فولاد سهمیه آسیا بگیرد، شاهکار کرده است

ابراهیم میرزاپور در گفتگو با راسخون: اتفاقات بین قطبی و دایی سوء تفاهم بود/انتظارات را بالا بردیم

مربی گلرهای تیم فوتبال فولادخوزستان بابیان اینکه نتایج هفته های ابتدایی نیم فصل دوم، انتظارات را از تیم بالا برده، گفت: از اتفاقاتی که بین علی دایی و افشین قطبی افتاد، ناراحتم اما آن یک سوء تفاهم بود و امیدوارم هرچه زودتر کدورت بوجود آمده بین این دو مربی بزرگ ایران زودتر برطرف شود.
شنبه، 18 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
ابراهیم میرزاپور در گفتگو با راسخون: اتفاقات بین قطبی و دایی سوء تفاهم بود/انتظارات را بالا بردیم
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان بابیان اینکه نتایج هفته های ابتدایی نیم فصل دوم، انتظارات را از تیم بالا برده، گفت: از اتفاقاتی که بین علی دایی و افشین قطبی افتاد، ناراحتم اما آن یک سوء تفاهم بود و امیدوارم هرچه زودتر کدورت بوجود آمده بین این دو مربی بزرگ ایران زودتر برطرف شود.
 
ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، درباره ی شکست تیم فولاد مقابل سایپا در هفته ی بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی مقابل سایپا بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم ابتدا دنبال گل نخوردن و بعد از آن به دنبال گل زدن بودند. این شرایط باعث شده بود تا بازی بیشتر میانه میدان در جریان باشد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود.
 
وی افزود: با اینکه بازی درگیرانه و نزدیک بود اما تیم ما موقعیت های مناسبی برای برنده شدن داشت اما متاسفانه نتوانستیم به خواسته ی خود برسیم. بازیکنان ما به خاطر خطای هندی که معتقد بودند، اتفاق نیفتاده، کمی تمرکز خود را از دست دادند و دقایق پایانی متاسفانه گل خوردیم. سایپا هم موقعیت داشت اما بعد از گل، ما دو فرصت جبران داشتیم که نتوانستیم بازی را برگردانیم.
 
مربی تیم فولادخوزستان تصریح کرد: در 3 بازی اخیر که واگذار کردیم، حق تیم ما باخت نبود. متاسفانه موقعیت های گل ما از دست رفت و در مقابل راحت گل خوردیم. بعضی وقت ها پیش می آید که تیمی با داشتن موقعیت های فراوان به گل نمی رسد و برخلاف بازی، نتیجه را هم می دهد. بچه های ما هدفشان گلزنی است اما بعضی اوقات بدشانسی می آورند.
 
میرزاپور در خصوص وضعیت زمین تیم سایپا گفت: زمین بازی واقعا شرایط خوبی نداشت و تنبل بود! یعنی زمین طوری بود که سرعت پاس ها را می گرفت و باعث می شد تا بازی از سرعت بیافتد. با این حال نباید از تیم خوب سایپا بگذریم. آنها تیم خوب و جوانی دارند و با دوندگی زیاد کار را برای تیم ها سخت می کنند. تیم ما هم از زمانی که قطبی هدایت آنرا به عهده گرفته، سروشکل خوبی پیدا کرده است و همه از وضعیت راضی هستند. امیدوارم همان طور که تیم خوب بازی می کند، بتوانیم نتیجه هم بگیریم.
 
وی در خصوص سوء تفاهم به وجود آمده بین علی دایی و افشین قطبی که باعث کدورت دو طرف شده، تاکید کرد: از اول که بحث لفظی بین قطبی و محمد دایی اتفاق افتاد. قطبی شخصیت جنتلمن و شاخصی دارد. عادت دارد قبل و بعد از بازی با مربی رقیب دست بدهد. چه تیمش ببازد یا برنده شود. طبق عادت، بعد از بازی با سایپا به سراغ نیمکت سایپا رفت ولی وقتی دید که علی دایی به رختکن رفته، ناراحت شد. حالا این سوء تفاهم ایجاد شده را نباید این قدر بزرگ می کردند. قطبی همیشه از علی دایی به عنوان اسطوره ی فوتبال ایران و آدم باشخصیت و جنتلمن یاد می کند و همیشه دوستش دارد.
 ابراهیم میرزاپور در گفتگو با راسخون: اتفاقات بین قطبی و دایی سوء تفاهم بود/انتظارات را بالا بردیم
دستیار قطبی ادامه داد: آنهایی که اخبار را بد به گوش دایی رسانده اند، شدتش را بیشتر کردند و کار خوبی نبود. قطبی انتظار داشت که دایی بعد از بازی با او دست بدهد. البته فکر نمی کنم دایی غرض و هدفی از این کار داشت. حیف است که این دو مربی بزرگ فوتبال ایران با هم کدورت داشته باشند. این دو از لحاظ فنی جزو بهترین های ایران هستند و ماها نباید خود را درگیر این مسائل کنیم و به آن دامن بزنیم. مصاحبه های دو طرف هم نشان داد که دیدگاه های مثبتی به هم دارند و این فقط سوء تفاهم بوده است.
 
ابراهیم میرزاپور با بیان اینکه کار فولاد برای گرفتن سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا سخت شده است، گفت: وقتی قطبی به فولاد آمد، تیم جایگاه خوبی نداشت و از لحاظ وضعیت روحی بازیکنان در شرایط آرمانی نبودند. ما در اولین بازی تیم قدرتمند تراکتور را در تبریز شکست دادیم. پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را بردیم. این نتایج کمی انتظارات را بالا برد. قطبی اما هرروز تاکید می کرد که باید بیشتر کار کنیم و هدف ما باید روبه جلو رفتن باشد. نباید با صحبت از قهرمانی، به تیم فشار وارد کنیم و بچه ها دچار استرس شوند.
 
وی ادامه داد: کسی بدش نمی آید تیمش قهرمان شود. ما دنبال نتیجه گیری هستیم و انشالله بتوانیم جرو 4 تیم اول باشیم. با فاصله ی امتیازی ایجاد شده، کار خیلی سخت است و اگر بتوانیم سهمیه بگیریم که شاهکار کردیم. تیم هایی که بالای جدول هستند، نیم فصل اول امتیازات خوبی گرفتند و ما خیلی امتیاز از دست دادیم. نیم فصل دوم کار برای تیم ها خیلی سخت است و همه از هم شناخت دارند. راحت نمی شود امتیاز گرفت و این باعث می شود تا جبران امتیازات از دست رفته هم دشوار شود.
 
مربی دروازه بان های فولاد در پایان بازهم تاکید کرد: اتفاقات و سوء تفاهمی که بعد از بازی با سایپا بین قطبی و دایی پیش آمد، واقعا ناراحت شدم. این مسئله ی قشنگی نبود و امیدوارم زیاد به آن دامن نزنند و دلخوری ای که بین این دو بزرگ فوتبال ما ایجاد شده، زودتر از بین برود. نه خود دایی دوست دارد این قضیه کِش پیدا کند و نه قطبی.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما