قوانین جدید اینستاگرام برای محدودیت کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که برای ایمن‌تر شدن شبکه اجتماعی خود سیاست‌های جدیدی برای محدودیت کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند اعمال خواهد کرد.
پنجشنبه، 19 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قوانین جدید اینستاگرام برای محدودیت کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،اینستاگرام به تازگی درباره قوانین جدید بنکردن بعضی از کاربران صحبت کرده است. در واقع اینستاگرام در حال کار کردن روی یکسریسیاست جدید برای حذف حساب‌های کاربری افراد مختلف است.

این دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها به زودی در ابعاد گسترده اجرایی خواهند شد. اینستاگرام اعلام کرده است که شرایط و ضوابط حضور کاربران در این شبکه اجتماعی تغییر کرده و برای بعضی کاربران زمان آن فرا رسیده است که از این بخش دنیای فناوری خداحافظی کنند.

در حال حاضر سیاست اینستاگرام به گونه‌ای است که کاربر باید درصد معینی از قوانین را در زمانی مشخص نقض کند تا اینستاگرام به فکر بن کردن آن بیفتد. اما مسئولان اینستاگرام به این عقیده رسیده‌اند که احتمال این که کسانی که پست بیشتری در حساب کاربری خود منتشر می‌کنند بن شود بیشتر از کسانی است که این کار را نمی‌کنند. به طور ساده‌تر هر چقدر که یک حساب کاربری فعال‌تر باشد و پست بیشتری ارسال کند احتمال بن شدن آن افزایش می‌یابد. اکنون کاملا واضح است که کجای این سیاست می‌تواند مشکل ساز باشد.

اما قرار است که با سیاست جدید اینستاگرام این مشکل رفع شود. اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که با سیاست جدید آن حساب‌های کاربری پس از انجام میزان نامشخصی تخلف در بازه زمانی نامعلوم حذف خواهند شد. نکته خوب این سیاست جدید این است که احتمال بن شدن برای همه کاربران یکسان بوده و ارتباطی به میزان فعالیت آن‌ها ندارد.

اینستاگرام اعلام کرده است که قصد ندارد تعداد دقیق تخلفات و بازه زمانی پیش از بن شدن را اعلام کند زیرا ممکن است بعضی از سودجویان از این مسئله سو استفاده کنند. با این حال، اینستاگرام معتقد است که مجموعه قوانین جدیدش به آن اجازه می‌دهد که دستورالعمل‌های اجتماعی خود را به طور مداوم پیاده سازی کند. البته تنها زمان است که که همه چیز را مشخص می‌کند.

اینستاگرام روز سه شنبه اعلام کرد که به زودی به کاربران اجازه می‌دهد تا پست هایی را که به طور مستقیم از داخل نرم افزار حذف شده‌اند، درخواست کنند. این تلاش‌ها بخشی از برنامه شرکت برای ایجاد اینستاگرامی امن‌تر است. این تغییرات باید انجام شود، زیرا سودجویان بیشتر و بدتری به دنبال سو استفاده از آن هستند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.