حسن خان محمدی در گفتگو با راسخون:

این مشکلات را وزیر برای پرسپولیس ایجاد کرده است/حرکت کریم باقری خشن اما مثبت بود

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه سیلی کریم باقری به کنعانی زادگان خشن اما مثبت بود، گفت: این مشکلات را وزیر برای تیم ایجاد کرده است چون او بوده که رسول پناه را برای باشگاه انتخاب کرده و حالا باید دخالت کند تا تیم به آرامش برسد.
سه‌شنبه، 30 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
این مشکلات را وزیر برای پرسپولیس ایجاد کرده است/حرکت کریم باقری خشن اما مثبت بود
حسن خان محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد بعد از 4 تساوی پیاپی اظهار داشت: خدا را شکر که بالاخره پرسپولیس به حق خودش رسید و توانست 3 امتیاز مهمی را در خانه بگیرد. 4 مساوی قبلی واقعا باید 3 بازی را حداقل می برد و فقط در بازی با سپاهان بود که کمی تیم دچار آشفتگی شده بود. در بقیه ی بازی ها باید می بردیم. هم نساجی، هم ذوب و هم استقلال. واقعا دربی را همه دیدند و خود استقلالی ها هم می دانند که شانس آوردند و توانستند مساوی بگیرند. در دربی واقعا باید نتیجه ی پرگلی رقم می خورد. موقعیت های زیادی نصیب تیم ما شد اما بدشانسی آوردیم و فرصت ها به گل نرفت. از طرفی روی تیم خیلی فشار بود و بعد از فینال آسیا واقعا تیم از لحاظ روحی افت کرده بود. خدا را شکر این برد توانست کمی از آن استرس و فشار کاهش بدهد و بچه ها راحت تر بتوانند در ادامه بازی کنند.
 

اشتباه داور نزدیک بود پرسپولیس را نابود کند

وی افزود: بازی با فولاد پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. فراموش نکنید که فولاد تیمی قدرتی و فیزیکی دارد و بازیکنانش هم خیلی خوب هستند. شما تعویض های فولاد را ببینید چه کسانی تعویض شدند و چه بازیکنانی وارد بازی شدند. این نشان می دهد که تیم پرمهره ای هستند. داور در این بازی خیلی پرسپولیس را اذیت کرد. اشتباه وحشتناکی داشت که باعث شد پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد. خدا را شکر که به ضرر تیم تمام نشد. فقط پنالتی اشتباه نبود که داشت تیم را نابود می کرد. بعد از آن بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند و کنعانی زادگان واقعا مظلوم واقع شد. به خاطر اینکه ترسید تیم برد را از دست بدهد، آن قدر اعتراض کرد. البته کریم باقری در صحنه حاضر شد و بلافاصله اجازه نداد، اعترض کنعانی زادگان بیشتر شود و داور او را اخراج کند. نیمکت همیشه در بازی تاثیرگذار است. کل کادر فنی پرسپولیس آرامش کامل خود را حفظ کرد و در آن صحنه اجازه ندادند، وضعیت بحرانی شود. پرسپولیس در چند وقت اخیر مشکلات مدیریتی زیادی داشته و این باعث شده تا تیم هم دچار نگرانی شود. خدا را شکر رفته رفته تیم دارد رنگ آرامش می بیند.
 

برخورد کریم باقری با کنعانی زادگان خشن اما مثبت بود

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حرکت خشن کریم باقری که با سیلی به دهان کنعانی زادگان کوبید و مانع اعتراضش شد، تصریح کرد: نکته ای بود که به موقع کریم باقری وارد عمل شد و اجازه نداد، بازیکن بیش از آن اعتراض کند. باقری موقعی وارد عمل می شود که تیم به آن نیاز دارد. دیدید که آن آرامشی که داد، به نفع پرسپولیس تمام شد. کریم کار بزرگی انجام داد و او ستون پرسپولیس است. شاید برخوردش کمی خشن بود اما شوک مثبتی داد. کنعانی زادگان توی حس رفته بود و نیاز بود تا او را از ادامه ی اعتراض منع کنند. وقتی تیم 4 هفته مساوی کند، به تیم و بازیکنان فشار وارد می شود. نگاه ما به ورزش نتیجه گرایی است. فقط دوست داریم برنده شویم. درحالی که بازی برد و باخت دارد. در همه جای دنیا تیم ها افت می کنند. باید صبور باشیم. همین مربیان و بازیکنان بودند که تیم را قهرمان کرده اند. برانکو سال اولی که آمد، تیمش آخر جدول بود اما تفکر مدیریت و حمایت هواداران باعث شد تا تیم رفته رفته شکل بگیرد و 4 قهرمانی پیاپی بیاورد. گل محمدی هم کمتر از برانکو ندارد. کادر فنی قدرتمندی دارد. باید فرصت لازم را به آنها بدهیم. مدیریت نابه سامان پرسپولیس واقعا باعث شده تا کادر فنی تحت فشار قرار بگیرد. هرکس در این مدت جای یحیی بود، شاید کم می آورد. در مجموع خدا را شکر پرسپولیس 3 امتیاز حساس و سرنوشت ساز را از فولاد گرفت.
 
 این مشکلات را وزیر برای پرسپولیس ایجاد کرده است/حرکت کریم باقری خشن اما مثبت بود
 

3 امتیاز مهمی از فولاد گرفتیم

حسن خان محمدی گفت:  بازی با استقلال خیلی زیبا بازی کردیم و موقعیت های فراوانی داشتیم اما برنده نشدیم. مقابل فولاد زیاد زیبا بازی نکردیم اما 3 امتیاز مهم را گرفتیم. فولاد تیم قدرتی بود و در هرپستی بازیکنان خیلی خوبی داشت. مقابل چنین تیم هایی ایجاد موقعیت گل کم پیش نمی آید اما پرسپولیس در این بازی سخت به 2 گل رسید. گلی هم که خورد اشتباه داور بود. برای تیم ما خوب شد که این برد را گرفت و توانست جزو مدعیان خودش را برساند. اشتباه داور با اینکه بد بود اما نباید فراموش کنیم که در مدیریت باشگاه هم اشتباهاتی را عده ای مرتکب شدند که به تیمی که فینال آسیا رفته، شوک منفی دادند و باعث شدند بازیکنان اصلی اش بروند. در این چند هفته که تیم مشکل داشت، گل محمدی دیگر نتوانست تحمل کند و بعد از دربی موضوعات مدیریتی را برملا کرد. این مسائل هست. اگر داور خوب مدیریت می کرد، این مسائل برای پرسپولیس پیش نمی آمد و شاید راحت تر می توانست فولاد را ببرد. انشالله این مشکلات داوری هرچه سریع تر رفع شود و همه ی تیم ها بتوانند در فضایی عادلانه نتیجه ی تلاش خود را ببینند.
 

نورالهی فشار را از روی خودش برداشت

وی در خصوص گلزنی نورالهی تاکید کرد: احمد نشان داده است که بازیکن متعصب و دونده و پرتلاش است. بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی و موقعیت های آسان را خراب می کنند. اشتباهات برای مربی، بازیکن و داور هست. نورالهی خیلی تحت فشار بود. به خصوص وقتی موقعیت ها را در دربی گل نزد و تیم در نهایت برد را از دست داد. اما امروز گل مهمی زد و بعد از گل همه آن نشاط و شور را در چشمهایش دیدیم. در فینال آسیا هم چون با اشتباه او به تیم کره ای پنالتی داده بودیم، خیلی تحت فشار بود و با این گل از آن فشار بیرون آمد. انشالله بازی های بعدی می توانیم از توانایی های او بیشتر ببینیم. مطمئن باشید که با این برد پرسپولیس دوباره به جمع مدعیان برمی گردد. با این کادر فنی شک نکنید که می توانیم پنجمین جام پیاپی را از آن خود کنیم. این تیم اعتماد و اطمینان و حمایت می خواهد. شک نکنید که این بازیکنان همه یکدل و یک صدا دنبال قهرمانی هستند.
 

این مشکلات را وزیر برای پرسپولیس به وجود آورده است

پیشکسوت پرسپولیس افزود: کاری که فعلا در این مقطع ضروری است، حتما باید در هیات مدیره باشگاه تغییراتی صورت بگیرد. حتما باید اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل و کادر فنی حل شود. آنها دارند فرافکنی می کنند و کادر فنی را تحت فشار قرار می دهند. آقای وزیر باید به این مسئله ورود کند. وزیر ورزش خودش این مسئله را ایجاد کرده و رسول پناه را به هیات مدیره آورده است. استمرار و اصرار وزیر که رسول پناه باید رئیس هیات مدیره باشد، را نمی فهمم. همه دارند می بینند که چه بلاهایی سرپرسپولیس آورد. حتما باید این مسئله حل شود تا آرامش به تیم برگردد. هواداران پرسپولیس نه آقای وزیر و نه رسول پناه را نمی بخشند. این پافشاری ها به پرسپولیس لطمه می زند و سریع باید مشکل را رفع کنند. این خواسته و مطالبه ی هواداران پرسپولیس است که تیم آرامش داشته باشد. باید راه حلی ارائه کنند نه اینکه به جای کار درستت، فرافکنی کنند. مشکلات پرسپولیس فقط در هیات مدیره است که بازیکنان ما رفتند. پرسپولیس جای دیگری مشکل ندارد و تیم فنی اش واقعا عالی است. باید به تیم آرامش بدهند.
 

ترابی می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند

حسن خان محمدی در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس گفت: مهدی ترابی بازیکنی است که خودش را در پرسپولیس اثبات کرده است. پرسپولیس در این برهه واقعا به این بازیکن نیاز دارد. تیم خیلی بازیکن از دست داده است و نیاز به تقویت دارد. چه بهتر که ترابی به تیم برگردد. فضایی که در آن کار کرده و می داند که چطور باید با بازیکنان هماهنگ شود. او خیلی به تیم کمک خواهد کرد و مهره ی کلیدی محسوب می شود. امیدوارم که هرچه زودتر این اتفاق بیافتد و ترابی بتواند به تیم محبوبش برگردد. فکر نمی کنم کسی مخالف بازگشتش باشد. این بازیکن می تواند مشکل گلزنی و حتی خط هافبک و بازیسازی تیم را برطرف کند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.