استاندار خوزستان: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از روستائیان منازل خود را ترک کردنده‌اند

استاندار خوزستان گفت: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از مردم روستاهای در معرض خطر منازل خود را تخلیه کردند و این نگران کننده است و باید مردم به توصیه‌های ما اهمیت دهند و دستور تخلیه را جدی بگیرند.
يکشنبه، 18 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استاندار خوزستان: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از روستائیان منازل خود را ترک کردنده‌اند
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا شریعتی ساعتی قبل در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از روزهای ابتدایی بحران در خوزستان به مردم اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دادیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مردم در مقابل دستور تخلیه روستاها مقاومت می‌کنند و خطر را نمی‌پذیرند.

وی افزود: بنده بارها از مردم و روستائیان استدعا کردم و مجدد از آنها خواستارم که مناطق در معرض خطر را ترک کنند و به اردوگاه‌های تدارک دیده شده برای اسکان مراجعه کنند.

استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۱۰ درصد از مردم روستاهای در معرض خطر منازل خود را تخلیه کردند و این نگران کننده است و باید مردم به توصیه‌های ما اهمیت دهند و تخلیه را جدی بگیرند.

شریعتی عنوان کرد: در استان خوزستان برای اسکان مردم زیرساخت‌های خوبی وجود دارد و ما از این جهت مشکلی و چالشی نداریم.

وی اظهار کرد: به علت حجم خروجی زیاد از سد کرخه نگران هستیم و به همین دلیل به همه به ویژه سالمندان، بانوان، خردسالان و بیماران توصیه کردیم که منازل خود را تخلیه کنند و مردان و جوانان در روستاها بمانند و برای سیل‌بند به ما کمک کنند.







 

مطالب مرتبط
آتش‌سوزی و انفجار در ساختمانی هشت طبقه‌ در پایتخت فرانسه + فیلم
نگاهی به رفتار باروری ایرانیان؛ اوج باروری دهه شصتی‌ها در دهه ۹۰ است
تازه‌ترین اخبار سیل ایران|دستور تخلیه 2 شهرستان، 12 شهر و 110 روستای خوزستان/ وضعیت آق‌قلا بحرانی و نگران‌کننده است/ پیشنهاد حفر خندق برای خروج سیلاب



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.