افتاد و متاسفانه هرچه زدیم به در بسته خورد و باختیم.
 
محمد نوری در خصوص اینکه آیا به خاطر جایگاه امن پارس جم جنوبی در جدول تیم بی انگیزه شده است؟ گفت: تیم ما درست است که جایگاه امنی دارد و سقوط نمی کند اما بی انگیزه نیستیم. تیم ما بدون استرس بازی می کند اما به هیچ عنوان بی انگیزه را قبول ندارم. تمام تلاش ما این است که رتبه ی خود را بهتر کنیم. این قدر انگیزه داریم که واقعا همه ی بازیکنان دوست دارند، جایگاه بالاتری بدست بیاوریم. جلوی نفت در آبادان بازی کردن، این طور سخت است اما این قدر خوب فوتبال کردیم که آنها در بیشتر اوقات مجبور به دفاع شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مقابل نفت آبادان بدشانس بودیم و عملکرد داور هم باعث شد ببازیم. در یک صحنه داور می توانست برای ما اعلام پنالتی کند اما به راحتی از آن گذشت. در نهایت هم باختیم. توپ واضح به دست مدافع نفت آبادان برخورد کرد اما داور ادامه بازی داد در حالی که باید پنالتی می گرفت.
 
کاپیتان پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم ما در اکثر بازی ها فرصت های خوب گلزنی به دست می آورد اما از بدشانسی ما نمی توانیم گل بزنیم. تیم وقتی می بازد همه مقصرند و کسی را نمی شود محکوم کرد. انشالله بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم و رتبه تیم بهتر شود. حالا اینکه گل نمی زنیم واقعا مقصر مهاجمان نیستند. امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد و بتوانیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.
 
محمد نوری در خصوص مشکلات مالی پارس جنوبی جم گفت: هنوز این مشکلات پابرجاست و قول دادند که حل شود. انشالله به زودی بتوانند مشکلات را رفع کنند تا در 5 هفته ی باقی مانده بازیکنان با تمرکز و انگیزه بیشتر به کار ادامه دهند و رتبه ی بهتری در جدول برای تیم بگیریم. بازی های پایانی سخت تر از هر زمانی است چون تیم ها همه ی تلاش خود را می کنند تا امتیاز بگیرند. این هفته هم سپیدرود تلاش می کند تا امتیاز بگیرد و بتواند خود را از سقوط نجات دهد. امیدوارم بتوانیم این 3 امتیاز خانگی را بگیریم.
 
وی با اشاره به 5 هفته ی باقی مانده ی لیگ برتر، تاکید کرد: لیگ جذابی است و در همه ی سطوح جدول رقابت وجود دارد. پائین جدولی ها برای سقوط نکردن می جنگند. تیم های میانه جدول امتیازات نزدیک به هم دارند و برای کسب جایگاه بالاتر تلاش می کنند و 5 تیم بالای جدول هم برای سهمیه و قهرمانی در حال رقابتند. فکر می کنم با توجه به نتایج هفته بیست و پنجم، پرسپولیس کار خود را راحت تر کرد و مستحق قهرمانی هم باشد. فاصله ای که پرسپولیس با دیگر مدعیان ایجاد کرده است، کسب سومین قهرمانی پیاپی برای قرمزها دور از دسترس نیست و انشالله که قهرمان شوند.
 
محمد نوری در خصوص ادامه ی فعالیت خود در فوتبال به عنوان بازیکن هم گفت: شرایط خوبی امسال داشتم و باید این 5 هفته هم تمام شود تا ببینم چه اتفاقی می افتد. فعلا قصد خداحافظی ندارم و به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.