زورشان به پرسپولیس نمی رسد، حاشیه می سازند

علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: همه از تیم ملی و کی روش انتظار قهرمانی دارند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: همه ی فوتبالی ها و مردم ایران از تیم ملی و کی روش قهرمانی می خواهند. تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و قهرمانی جام ملت ها دور از دسترس نیست.
چهارشنبه، 12 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: همه از تیم ملی و کی روش انتظار قهرمانی دارند
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: همه ی فوتبالی ها و مردم ایران از تیم ملی و کی روش قهرمانی می خواهند. تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و قهرمانی جام ملت ها دور از دسترس نیست.
 
علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اکثر بازی های لیگ را دیدم. سال به سال لیگ ما در حال پیشرفت است و کیفیت ها بالا می رود. بازیکنان جوانی در برخی تیم ها دیدم که واقعا آدم از تماشای کیفیت بازی آنها لذت می برد. بها دادن به بازیکن جوان هرچند هزینه دارد اما پشتوانه سازی خوبی برای فوتبال کشور است و باید به باشگاه هایی که به تیم های پایه توجه می کنند، آفرین گفت و از آنها حمایت کرد.
 
پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانیست
وی افزود: تراکتور، استقلال و سپاهان خیلی خوب یارگیری کرده اند و به جذابیت لیگ افزودند اما شرایطی که پرسپولیس داشت، خود را خیلی خوب بالا نگه داشت و توانست در جمع مدعیان باشد. پدیده هم فوق العاده کار کرد و می تواند با روند خوب خود جزو مدعیان باشد. من سپاهان را جزو گزینه های اصلی قهرمانی امسال می دانستم اما وقتی بازی آنها را در اصفهان مقابل پرسپولیس دیدم، فکر می کنم باز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی باشد. البته چیزی از الان قابل پیش بینی نیست اما در آن بازی پرسپولیس خیلی سرتر از حریف بود. به نظرم زور تیم ها امسال هم به شاگردان برانکو نمی رسد.
 
اشتباه داوران سهوی است
مدافع راست اسبق پرسپولیس با اشاره به وضعیت داوری تصریح کرد: سوت های بدی در نیم فصل اول زده شد و برخی تیم ها ضرر کردند. کمیته داوران باید بیشتر در چینش داوران دقت به خرج دهد و قضاوت را به داورانی بسپارد که درصد اشتباهات کمتری دارند. اشتباهات داوران سهوی است و تیم ها هم باید سعه ی صدر به خرج دهند تا فشاری به داوری وارد نشود.
 
پرسپولیس برانکو "مفت باز" نیست
علیرضا محمد در خصوص اینکه آیا واقعا پرسپولیس با داوری توانسته در نیم فصل اول بالا بماند؟ گفت: پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی، کیفیت و کارهای تیمی و فردی در سطح بالاتری نسبت به دیگر تیم های لیگ قرار دارد و دیدید که با همین کیفیت خوب بود که به فینال آسیا رسید. تیم های دیگر در زمین، حریفِ پرسپولیس نمی شوند و زورشان نمی رسد، حاشیه سازی می کنند. پرسپولیس قدرت زیادی دارد. شاگردان برانکو مفت باز نیستند و می بینید که به راحتی نمی بازند.
 
داوری به سیستم ویدئویی نیاز دارد
وی ادامه داد: با این شرایطی که داوری دارد، اگر سیستم ویدئویی بیاید، خیلی شرایط بهتر می شود. در نیم فصل چند بازی داوران اشتباهات بدی علیه پرسپولیس انجام دادند. در یکی دو بازی باز این تیم با وجود این اشتباهات برد اما در برخی بازی ها به ضررش تمام شد و امتیاز از دست داد.
 علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: همه از تیم ملی و کی روش انتظار قهرمانی دارند
خلیل زاده و علیپور باید به تیم ملی دعوت می شدند
بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد تیم ملی تصریح کرد: با این که نزدیک جام ملت هاست و قرار است تیم ملی ما در این جام شرکت کند اما کی روش می توانست از علیچور و شجاع خلیل زاده دعوت کند. اینها بهترین های پست خود هستند و جایشان خالی است. کی روش باید پاسخگوی فنی تیم باشد و امیدوارم حالا که همه چیز در مورد لیست تمام شده، بازیکنان دعوت شده بتوانند خواسته های مردم و کادر فنی را برآورده کنند.
 
تیم ملی سخت گل می خورد
علیرضا محمد گفت: با اینکه 8 سال است کی روش در فوتبال ما حضور دارد و یک جام معتبر برای ما نیاورده، انتظار می رود که جام ملت ها را بگیرد و با دست پر از امارات برگردند. فکر می کنم شیوه ای که کی روش برای تیم ملی در نظر دارد و چندین سال است تیم با آن روش بازی می کند، خیلی سخت گل می خوریم و در ضد حملات زهرداریم. شک نکنید که تیم ملی با این سیستم می تواند موفق شود.
 
کی روش استراتژی خودش را دارد
وی ادامه داد: هر مربی ای استراتژی و تاکتیکی برای موفقیت تیم طراحی می کند. کی روش هم وقتی می بیند با این شیوه می تواند پیشرفت کند و نتیجه بگیرد، آن را از بازیکنان می خواهد. البته هیچ کس دفاع صرف و بازی بسته را دوست ندارد. مردم همه فوتبال تهاجمی را می پسندند. البته در این دوره فکر نمی کنم کی روش بخواهد با شیوه بسته دفاعی به مصاف حریفان برود. قطعا کادر فنی تیم ملی اندیشه های تهاجمی در سر دارند و امیدوارم بتوانیم این دوره با اقتدار قهرمان جام ملت ها شویم.
 
تیم ملی با شیوه ی جدیدی بازی کند
بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: امیدواریم تیم ملی با شیوه ی جدید و تهاجمی مقابل حریفانی که حداقل سطح پائین تری دارند، بازی کند تا این انتقادها کمتر شود. الان دیگر وقت انتقاد نیست و همه باید برای موفقیت تیم ملی دعا و از تیم حمایت کنیم. دفاع های چپ و راست تیم ملی در خط های هجومی خیلی خوب کار می کنند و امیدوارم کی روش اینها را کمی آزاد کند تا در حرکات تهاجمی تیم بیشتر شرکت کنند.
 
فوتبالی ها از کی روش قهرمانی می خواهند
علیرضا محمد گفت: همه ی فوتبالی ها و مردم ایران از تیم ملی و کی روش قهرمانی می خواهند. تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و قهرمانی جام ملت ها دور از دسترس نیست. امیدوارم که اتفاقات فوتبالی هم طوری رقم بخورد که بتوانیم بعد از سال ها قهرمانی آسیا را بگیریم. البته فراموش نکنید که در آسیا تیم هایی مثل ژاپن، استرالیا و کره هستند و کار سخت است ولی تیم یکدست و خوبی داریم که همه به آن امیدوارند.
 
گفتگو از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.