بازی پدیده و پرسپولیس 6 امتیازی است

اکبر صادقی در گفتگو با راسخون: دنبال شکست پرسپولیس هستیم

هافبک پدیده ی مشهد با بیان اینکه بازی مقابل پرسپولیس با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم 6 امتیازی است، گفت: ما نیم فصل اول برخلاف جریان بازی به این تیم باختیم و دنبال جبران هستیم.
سه‌شنبه، 16 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
اکبر صادقی در گفتگو با راسخون: دنبال شکست پرسپولیس هستیم
هافبک پدیده ی مشهد با بیان اینکه بازی مقابل پرسپولیس با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم 6 امتیازی است، گفت: ما نیم فصل اول برخلاف جریان بازی به این تیم باختیم و دنبال جبران هستیم.
 
اکبر صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص شرایط تیم پدیده در وقفه ی طولانی نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی تیم پدیده دارد. در تعطیلات ابتدا در تهران و سپس در ترکیه اردوهای موثری را پشت سر گذاشتیم تا انشالله در نیم فصل دوم بتوانیم با آمادگی خوب، مثل نیم فصل اول نتایج خوب خود را ادامه دهیم. این اردوها در وقفه ی لیگ باعث می شود تا تیم نقاط ضعف و قوت خود را تقویت کند.
 
وی افزود: الان آماده ایم تا مقابل پرسپولیس اولین بازی نیم فصل دوم را انجام دهیم. هدف ما این است که خواسته های گل محمدی را در زمین پیاده کنیم و امتیاز این دیدار را بگیریم. البته کار سختی است اما در نیم فصل اول با اینکه خوب بازی کردیم باختیم و حالا دنبال جبران آن شکست هستیم.
 
هافبک خلاق پدیده ی مشهد در خصوص واگذاری این تیم هم تصریح کرد: کارهای مربوطه انجام شد و خدا را شکر باشگاه به آرامشی رسید. فکر می کنم با این واگذاری مشکلات مالی تیم حل شود و قول دادند که قبل از بازی هم تیم شارژ مالی شود و با روحیه ی مضاعف مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.
 
اکبر صادقی در خصوص جدایی برخی بازیکنان پدیده در نیم فصل دوم گفت: تیم ما در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را از دست داد و با توجه به شرایطی که باشگاه در راه واگذاری داشت، زمان از دست رفت و بازیکنان مد نظر گل محمدی را نتوانستند جذب کنند. تیم ما فقط میلاد فراهانی و بهنام برزای را جذب کرد. امیدوارم بازیکنان جدید زود با تیم هماهنگ شوند و بتوانیم مثل نیم فصل اول با قدرت شروع کنیم و تیم در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به بازی با پرسپولیس افزود: بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم قدرتمندی دارد و با توجه به بازیکنانی که جذب کرده، قدرتش بیشتر هم شده است. ما هم تیم کوچکی نیستیم و نیم فصل اول نشان دادیم که جزو مدعیان هستیم. تمام تلاش خود را برای شکست پرسپولیس انجام می دهیم اما کار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم از این سد هم عبور کنیم.
 
هافبک پدیده تاکید کرد: تیم ما سعی می کند خواسته های گل محمدی را در زمین پیاده کند. ما قطعا دنبال شکست پرسپولیس هستیم. ما با این تیم هم امتیازیم و باید ببریم. اگر ببازیم کار ما سخت می شود. این بازی 6 امتیازی است و تلاش می کنیم با دست پر به مشهد برگردیم. ما با پرسپولیس در حذفی هم بازی داریم. تیم ما شرایط خاصی دارد. هم با فولاد و هم ذوب آهن در حذفی بازی داشتیم.تنها تیمی هستیم که در جام حذفی با تیم های لیگ پائین بازی نداشته است و همه لیگ برتری و سخت بودند.
 
اکبر صادقی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: نگران داوری نیستیم. خدا را شکر داوران خوبی داریم و سید علی هم داور بازی است.این دیدار مجهز به سیستم "وی ای آر" هم هست که فغانی مسئول خواهد بود. امیدوارم همه چیز در این بازی برای ما خوب پیش رود و بتوانیم با امتیاز بیرون بیاییم. دو تیم دنبال پیروزی خواهند بود و بازی قشنگی خواهد شد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.