سید محمد علوی در گفتگو با راسخون:

فولاد هم زبانی و هم عملی از کریمی حمایت کرد/نیم فصل دوم عیارتیم ها مشخص می شود

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان اینکه این باشگاه از علی کریمی هم به لحاظ زبانی و هم عملی حمایت کرد، گفت: نیم فصل دوم عیار تیم ها مشخص می شود و هدف این است آرام آرام به مقصد برسیم.
چهارشنبه، 13 اسفند 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
فولاد هم زبانی و هم عملی از کریمی حمایت کرد/نیم فصل دوم عیارتیم ها مشخص می شود
سید محمد علوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال که با برد فولادخوزستان همراه شد، اظهار داشت: همان طور که همه می دانند نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است. تیم ها می دانند مزد تمام زحمت و تلاشی که از شروع مسابقات، بدنسازی ها و اردوها داشتند را باید در این نیم فصل بگیرند. پس تلاش می کنند تا به بهترین شکل ممکن کار را پیش ببرند. هر بازی حکم فینال را دارد و تمام تیم ها از جان مایه می گذارند. فرقی هم نمی کند در جدول چه جایگاهی دارند. به خصوص تیم هایی که در رده های آخر هستند، تلاششان دوچندان است و مقابل این تیم ها اگر مرتکب اشتباه شوی، سخت مجازات می شوید. مقابل ذوب آهن هم بازی واقعا سختی داشتیم و اصلا حقشان با توجه به کیفیتی که دارند، آن جایگاه نیست. انگیزه ی زیادی داشتند و تغییرات در کادر فنی باعث شده بود تا با روحیه ی بالا مقابل ما قرار بگیرند. خدا را شکر که 3 امتیاز حساسی را در شروع نیم فصل دوم گرفتیم و توانستیم جایگاه خودمان را بهتر کنیم.
 
برای گرفتن یک امتیاز هم باید برنامه داشت
وی افزود: در نیم فصل دوم و نقل و انتقالات معمولا بازیکن خوبی گیر تیمی نمی آید. تلاش کردیم تا تمرینات خوبی داشته باشیم و اگر فرصت جذب بازیکنی بود که می توانست به ما در نیم فصل دوم کمک کند، بگیریم. تیم هایی که بازیکنان خوب دارند، حاضر نمی شوند به راحتی آنها را از دست بدهند. ما هم به بازیکنان خود اطمینان و اعتقاد داشتیم و تلاش می کنیم با همان نفرات کار را دنبال کنیم. همیشه در فوتبال آن طور که دوست دارید، شاید مسائل پیش نرود اما تیم ما یکدست است و انشالله بتوانیم در نیم فصل دوم با تلاش بیشتر به هدف خود برسیم. بازیکنان و کادر فنی ما می دانند که هیچ کدام از تیم ها را نباید دست کم بگیرند. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و برای گرفتن حتی یک امتیاز هم باید با برنامه وارد زمین شد.
 
نیم فصل اول نتایج فولاد راضی کننده بود
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص نتایج نیم فصل اول این تیم تصریح کرد: خدا را شکر نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم، راضی کننده بود و توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. هرسال تیم فولاد از نیم فصل اول آرام آرام کارش را دنبال می کرد و امسال هم تلاش کردیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. لیگ بیستم هم هدف این بود تا بتوانیم در نیم فصل اول بهتر شویم و با هماهنگی بیشتر امتیاز بگیریم. فکر می کنم با توجه به شرایطی که وجود داشت، توانستیم به بخشی از هدف خود برسیم. برخی از بازی ها نباید می باختیم که متاسفانه از دست دادیم و برخی بازی ها را باید می بردیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود. در مجموع از عملکرد تیم و بازیکنان رضایت داریم.
 
نیم فصل دوم تنور لیگ داغ تر می شود
سید محمد علوی گفت: همیشه تیم ها تا بخواهند همدیگر را بشناسند و خودشان را هم از لحاظ فنی و فیزیکی هماهنگ کنند، زمان می برد و معمولا نیم فصل اول از دست می رود. به دست آوردن ترکیب اصلی و شناخت خصوصیات بازیکنان و خیلی از مسائل فنی در نیم فصل اول هم به مربیان کمک می کند تا در ادامه ی راه بتوانند با فکر بازتر و دید بهتر کار کنند. به همین دلیل نیم فصل دوم تنور رقابت داغ تر خواهد شد و بازی های جذاب تری را شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه شرایط بیماری و مصدومیت ها و نزدیکی پایان لیگ قبل و شروع فصل جدید باعث شد تا تیم ها آن طور که باید آماده نباشند و دیدید که در نیم فصل اول اکثر تیم ها نوسان زیادی داشتند. نتایج قابل پیش بینی نبود و البته در ادامه هم فکر می کنم این جذابیت بیشتر شود. ضمن اینکه در نیم فصل دوم هم باشگاه های آسیا و هم تقویم تیم ملی را داریم. جام حذفی هم به این تقویم اضافه می شود و اتفاقات زیادی در ادامه می افتد. تیمی در این فشردگی ها موفق می شود که بتواند خوب مدیریت کند و نیمکت قدرتمندی هم داشته باشد.
 فولاد هم زبانی و هم عملی از کریمی حمایت کرد/نیم فصل دوم عیارتیم ها مشخص می شود
همه چیز برای موفقیت فولاد مهیا است
وی خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم عیار تیم ها مشخص می شود و خواهید دید که چه تیم هایی مدعی هستند. صددرصد جدول تغییر می کند و به این شکل نمی ماند. بازی های رودررو و مستقیم رقبا خیلی تعیین کننده است. خدا را شکر شرایط فولاد خوب است و همین که توانستیم 3 امتیاز مهم را از تیم ذوب آهن بگیریم، خیلی عالی بود. آرام آرام دنبال رتبه ی بهتر هستیم. تلاش می کنیم بازی به بازی پیش برویم و تا آنجا که توان داریم امتیازات را جمع کنیم. برای نیم فصل سخت آماده هستیم و انشالله در این راه بازیکنان ما هم بتوانند به خواسته ی مربیان گوش کنند. یقین بدانید دیگر تیم ها هم بیکار نمی شینند و کار می کنند. با همه ی تفاسیر و نزدیکی امتیازها معتقدم که نیم فصل دوم بازی های درخشان و تماشاگرپسند را از تیم ها شاهد خواهیم بود. تلاش تیم ما هم این است تا هم بتواند کیفیت خوبی از خودش به نمایش بگذارد و هم بتوانیم نتایج دلخواه خود را بگیریم. امیدوارم همه چیز بر وفق مراد ما پیش برود و به خواسته ی خود برسیم. همه چیز مهیاست تا نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.
 
نیمکت فولاد شلوغ کاری بلد نیست
سرپرست فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که چرا نیمکت شما در نیم فصل اول این قدر ملتهب بود؟ افزود: متاسفانه بعضی از تیم ها با هجمه ها و فرافکنی ها سعی کردند علیه نیمکت فولاد موضع بگیرند تا از این طریق تمرکز ما به هم بریزد. البته در مواقعی موفق هم شدند. اما ناظران در خیلی از بازی ها برای تشویق نیمکت ما نامه زدند و می گفتند تعجب می کنیم چرا می گویند نیمکت فولاد شلوغ کاری می کند! اصلا نیمکت ما این طور کارها بلد نیست و شلوغ کاری نمی کند. متاسفانه فضا علیه تیم ما شده که شلوغ می کنیم. می خواستند تمرکز ما را به هم بریزند. خیلی از بازی ها ما باهوش بودیم و فضا را آرام کردیم تا نیمکت ما درگیر حواشی نشود. امیدوارم این شرایط در نیم فصل دوم تغییر کند و تیم ها دنبال کارهای فنی بروند تا این مسائل حاشیه ای.
 
باید خویشتن دار باشیم و به داوران کمک کنیم
سیدمحمد علوی با اشاره به وضعیت داوری در نیم فصل اول، گفت: درخیلی از بازی ها داوری علیه تیم فولاد سوت زد. بعضی جاها هم قضاوت ها منصفانه بود. در مورد این مسئله حرف نزنیم بهتر است. هر کس باید به وظیفه ی خودش عمل کند. تیم ها باید با آرامش دادن به داوران به آنها در قضاوت کمک کنند. بهتر است سر هر سوتی نیمکت ها داد و هوار نکنند تا داور بیشتر دچار اشتباه نشود. داوران خوبی داریم که نیاز به کمک دارند. یقین بدانید اگر بیشتر خویشتن دار باشیم می توانیم داوری های خوبی ببینیم. معمولا در نیم فصل دوم داوری ها هم بهتر می شود و با اعتماد به نفس بهتر و بیشتری سوت می زنند. امیدوارم شرایط بهتر داوری را هم در ادامه ی بازی ها شاهد باشیم.
 
سازمان لیگ می توانست زمان بیشتری به تیم ها بدهد
وی افزود: با توجه به اینکه بازی های تیم ملی تعویق افتاد، بهتر بود به تیم ها بیشتر از یک هفته فرصت استراحت می دادند. متاسفانه سیستم فدراسیون طوری است که وقت استراحت کمی برای تیم ها قائل می شوند. باید بیشتر زمان می دادند تا هم تیم ها خوب آماده شوند و هم با ایده ی جدید و زمان کافی وارد نیم فصل دوم می شدند.
 
دوست داشتیم علی کریمی رئیس فدراسیون می شد
سرپرست فولاد در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: دوست داشتیم علی کریمی که تنها کاندیدای فوتبالی بود، رای بیاورد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. باشگاه ما هم زبانی و هم عملی از علی کریمی حمایت کرد و به او رای داد. امیدوارم که رئیس جدید حرف منتقدان و دلسوزان فوتبالی را بشنود و آدم هایی را از جنس این رشته انتخاب کند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.