از مذاکره ی فدراسیون با علی دایی بی خبرم

غلامپور در گفتگو با راسخون: دایی و کریمی مشکلی با هم ندارند /ژاپن عیار فوتبال ما را مشخص کرد

مربی گلرهای سایپا با بیان اینکه از مذاکره ی فدراسیون با علی دایی بی خبر است، گفت: شکست تیم ملی مقابل ژاپن عیار فوتبال ایران را مشخص کرد و دیدیم که فاصله ی ما با آنها چقدر زیاد است.
دوشنبه، 15 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
غلامپور در گفتگو با راسخون: دایی و کریمی مشکلی با هم ندارند /ژاپن عیار فوتبال ما را مشخص کرد
مربی گلرهای سایپا با بیان اینکه از مذاکره ی فدراسیون با علی دایی بی خبر است، گفت: شکست تیم ملی مقابل ژاپن عیار فوتبال ایران را مشخص کرد و دیدیم که فاصله ی ما با آنها چقدر زیاد است.
 
بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص وضعیت تیم سایپا برای دیدار با سپیدرود در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی داشتیم و بچه ها هم قسم و همدل شدند تا در نیم فصل دوم لیگ نتایج خوبی بگیریم. می خواهیم ادامه ی لیگ را با برد شروع کنیم و در جایگاه خوبی قرار بگیریم.
 
وی افزود: ما در جام حذفی برنامه داشتیم تا به فینال برسیم اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و به داماش گیلان باختیم و حذف شدیم. تیم ما مقابل این حریف دسته دومی، ثانیه های ابتدایی گل بدی دریافت کرد و از هم پاشید. ما آنها را دست کم گرفته بودیم و چوب این اشتباه را هم خوردیم. هر چقدر تلاش کردیم به بازی گردیم، نتوانستیم. مساوی هم شدیم اما در نهایت باختیم.
 
دستیار علی دایی و مربی گلرهای سایپا تصریح کرد: فوتبال رو ندارد. وقتی تیمی را دست کم بگیری و از قبل خودت را برنده بدانی، تنبیه می شوی. ما قبل از بازی خود را در فینال می دیدیم. صنعت نفت و استقلال را حذف کرده بودیم و واقعا بازیکنان فکر کردند که به راحتی داماش را می بریم و فینالیست می شویم. داماش تیم خیلی خوب و قابل احترامی بود.
 
غلامپور با اشاره به دیدار با سپیدورد رشت گفت: ما در نیم فصل دوم دنبال نتایج خوبی هستیم. فقط در لیگ شانس داریم و امیدوارم جایگاه خوبی در پایان کسب کنیم. تیم سپیدرود رشت هم بازیکنان خوبی جذب کرده و نسبت به نیم فصل اول قوی تر شده است. قطعا شرایط آنها بهتر شده و به راحتی امتیاز نمی دهند اما می خواهیم دست پر از رست برگردیم.
 
وی در خصوص رویارویی علی دایی و علی کریمی خاطرنشان کرد: این رویارویی ها در فوتبال جذابیت دارد. آنها همبازی قدیمی بودند و مشکلی با هم ندارند. شرایط خاصی است. کریمی در سپیدرود بازیکنان خوبی گرفته و تقویت شده اند. بازی جالب و قشنگی از آب در می آید.
غلامپور در گفتگو با راسخون: دایی و کریمی مشکلی با هم ندارند /ژاپن عیار فوتبال ما را مشخص کرد 
دروازه بان پیشین تیم ملی در خصوص عملکرد ملی پوشان ایران در جام ملت ها افزود: عملکرد تیم ملی تا نیمه نهایی بد نبود اما مثل همیشه مقابل ژاپن خوب نبودیم. ما همیشه در تقابل با این تیم خیلی خوب و قدرتمند ظاهر می شدیم. روی اشتباه بچگانه و آماتورگونه به ژاپن باختیم و حذف شدیم. بازی با ژاپن عیار فوتبال ما را مشخص کرد و نشان داد که چقدر با این تیم فاصله داریم.
 
بهزاد غلامپور با اشاره به قرعه ی آسان تیم ملی در جام هفدهم گفت: در فوتبال قرعه ی آسان و سخت وجود ندارد اما قبول دارم که نسبت به دیگر مدعیان راه آسان تری داشتیم. باید برای قهرمان شدن تفکر و برنامه داشت. قطر در شرایط سختی قرار داشت و همه ی مدعیان از عربستان، کره و ژاپن را یکی پس از دیگری شکست داد و قهرمان شد. به نظرم فوتبال ما با کی روش 8 سال خیلی خوب را پشت سر گذاشت.
 
وی در پاسخ به این سوال که اگر عملکرد کی روش خیلی خوب بود، پس چرا نتوانست در این 8 سال جامی کسب کند؟ تاکید کرد: اگر غیر از کی روش، کس دیگری مربی تیم ملی بود، جام می آورد؟ به هرحال عملکردش مثبت بود. نسلی را عوض کرد و بازیکنان خیلی خوبی را به تیم ملی آورد. کار زیرساختی هم انجام دادند و با پیگیری هایش کمپ گرفت. جلوی خیلی از آقایان فدراسیونی ایستاد و خواسته های خود را عملی کرد.
 
مربی گلرهای سایپا در خصوص رفتارهای خارج از عرف کی روش و درگیری لفظی با مربیان داخلی و خارجی شاغل در فوتبال ایران هم افزود: کسی توهین و رفتار بد را از هیچ کس نمی پذیرد. فدراسیون باید جلوی این رفتارها می ایستاد و اجازه نمی داد کار به اینجا بکشد. رفتار کی روش قابل دفاع نبود. رئیس فدراسیون باید کی روش را بازخواست می کرد. کی روش از لحاظ فنی حرف نداشت اما خیلی سال ها قبل باید بالادستی های کی روش جلوی او را می گرفتند.
 
بهزاد غلامپور در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای جایگزینی کی روش با علی دایی صحبت کرده است یا نه؟ گفت: اطلاعی از مذاکره ی فدراسیون با علی دایی ندارم. فعلا که او در سایپا مشغول است اما فدراسیونی ها هرکسی که می آورند، طوری باشد که بتواند به فوتبال ایران کمک کند. اگر قرار است مربی ایرانی هم بیاورند، مثل خارجی ها از او حمایت کنند.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.