قضاوت داور در شکست ما تاثیر داشت

کریم بوستانی در گفتگو با راسخون: بنیادی فر سمت پرسپولیس"چپ" کرده بود

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه تیمش مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبود، گفت: متاسفانه داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و در نیمه ی دوم هم سمت حریف "چپ" کرده بود.
شنبه، 27 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
کریم بوستانی در گفتگو با راسخون: بنیادی فر سمت پرسپولیس"چپ" کرده بود
سرمربی استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه تیمش مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبود، گفت: متاسفانه داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و در نیمه ی دوم هم سمت حریف "چپ" کرده بود.
 
کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما در نیم فصل دوم خیلی خوب فوتبال بازی کردیم. مقابل تیم مدعی پدیده و پرسپولیس با اینکه مستحق شکست نبودیم، باختیم. به بازی خوب امتیاز نمی دهند و با تمام شایستگی ای که داشتیم اما نتوانستیم امتیازی بگیریم و دست خالی میدان را ترک کردیم.
 
وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است. آنها چون هفته ی قبل به تیم همشهری ما فولاد باخته بودند، می دانستیم که کار سختی داریم و برای برد می آیند. آنها تیم قدرتمندی داشتند و جلوی هواداران خودی دنبال برد بودند اما همان طور که همه دیدند ما خیلی خوب فضای آنها را بستیم و اصلا موقعیتی به حریف ندادیم. به بازیکنان خودم تبریک می گویم که خیلی خوب وظایف خود را انجام دادند و از آنها راضی ام. ما قعر جدولیم و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد اما واقعا مستحق باخت نبودیم.
 
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: تیم ما متاسفانه با اشتباه داور 10 نفره شد. به ناحق آقای داور، بازیکن ما را اخراج کرد. او باید به شاه مکوندی کارت زرد می داد ولی به کیانی داد و در ادامه هم کارت دوم را گرفت و ده نفره شدیم. به بازیکنانم گفتم که کار ما سخت تر شده و دیدید که در جریان بازی به حریف موقعیت گل ندادیم. روی کرنرهم متاسفانه بازیکن ما اشتباه کرد و جلال حسینی به ما گل زد.
 
بوستانی گفت: اگر بازیکن ما تک به تک خود را قبل از دریافت گل اول، به گل تبدیل می کرد به هیچ وجه از پرسپولیس گل نمی خوردیم. ما گل می زدیم دیگر نمی گذاشتیم حریف گل بزند. البته بعضی ها می گویند در آن صحنه خطا اتفاق افتاد اما به عقیده ی من وقتی دو بازیکن برای زدن توپ به هوا می پرند، چطور خطا اتفاق می افتد؟ نه با دست خطا کرد نه با پا. وقتی این موقعیت از دست رفت، روحیه ی بازیکنان ما پائین آمد.
 
وی ادامه داد: توپ ما وقتی گل نشد، همه ی پرسپولیسی ها به سمت داور هجوم بردند. اگر توپ ما گل می شد چه اتفاقی می افتاد؟ گل دوم حریف هم روی ضد حمله بود. البته گل علیپور آفساید بود چون بازیکن خارجی پرسپولیس (بودیمیر) دید دروازه بان ما را کور کرده بود. نیمه ی دوم متاسفانه داور سمت تیم حریف "چپ" کرده بود. متاسفانه قضاوت داور روی نتیجه تاثیر داشت و نباید می باختیم. در مقابل ماشین سازی هم از سوی داور تیم ما لطمه دید. 6 داور برای بازی گذاشته اند اما پنالتی ما را ندیدند.
 کریم بوستانی در گفتگو با راسخون: بنیادی فر سمت پرسپولیس"چپ" کرده بود
سرمربی استقلال خوزستان در مورد درگیری شجاع خلیل زاده با بازیکن این تیم تصریح کرد: شجاع در تیم ملی جوانان بازیکنم بوده و در بیرون زمین فوتبال خیلی بااخلاق است ولی در زمین زود عصبانی و پرخاشگر می شود. نامداری هم بازیکن جوانی است و باید از بزرگان پرسپولیس تجربه کسب کند. من به صحنه درگیری دوبازیکن نزدیک نبودم اما به بازیکن خودم گفتم با شجاع دهن به دهن نشو. وحید نامداری می گفت که شجاع به من توهین می کند.
 
بوستانی گفت: ادامه ی بازی ها سخت است و نیم فصل دوم به قول معروف دروازه ها تنگ تر می شود. همه دنبال نتیجه گیری هستند. تیم ما بدشانسی آورد که 6 امتیاز کم شد. ما بازیکن هم نتوانستیم بگیریم و تازه 2 بازیکن از ما جدا شد. همه ی تیم ها بازیکن گرفتند و تقویت شدند. ولی من خیلی به تیم خودم امیدوارم. ما اگر نصف امتیاز بازی های باقی مانده را بگیریم، قطعا در لیگ می مانیم. هنوز با تیم هایی که در ته جدول رقیب ما هستند بازی نکردیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما فوتبالی هستند و می دانند که در چه شرایطی تیم را تحویل گرفتم. کسی جرات نمی کرد، در آن شرایط سخت به تیم بیاید اما من افتخار می کنم که در شرایط سخت به کمک تیم آمدم تا انشالله با کمک هم بتوانیم استقلال خوزستان را در لیگ برتر نگه داریم. امیدوارم بتوانم به تیم شهرم کمک کنم.
 
سرمربی استقلال خوزستان افزود: از مسئولان شهری کسی به تیم کمک نکرده است. تنها شخصی که به کمک تیم آمده، رئیس کارخانه ی گروه ملی، آقای دکتر غفوری و سرهنگ پورهاشمی بوده اند. از اینکه به کمک ما آمده اند، تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با بقا در لیگ برتر جواب محبت ها و حمایت های آنها را بدهیم. با اینکه تیم ما قعرنشین است، به بازیکنان پاداش دادند. مقابل پرسپولیس، 7 بازیکن ما برای اولین بار بود آزادی را از نزدیک می دیدند.
 
بوستانی گفت: ما با تیم های سپیدرود، نساجی، نفت مسجدسلیمان بازی داریم و بازی های سخت خود را مقابل تیم های پدیده و پرسپولیس انجام دادیم. پتانسیل بازیکنان ما بالاست و می توانیم با همه ی دشواری ها کار غیرممکن را ممکن کنیم و در لیگ برتر بمانیم.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.