جرات ندارند به علی دایی توهین کنند

بهزاد غلامپور در گفتگو با راسخون: همه می خواهند پرسپولیس را بالا بکشند!

مربی گلرهای تیم فوتبال سایپا گفت: این که پرسپولیس از گرفتن بازیکن محروم است ربطی به تیم های دیگر ندارد و متاسفانه همه بسیج شده اند تا این تیم را بالا بکشند.
سه‌شنبه، 13 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
بهزاد غلامپور در گفتگو با راسخون: همه می خواهند پرسپولیس را بالا بکشند!
مربی گلرهای تیم فوتبال سایپا گفت: این که پرسپولیس از گرفتن بازیکن محروم است ربطی به تیم های دیگر ندارد و متاسفانه همه بسیج شده اند تا این تیم را بالا بکشند.
 
بهزاد غلامپور دستیار علی دایی و مربی دروازه بان های سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون در خصوص نتایج ضعیف تیم فوتبال سایچا در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، تساوی با تیم استقلال خوزستان، درگیری بازیکنان پرسپولیس و علی دایی، رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی، شرایط خوب استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت کرد که در ادامه می آید:
 
روی نوار بدشانسی هستیم
نمی دانم چه اتفاقی برای تیم ما افتاده است که نمی توانیم از شرایط بدی که در آن هستیم، فاصله بگیریم. تیم ما مدتی است که روی نوار بدشانسی هست و هرکاری می کنیم متاسفانه بازهم نتیجه ی دلخواه به دست نمی آید. در بعضی بازی ها نیمه ی اول خوب هستیم و بعضی اوقات نیمه ی دوم. بچه ها کمی سردرگم هستند. باید بیشتر تمرین کنیم و زحمت بکشیم. ما هنوز دلیل این همه بدبیاری را نمی دانیم و دنبال رفع این مشکلیم.
 
برای بازیکنان سایپا فوتبال 90 دقیقه ای تعریف نشده!
تیم ما مشکل فنی ندارد چون اگر این طور بود کلا نباید تیم ما خوب بازی می کرد. همان طور که گفتم بعضی اوقات خیلی خوب بازی می کنیم و گاهی هم اصلا انگار داخل زمین نیستم. حریفان هم از غفلت ما استفاده می کنند و گل می زنند. انگار برای بازیکنان ما فوتبال 90 دقیقه ای تعریف نشده است. آنها فکر می کنند بازی 45 دقیقه است و روی یک نیمه فقط تمرکز می کنند. بچه ها باید بیشتر زحمت بکشند تا با تمرینات زیاد این نواقص برطرف شود. مطمئن باشید شرایط را آقای دایی تغییر می دهد و بالاخره از این بدشانسی هم عبور می کنیم.
 
از دروازه بان سایپا بیشتر می شنوید
عملکرد منادی خیلی خوب است. خدا را شکر که چنین گلر جوان و خوبی داریم. منادی تا اینجای لیگ عالی کار کرده و قطعا در آینده از او بیشتر می شنوید. مقابل استقلال خوزستان هم یکی دو عکس العمل عالی داشت و روی گلی هم که خورد، زمین بازی بد بود. واقعا زمین اختصاصی تیم ما افتضاح است و چون تیم ما روی زمین خوب فوتبال بازی می کند، این مشکل به تیم آسیب می زند. زمین واقعا اجازه نمی دهد کارهایی که دایی از بچه ها می خواهد را درست انجام دهند. باشگاه به فکر رفع این مشکل هم است. ما نامه زدیم تا باشگاه یک زمین تمرینی مناسب برای ما پیدا کند ولی هنوز خبری نشده است.
 
منادی مانع شکست سایپا شد
استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کرد به خصوص در نیمه ی دوم. با این که 6 امتیاز از آنها کسر شده است ولی خیلی خوب تلاش کردند و اگر منادی نبود و در یک صحنه تک به تک حریف را نمی گرفت، الان باخته بودیم. با این حال فکر می کنم مساوی نتیجه ی عادلانه تری هم بود. استقلال خوزستان مقابل استقلال هم خوب بازی کرد. البته ما مقابل این تیم موقعیت آنچنانی نداشتیم ولی استقلالی ها مقابل استقلال خوزستان فرصت گلزنی ایجاد کرد.
بهزاد غلامپور در گفتگو با راسخون: همه می خواهند پرسپولیس را بالا بکشند!
حرف بزنم، کمیته انضباطی محرومم می کند!
رای هایی که کمیته ی انضباطی برای اتفاقات بازی سایپا و پرسپولیس اعلام کرد واقعا برای من جای سوال دارد. باید کمیته انضباطی رای عادلانه تری می داد. همه ی کارها را خودشان کردند و نمی توانیم حرف بزنم. واقعا مانده ایم چه بگوییم. اگر حرفی هم بزنم، محروم می کنند. بهتر است که چیزی نگویم. باید خیلی بهتر از اینها حکم صادر می کردند.
 
جرات ندارند به دایی توهین کنند
من چون کنار زمین بودم، از ریز اتفاقاتی که در بازی مقابل پرسپولیس افتاد، باخبرم و دیدم. شروع کننده تمام درگیری ها بچه های پرسپولیس بودند. اول شجاع و رادوشویچ درگیری را آغاز کردند و به نظرم کمیته انضباطی خیلی به آنها ارفاق کرد. البته بی احترامی و توهینی به دایی نکردند چون جرات این کار را نداشتند. تمام اعتراضات علی دایی به داوران و کنار زمین فنی است. او در این اعتراضات حتی احترام همه را نگه می دارد.
 
می خواهند پرسپولیس را بالا بکشند!
پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و هست و خواهد بود اما متاسفانه برخی ها جوی راه انداخته اند که این تیم فلانی را ندارد و محروم است. این به بقیه ی تیم ها چه ارتباطی دارد؟ مدیران باشگاه مرتکب تخلف شده اند و حالا باید تیم تاوانش را پس بدهد. فقط می توانم بگویم که همه ی ایران بسیج شده اند تا پرسپولیس را بالا نگه دارند.
 
گفته بودم به شفر فرصت بدهند، استقلال مدعی می شود
خدا را شکر استقلال 2 بازی است که روی روند خیلی خوبی قرار گرفته است و توانسته 6 امتیاز کسب کند. از قبل هم گفته بودم که باید همه از شفر حمایت کنند و فرصت دهند. جو بدی علیه شفر بود ولی خدا را شکر تیم را با این نتایج اخیر به سمت مدعیان لیگ کشاند. او مربی بزرگی است و باید باشگاه و هواداران و پیشکسوتان حمایت خود را افزایش دهند.
 
لیگ هجدهم مدعیان زیادی دارد
لیگ خیلی خوب و با کیفیتی داریم. تیم های زیادی این فصل مدعی کسب قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا هستند. به هرحال نتایج هر هفته واقعا غیر قابل پیش بینی است و از تیم های قعرنشین تا صدر، هیچ تیمی اختلاف فنی چندانی با هم ندارند.  
 
گفتگو از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.